Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
"Tai teeskentelee monta kertaa... "
Pilallejyystetyt kuulemma joutuvat teeskentelemään...
Sivusta
" Kirjoitin tuon aiemman, mutta olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tarkoitin, että vasta aika näyttää, miten asiat menevät, että onko vielä etsintävaihe menossa (jossa voi olla myös suhteita) vai jo sen aloilleen asettumisen aika, joka usein kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tulee. Ap voi olla tyttöystävänsä viimeinen mies, tai ehkäpä toiseksi viimeinen, jos tarina yleensäkään on totta. "
Mutta niin se on aina. Ikinä ei voi tietää mistään etukäteen ja on ihan turhaa pyrkiä suojelemaan itseään elämältä keksimällä turhia rajoitteita.
Jos olettaa toisesta jonkun asian perusteella kauheasti asioita, ei tutustu siihen todelliseen ihmiseen ollenkaan. Silloin estää itseään elämästä.
Ei ne keski-ikäistenkään suhteet välttämättä ole pysyviä, ja jotkut taas sitoutuvat nuorina.
Seksikumppanien määrästä näitä ei voi ennustaa. Jos ei uskalla heittäytyä suhteeseen ja asettaa itseään alttiiksi pettymyksille niin silloin on varmaan mielekästä keksiä syitä milloin mistäkin toiseen liittyvästä, vaikka oikea syy on oma pelko.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti ap odotti että naisystävä ilman muuta pidättäytyy seksistä ennen avioliittoa tai ainakin parisuhdetta? Ja nyt hän on sitten "pilalla" kun ei ole enää neitsyt ja nyt ei voida enää perhettä perustaa vaikka muuten kemiat kohtaisikin?
Kyseinen nainen ansaitsee paremman miehen kuin tuollaisen tekopyhän, menneessä elävän ja herkkänahkaisen moukan.
Suomalaiseen ja moneen muuhunkin kulttuuriin tuollainen on rantautunut ikävä kyllä. Maailmassa on kuitenkin vielä konservatiivisiakin kulttuureja, joissa ihmiset eivät kiipeile pitkin seiniä, kun seksuaalinen mielenkiinto syttyy. Myös Suomesta löytyy noin järkeviä naisia edelleen.
Naisten kommenteista on tulkittavissa, että naiselle varsinkin neitsyys on niin häpeällinen asia, ettei sureta vaikka eka kerta olisi suorastaan tulkittavissa r- aiskaukseksi, kunhan siitä vaan pääsee äkkiä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen lorttoilu on nyt vaan mennyttä,ei sitä saa muistella, mutta ootahan jos mies nuoruudessa kerran polkassu maksullista, sitä ei unohdeta koskaan.
No ei kaikki miehetkään unohda helposti, jos tyttöystävä paljastaa kokeilleensa joskus maksullisena oloa.
Tarviiko kaikki oman seksielämänsä menneet tapahtumat kertoa puolisolle? Sitten ihmetellään kun tulee paha mieli kaikille.
Mä haluaisin entisen tai miksei nykyisenkin maksullisen puolisoksi
"Kypsässä aikuisten parisuhteessa ei tarvitse teeskennellä."
Olen samaa mieltä ja niinpä nämä teeskentelystä höpöttävät ovat joko teinejä tai eivät ole törmänneet vielä kymmenienkään miesten jälkeen hyvään rakastajaan.
"Neitsyys ei ole häpeällinen asia, mutta se ei myöskään liity järkeen millään lailla että onko sitä vai ei."
Kyllä se liittyy. Kyläpyörien mielestä nainen, joka odottaa joko avioliittoon tai esim. kolmikymppiseksi saakka sitä ekaa kartaa oikean kumppanin kanssa, on jotenkin viallinen. Eivät kuulemma osaa mitään ja ovat lähinnä frigidejä. Tiedän montakin tyttöä nuoruudesta, jotka joutuivat kiusaamisen kohteiksi toisten tyttöjen taholta, kun oli paljastunut, että ovat vielä neitsyitä.
Pepun jakaminen on samanlaisia valintoja, kuin huumeet, alkoholi, abortit, rakastuminen aina renttuihin, kännissä ajaminen, sukeltamalla tuntemattomaan veteen jne. Kaikista tahtoo jäädä jäljet kuitenkin vaikka muuta yritetään väittää.
Sitä mä ihmettelen, että osa naisista näyttää suuttuvan, jos mies onkin valinnut toisin, eli löytänyt aikuisen neitsyen joko tarkoituksella tai vahingossa. Minä en usko, että olen ainoa mies, joka suhtautuu aivan eri tavalla paljon kokemusta omaavaan, kuin kokemattomaan naiseen. Kokemattomaan suhtautuu kuin ohueen lasiin, ettei omalla käytöksellään riko sitä.
Ei tuo ole edes paha. Jasperin vaimo rasvannut prinssi Anteroa!
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000011839659.html
" Miehet haukkuvat suuren kumppanimäärän naisia, koska itse tietävät miesten paskamaisuuden ja minkälaisten valheiden avulla tuohon tilanteeseen on tultu. "
Taas tää iänikuinen klisee, että naiselle pitää valehdella jotta hän suostuu seksiin!
Se ei pidä paikkaansa, uskokaa jo!
Nainen voi ihan itse haluta ja jopa ehdottaa seksiä. Ilman taka-ajatusta parisuhteesta.
Yleensä olisi hyvä, jos tärkeät asiat elämässä ja kehityksessä tapahtuisivat suunnilleen oikeaan aikaan. Liian aikaisin tai paljon muita myöhemmin tuppaa tuottamaan ongelmia, asian suurentumista mielessä kompleksiksi, epävarmuutta jne. Vaikka itse juurisyyn ei pitäisi olla kummoinen, sen märehtimisellä voi olla itseluottamusta kalvava vaikutus vuosiksi eteenpäin, ylikompensoimista ja muuta ikävää.
Nää keskustelut on aina ihan mielenvikaisia, osa jengistä elättelee jotain neitsyt maria harhaa ja toinen puoli teeskentelee että sillä ei ole mitään väliä jos on ollut koko kylän polkupyörä. :' )
Vierailija kirjoitti:
Pepun jakaminen on samanlaisia valintoja, kuin huumeet, alkoholi, abortit, rakastuminen aina renttuihin, kännissä ajaminen, sukeltamalla tuntemattomaan veteen jne. Kaikista tahtoo jäädä jäljet kuitenkin vaikka muuta yritetään väittää.
Sitä mä ihmettelen, että osa naisista näyttää suuttuvan, jos mies onkin valinnut toisin, eli löytänyt aikuisen neitsyen joko tarkoituksella tai vahingossa. Minä en usko, että olen ainoa mies, joka suhtautuu aivan eri tavalla paljon kokemusta omaavaan, kuin kokemattomaan naiseen. Kokemattomaan suhtautuu kuin ohueen lasiin, ettei omalla käytöksellään riko sitä.
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, kun sinäkin olet pysynyt koskemattomana avioliittoon asti. Tuskin nainen olisi sinua hyväksynyt puolisokseen, jos olisit harrastanut esiaviollista seksiä.
Varmaan hän myös ymmärtää hyvän seksin päälle. Miten otetaan suohin jo eteisessä. Ei tabuja. Kyllä se vanhoillisuskonnollisen lopulta voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lorttoilu on nyt vaan mennyttä,ei sitä saa muistella, mutta ootahan jos mies nuoruudessa kerran polkassu maksullista, sitä ei unohdeta koskaan.
Esim. Ruotsissa prostituoidulla käynti on laissa rangaistavaa. Ikävä yllätys, jos tulee yhtäkkiä linnareissu eteen. Jos seksityön vapaaehtoisuudesta on varmuus, se kai on sinkulle mahdollinen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut on aina ihan mielenvikaisia, osa jengistä elättelee jotain neitsyt maria harhaa ja toinen puoli teeskentelee että sillä ei ole mitään väliä jos on ollut koko kylän polkupyörä. :' )
Samat kyläpyörät puhuvat neitsyistä harhana. Ja samoille on erittäin kipeä asia, kun kokemattomat naiset saavat sarjaorkkuna yhdynnässä.
Vuosi vuodelta on vähemmän vaimoksi kelpaavia naisia. Ovat pilanneet itsensä usein monella eri tavalla, kuten juurikin jakamalla itseään, tatuoinneilla, lävistyksillä, huulitäytteellä, ylipainolla, mielenterveysongelmilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kyläpyörät puhuvat neitsyistä harhana. Ja samoille on erittäin kipeä asia, kun kokemattomat naiset saavat sarjaorkkuna yhdynnässä.
Sulle tulee varmaan uutisena, että.ihan jokainen on ollut seksin suhteen kokematon.
Vierailija kirjoitti:
"Neitsyys ei ole häpeällinen asia, mutta se ei myöskään liity järkeen millään lailla että onko sitä vai ei."
Kyllä se liittyy. Kyläpyörien mielestä nainen, joka odottaa joko avioliittoon tai esim. kolmikymppiseksi saakka sitä ekaa kartaa oikean kumppanin kanssa, on jotenkin viallinen. Eivät kuulemma osaa mitään ja ovat lähinnä frigidejä. Tiedän montakin tyttöä nuoruudesta, jotka joutuivat kiusaamisen kohteiksi toisten tyttöjen taholta, kun oli paljastunut, että ovat vielä neitsyitä.
Teini voi leveillä tekemällä aikuisten juttuja pari vuotta muita aikaisemmin. Sillä sai (ainakin kasarilla) statusta yläasteella, mutta se haihtuu, kun kohta kaikki ovat aikuisia. Mutta jännä juttu, miten tuollaiset huutelut pysyvät mielessä. Kouluiän jälkeen kenenkään elämän yksityiskohdat eivät muille kuulu tai kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että sulla ei ole mitään kokemusta naisista. Neitsyys ei takaa sitä, että nainen saa orgasmeja miehen kanssa. Useamman miehen kanssa seksiä elämänsä aikana harrastanut voi saada orgasmin helposti.
Kirjoitin tuon aiemman, mutta olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tarkoitin, että vasta aika näyttää, miten asiat menevät, että onko vielä etsintävaihe menossa (jossa voi olla myös suhteita) vai jo sen aloilleen asettumisen aika, joka usein kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tulee. Ap voi olla tyttöystävänsä viimeinen mies, tai ehkäpä toiseksi viimeinen, jos tarina yleensäkään on totta.