Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään

Vierailija
21.02.2026 |

Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella. 

M28

Kommentit (464)

Vierailija
361/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ja kun joku lemppaa jonkun, kuinka usein he sanoo oikeat syyt? 

Ollaan hyviä välttelemään konflikteja. Itse olen vältellyt naisia jotka ovat olleet kiinnostuneita, ihan vain siksi että tiesin että heillä oli ollut säpinää kaverin kanssa. Tulee tunne että jos sä miehestä toiseen hyppäät, eikä mikään jää, niin minä olen jonossa vain seuraavana. " 

Se on totta, että varmasti aina ei sanota oikeita syitä. Mutta mun kohdalla voin melkein 100% varmuudella sanoa, että mun kumppaneilla ei ole ollut tietoa toisistaan. En ole niin amatööri, että kaveruksia pokailisin. Lisäksi olen myös itse antanut pakkeja, eikä mun seurustelusuhteet ole alkaneet mistään yhden illan jutuista. En ole sellaista itse hakenutkaan. 

Mulla oli esimerkiksi suhde mieheen joka kertoi mulle vähän nolona että hänellä on ollut 11 seksikumppania. Päättelin siitä, että on parasta jättää kertomatta oma kolminumeroinen l

En lukenut kuin kolminumeroiseen asti.

"On vain teidän vuoro". Muistakaa, ja vältelkää. 

Vierailija
362/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taisi olla joskus keskustelu, että mies halusi tehdä isyystestin ja olla ehdottoman varma isyydestään. Koko palstan naislauma oli ehdottomasti sitä mieltä, että jos mies moista vaatisi, se olisi ero välittömästi. Siitä johtunee sitten niin monet tapaukset, jossa mies on poistunut kuvioista joko siksi, että kysäisi isyystestistä tai siksi, että epäilee kyseessä olevan käenpoika. Ja varmasti käenpoikia on paljon, koska naisilla on kymmenien miesten kanssa seksiseikkailuja. On minuakin yritetty huijata isäksi, mutta onneksi sain naisen parhaalta kaverilta vinkin, että kannattaa teettää isyystesti. Ei ollut mulle se lapsonen.

Se, että naisella on sinkkuna ollut useampi miesjuttu ei tarkoita sitä, että nainen parisuhteessa pettäisi ja valehtelisi lapsen isyydestä. Ei liity toisiinsa naiset entiset petikumppanit ja lapsen isyys.

Mun lapsen isä oli aikoinaan yhdeksäs mies jonka kanssa mulla oli seksiä. Lapsi suunniteltu ja yhdessä haluttu. En pettänyt ja lapsen isä on se jonka nimi on papereissa. Myöhemmin erosimme ja miehiä on mulle tullut lisää, mutta olen ollut myös naimisissa enkä tätäkään miestä pettänyt.

On todella kuvottava ajattelutapa, että jokainen nainen pettää ja valehtelee ja siksi pitäisi kaikki lapset testata. On todella pieni osa lapsista joiden isä on joku muu kuin sen jonka nimi on paperissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei se aina ole että "Mies lähti". 
Olet niin sokaistunut miesvihasta ettet suostu näkemään näissä mitään hyviä puolia. 

Mieti jos nämä olisi toisin päin?

Ehkä siksi oletkin sinkku. " 

Mulla ei ole mitään miesvihaa. Riippumatta siitä kenen vanhemman syytä se on, että isä ei ole ollut lapsen elämässä läsnä, on vastenmielistä leimata sitä lasta siitä. Lapsi on viaton aikuisten sotkuihin. Ei kiinnosta olla sellaisten kanssa tekemisissä, jotka leimaa lasta huonoksi sen perusteella, että vanhempi ei ole ollut läsnä. 

En ole sinkku enkä edes yh. 

Vierailija
364/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tämä on vain dataa, aivan samalla tavalla sinäkin olet varuillasi jos miehen vanhemmat on alkkareita tai narkkareita. " 

Ei, mä en tuomitse ketään hänen vanhempiensa perusteella. 

Vierailija
365/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisi olla joskus keskustelu, että mies halusi tehdä isyystestin ja olla ehdottoman varma isyydestään. Koko palstan naislauma oli ehdottomasti sitä mieltä, että jos mies moista vaatisi, se olisi ero välittömästi. Siitä johtunee sitten niin monet tapaukset, jossa mies on poistunut kuvioista joko siksi, että kysäisi isyystestistä tai siksi, että epäilee kyseessä olevan käenpoika. Ja varmasti käenpoikia on paljon, koska naisilla on kymmenien miesten kanssa seksiseikkailuja. On minuakin yritetty huijata isäksi, mutta onneksi sain naisen parhaalta kaverilta vinkin, että kannattaa teettää isyystesti. Ei ollut mulle se lapsonen.

Se, että naisella on sinkkuna ollut useampi miesjuttu ei tarkoita sitä, että nainen parisuhteessa pettäisi ja valehtelisi lapsen isyydestä. Ei liity toisiinsa naiset entiset petikumppanit ja lapsen isyys.

Mun lapsen isä oli aikoinaan yhdeksäs mies jonka kanssa mulla oli seksiä. Lapsi suunnit

Eihän se testi tarkoita että naista pidetään petturina, vaan varmistetaan että lapsi kuuluu oikeille vanhemmille. 
Ehdottomasti pitäisi kaikki lapset testata. Niitä testejähän on kuinka monta muuta?

Se ylimääräinen 2 minuuttia on pieni vaiva siihen tuskaan nähden mitä 18 vuotta toisen vanhemman mukulaa kavattanut kokee kun tämä selviää. 

Vierailija
366/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten kommentteja. Kysehän on pelkästään miehen arvoista, joiden haluaa vastaavan myös tulevan kumppaninsa arvojen kanssa. Vaikutatte kyllä hölmöiltä.

Vierailija
367/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä kommenttini meni aitioon suoraan. Sellainen meno täällä. Muistutin vain että heittämällä opiskeluajat on satoja viikkoja/viikonloppuja että kyllä siihen 10 menee ilman häiriintyneitä hahmotelmianne.

Sitten kysyin että onko parempi jos aika ajoin jotain perussäätöä ollut huolella vai se että yhden kaverin kanssa on tehty kaikki mahdollinen tuhansia kertoja koska, miksei?

Ei taida olla järkeviä vastauksia tulossa. Ja ennen kuin joku mylväisee suoraan kohti, olen mies. Enkä vain paperilla. Enkä vain musteella niissäkään mutta juu, antaa tulla nysävinkua. :P

Ei se siitä ole kiinni ettei saisi. Jokainen saa tehdä ihan mitä sielu lystää, mutta ne jotka sitten ei halua näitä - heille pitäisi osata suoda se sama oikeus ilman että heitä tulkitaan vihamielisiksi. 

Kommenttien perusteella tämähän ei täällä näin toimi.

Vierailija
368/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Siitä johtunee sitten niin monet tapaukset, jossa mies on poistunut kuvioista joko siksi, että kysäisi isyystestistä tai siksi, että epäilee kyseessä olevan käenpoika. " 

Jaa, taitaa kyllä suurin osa isistä lähteä kun löytävät toisen naisen kun eivät kestäkään pikkulapsiarkea ja pakenevat. Pikkulapsiaikana moni eroaa eikä heti siinä kun on vauva ja on mahdollisesti puhetta isyystestistä. Ihan turhaa vierittää taas syytä naisille kun itse ei ole kestänyt omia lapsiaan vaan häipynyt ties minne. Kunnon mies laittaa sitä paitsi lapset aina edelle, on he sitten kenen hyvänsä. Lapsi tarvitsee isän, oli isä sitten biologinen tai ei. 

Tällä en tarkoita että isyydestä saa huijata, vaan että se on moneen kertaan nähty että kun lasten biologinen isä ottaa ritolat niin jostain löytyy kuitenkin isäpuoli joka kasvattaa äidin kanssa lapset ja on lapsille tuki ja turva. Oma isäni on juuri tällainen isäpuoli, joka ei koskaan sanonut etten olisi hänen lapsensa vaikka en sitä biologisesti ollutkaan. 

Vierailija
369/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lortolta kuulostaa!

Mitä, onko se normaalia, että paneskellaan miten sattuu ja vielä noin monen kanssa?

On. Eikä 10 ole monta. 

Vierailija
370/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taitaa kyllä suurin osa isistä lähteä kun löytävät toisen naisen kun eivät kestäkään pikkulapsiarkea ja pakenevat. Pikkulapsiaikana moni eroaa eikä heti siinä kun on vauva ja on mahdollisesti puhetta isyystestistä. Ihan turhaa vierittää taas syytä naisille kun itse ei ole kestänyt omia lapsiaan vaan häipynyt ties minne. Kunnon mies laittaa sitä paitsi lapset aina edelle, on he sitten kenen hyvänsä. Lapsi tarvitsee isän, oli isä sitten biologinen tai ei. 

Tällä en tarkoita että isyydestä saa huijata, vaan että se on moneen kertaan nähty että kun lasten biologinen isä ottaa ritolat niin jostain löytyy kuitenkin isäpuoli joka kasvattaa äidin kanssa lapset ja on lapsille tuki ja turva. Oma isäni on juuri tällainen isäpuoli, joka ei

Tiedätkö mitä äitisi teki, että biologinen isäsi sai tarpeekseen?

Vierailija
371/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei se aina ole että "Mies lähti". 

Olet niin sokaistunut miesvihasta ettet suostu näkemään näissä mitään hyviä puolia. " 

Mun isä syyttää edelleen 30 vuotta heidän eron jälkeen, että äiti ei antanut tavata meitä lapsia. 

No, antoi äiti tavata kunnes selvisi että isä ei osannut tulla selvin päin tapaamaan meitä lapsia. 

T: Eri

Vierailija
372/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla oli esimerkiksi suhde mieheen joka kertoi mulle vähän nolona että hänellä on ollut 11 seksikumppania. Päättelin siitä, että on parasta jättää kertomatta oma kolminumeroinen luku.  Sanoin vain, että ei se haittaa. 😆"

No mikäs siinä oli, ettet voinut olla rehellinen? Ei kai vaan kuitenkin alitajunta nosta häpeäntunteita esiin?

Vierailija
373/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Siitä johtunee sitten niin monet tapaukset, jossa mies on poistunut kuvioista joko siksi, että kysäisi isyystestistä tai siksi, että epäilee kyseessä olevan käenpoika. " 

Tällä en tarkoita että isyydestä saa huijata, vaan että se on moneen kertaan nähty että kun lasten biologinen isä ottaa ritolat niin jostain löytyy kuitenkin isäpuoli joka kasvattaa äidin kanssa lapset ja on lapsille tuki ja turva. Oma isäni on juuri tällainen isäpuoli, joka ei koskaan sanonut etten olisi hänen lapsensa vaikka en sitä biologisesti ollutkaan. 

"Jaa, taitaa kyllä suurin osa isistä lähteä kun löytävät toisen naisen kun eivät kestäkään pikkulapsiarkea ja pakenevat." 

Annatko tutkimusdataa, muuten tämä on vain yksi lisää miesvihaa levittävä mielipide.

Isäpuoli taitaa myöskin tilastollisesti olla lapselle vaarallisempi vaihtoehto. Yksi lisää hyvä syy olla valitsemasta emäntää jonka kanssa suuremmalla todennäköisyydellä tulee ero.  Onneksi sulla kävi tässä asiassa tuuri.

Vierailija
374/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tiedätkö mitä äitisi teki, että biologinen isäsi sai tarpeekseen? " 

Tiedän vain sen että hän ei halunnut tavata omaa lastaan vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Vierailija
375/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että yksi kaveri lipsautti? Tuskin oli vahinko, haluaa sabotoida teidän suhteen.

Haluu aapeen itselleen...

Vierailija
376/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos on tarpeeksi hyvä ja ihana, sopiva kumppani muutenkin kuin sängyssä niin saa jäädä. 😍

Harva vain on. Sille ei voi mitään. 

Siihen miten hyvä mies haluaa olla naiselle sängyssä, vaikuttaa juuri se arvostaako naista minkä verran. Yleensä, ellei joka kerta kyläpyörän kohdalla mies haluaa vain tyydyttää oman himonsa ja siksi niin monet kyläpyörät eivät kuulemma saa orkkua millään ja aktikin kestää 3 minuuttia.

Vierailija
377/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos on tarpeeksi hyvä ja ihana, sopiva kumppani muutenkin kuin sängyssä niin saa jäädä. 😍

Harva vain on. Sille ei voi mitään. 

Niin ja jos on ollut 31, niin mikä on mahdollisuus että tulee 33?
Ja kuinka ihana, sopiva kumppani pitää olla - jos 31 ensimmäistä ei riittänyt?
Miksei vain kertoa totuutta miehelle jos ei ole mitään hävettävää?

Vierailija
378/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain sen että hän ei halunnut tavata omaa lastaan vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Oliko isyystesti suoritettu?

Vierailija
379/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten tiedät? Kertoiko toinen osapuoli, jonka kanssa vietit enemmän aikaa?

Vierailija
380/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä keskustellaan vieläkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi