Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Tiedätkö mitä äitisi teki, että biologinen isäsi sai tarpeekseen? "
Tiedän vain sen että hän ei halunnut tavata omaa lastaan vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
Mutta miten tiedät? Kertoiko toinen osapuoli, jonka kanssa vietit enemmän aikaa?
Ei ole tainnut vielä Suomesta löytyä naista, joka olisi myöntänyt eron syyn olleen hänessä.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla oli esimerkiksi suhde mieheen joka kertoi mulle vähän nolona että hänellä on ollut 11 seksikumppania. Päättelin siitä, että on parasta jättää kertomatta oma kolminumeroinen luku. Sanoin vain, että ei se haittaa. 😆"
No mikäs siinä oli, ettet voinut olla rehellinen? Ei kai vaan kuitenkin alitajunta nosta häpeäntunteita esiin?
Mä yllätyin, että hän koki tarvetta yhtäkkiä kertoa sellaista. Mä en sitä kysynyt häneltä. Sanoin, että mun mielestä menneet on menneitä eikä tuo haittaa eikä mulle kuulu. Sanoin suoraan, etten pidä isona lukuna edes. Hän ei kysynyt multa mitään ja mä en ole koskaan kokenut tarvetta retostella mun seksielämälläni kenellekään. Se on mun yksityisasia ja mun mielestä vähän mautonta sitä kertoa ja sitä kysyä. En häpeä mitään, en vain koe, että mun jotkut vuosia sitten tapahtuneet sekstailut on relevantteja. Mun mielestä olis myös ollut leveilyä sanoa kolminumeroinen luku, kun toinen on just sanonut 11. Se olis voinut aiheuttaa jonkinlaisen kolauksen egoon, että mä olen ollut niin paljon voittoisampi valloittaja. Varsinkin kun olen biseksuaali, ja mulla on ollut paljon enemmän naisia kuin hänellä. Jos hän olisi suoraan multa kysynyt, en olisi mitään kuitenkaan ruvennut valehtelemaan. Hän tiesi että mun eksä oli nainen, joten saattoi myös haluta kuulla jotain kiinnostavia yksityiskohtia mun naisseikkailuista, mutta mä en juoruile sellaisia.
Ei pidä paikkaansa. Jos on tarpeeksi hyvä ja ihana, sopiva kumppani muutenkin kuin sängyssä niin saa jäädä. 😍
Harva vain on. Sille ei voi mitään.
Mies kun aikuistuu, hänelle nousee tärkeämmäksi se, millainen nainen on ihmisenä ja kumppanina. Naisilla näyttäisi olevan vähän eri juttu. Ehkä se avioerojen 60%:n määrä paljastaa, ettei nainen sitten aikuistunut vaikka mies niin oletti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisten kommentteja. Kysehän on pelkästään miehen arvoista, joiden haluaa vastaavan myös tulevan kumppaninsa arvojen kanssa. Vaikutatte kyllä hölmöiltä.
Ap:lla on itsellään ollut enemmän panokavereita. Tuo on kaksinaismoralismia eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Tiedätkö mitä äitisi teki, että biologinen isäsi sai tarpeekseen? "
Tiedän vain sen että hän ei halunnut tavata omaa lastaan vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
Mutta miten tiedät? Kertoiko toinen osapuoli, jonka kanssa vietit enemmän aikaa?
Mulla on omakin muisti ja lisäksi olen myöhemmin kommunikoinut isän kanssa. Nyt sitten hän haluaisi multa jotain hoivaa kun on vanhus, vaikka itse ei lähettänyt edes synttärikorttia.
Tunnen myös äitini ja olen seurannut hänen uutta suhdettaan ja nähnyt että se on terve. Isäni ei ole terve. En aio keskustella tästä enempää.
Vierailija kirjoitti:
"Jaa, taitaa kyllä suurin osa isistä lähteä kun löytävät toisen naisen kun eivät kestäkään pikkulapsiarkea ja pakenevat."
Annatko tutkimusdataa, muuten tämä on vain yksi lisää miesvihaa levittävä mielipide.
Isäpuoli taitaa myöskin tilastollisesti olla lapselle vaarallisempi vaihtoehto. Yksi lisää hyvä syy olla valitsemasta emäntää jonka kanssa suuremmalla todennäköisyydellä tulee ero. Onneksi sulla kävi tässä asiassa tuuri. "
"
Isä voi jättää perheensä useista monimutkaisista syistä, jotka liittyvät usein taloudellisiin vaikeuksiin, vastuun pakenemiseen, tunne-elämän vaikeuksiin tai parisuhteen ongelmiin. Taustalla voi olla myös henkilökohtainen kriisi, kykenemättömyys käsitellä tunteita, uusi suhde tai sosiaalinen syrjäytyminen.Huono Äiti +2
Tässä on keskeisiä syitä perheen jättämiselle:
Taloudelliset ongelmat: Köyhyys, re
En vieläkään suostu olemaan uskomatta ettet pode suuresta miesvihasta.
Tulkitset kirjoitusta ihan oman mielesi mukaan.
Artikkeli ei missään kohtaan mainitse että isä jättää, vaan siinä puhutaan eroamisen syistä.
Siinä ei myöskään kerrota kuka jätti.
Lisäksi se antaa listan seuraavista:
1. Vanhemmuuden aiheuttama kuormitus2. Stressaavat olosuhteet
3. Läheisyyden puute
4. Riittämätön kommunikaatio
5. Erilaiset persoonat ja kiinnostuksen kohteet
6. Ei sitouduta suhteeseen
7. Riippuvuudet ja niiden kielteiset vaikutukset
P.s. Jos minä teen väittämiä, niin se on minun työ todistaa väitteeni oikeaksi. Kun sinä teet väittämiä, niin sun kuuluu pystyä todistaa sun väittämät oikeaksi.
"Lisäksi jotkut ihan sanoo suoraan, että ei tää lapsiperhe-elämä olekaan mua varten ja lähtevät. 🤷"
Ihmekös se, jos "suhde" on alkanut kännipanolla ja sitä on jatkunut koska naisen mielestä riittävän hyvä mies sängyssä on saanut jäädä. Sitten kun pahin kutina on hälvennyt ja nainen haluaa pitää saaliistaan kiinni, tämä hankkiutuu raskaaksi tahallaan, koska aaveella muut naiset on kertoneet, ettei kunnon mies jätä lastaan vaikka ei olisi edes oma.
Nainen synnyttää lapsen, seksielämä kuolee kokonaan pois, naisen raskauskilot ovat näemmä tulleet jäädäkseen, mies saa kuunnella kuukausikaupalla sekä lapsen, että naisen kitinää yökaudeteikä nukkumisesta tule mitään. Nainen alkaa olla ulkoiselta habitukseltaan kuin Mikko Kivinen lihavimmillaan ja armottomassa krapulassa.
Toteamus lapsiperhearjesta on hyvin lievä ilmaisu sille, mitä mies oikeasti ajattelee tilanteesta.
Kyläpyörä + puhjennut kumi = todella huono juttu
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään iso määrä. Paikat eivät siitä kulu ja harjoitus tekee mestarin. Miksi neitsyyttä ja kokemattomuutta ihaillaan niin paljon? Pelkäävätkö miehet että nainen vertaa heitä exiinsä.
Miten niin pelkäävätkö? Naisethan vertailevat kuten tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
" Siihen miten hyvä mies haluaa olla naiselle sängyssä, vaikuttaa juuri se arvostaako naista minkä verran. Yleensä, ellei joka kerta kyläpyörän kohdalla mies haluaa vain tyydyttää oman himonsa ja siksi niin monet kyläpyörät eivät kuulemma saa orkkua millään ja aktikin kestää 3 minuuttia. "
Esimerkiksi olen tykännyt harrastaa seksiä sotilaiden, poliisien yms kanssa, mutta en haluaisi seurustella kyseisten ammattien edustajien kanssa, ellen nyt olisi sattunut rakastumaan. Onneksi en.
On kyllä joillain niin kapea kuva naisten seksielämästä.
No kyllä on. Ihan kuin sinkkuelämää sarjasta opittua, onko Carrie sunki lemppari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On vain teidän vuoro". Muistakaa, ja vältelkää.
Ei pidä paikkaansa. Jos on tarpeeksi hyvä ja ihana, sopiva kumppani muutenkin kuin sängyssä niin saa jäädä. 😍
Niin ja jos on ollut 31, niin mikä on mahdollisuus että tulee 33?
Ja kuinka ihana, sopiva kumppani pitää olla - jos 31 ensimmäistä ei riittänyt?
Miksei vain kertoa totuutta miehelle jos ei ole mitään hävettävää?
Eihän se, että loppuuko joku suhde ole vain yhden osapuolen käsissä. Voihan se suhde päättyä sen toisenkin aloitteesta. Silloin tulee melko varmasti joku muu. Ei ole kyse siitä, että joku ei riitä, vaan siitä, että joskus suhteet vain päättyvät kun niissä ei enää kumpikaan halua olla tai ei haluta elämältä enää samoja asioita.
Moni mies ei myöskään edes halua suhdetta ja jos nainen ei etsi suhdetta eikä mies etsi suhdetta, he voivat ihan avoimesti jo omassa deitti-ilmoituksessa kertoa että haluavat vain hauskanpitoseuraa ja harrastaa seksiä ilman, että on mitään aikomustakaan pariutua.
Suurin osa mun seksikumppaneista on ollut sellaisia joiden kanssa ei ole ollut aikomusta pariutua, ja kyllä olen sen ihan rehellisesti kertonut.
Totuus on, että suurin osa ihmisistä ei sovi mun kumppaniksi koska olen outo ihminen jonka tapa elää ei sovi kuin harvalle. Se ei tarkoita että heissä on jotain vikaa. Hekään eivät viihtyisi enkä olisi heille sopiva kumppani. Kesti kenties tavallistakin kauemmin löytää itselle sopiva kumppani.
Ei se ole ihme, että konservatiivisuus yleistyy ja nuoret miehet kääntyvät jopa uskoon.
" No kyllä on. Ihan kuin sinkkuelämää sarjasta opittua, onko Carrie sunki lemppari? "
Ei ole. Mä en voi sietää sitä sarjaa.
Mikä ihme se nyt on että mulla on seksuaalinen mieltymys militaristisiin miehiin? Noissa ammateissa olevat ovat kuitenkin paljon poissa kotoa, saattavat joutua töihin vaikka joulupöydästä ja saattavat menettää henkensä töissä. Musta ei olisi sellaisen vaimoksi, ei ei ei. En jaksa mitään lapsia yksin hoitaa ensinnäkään. Olis hirveää jos toinen olisi jossain sotimassa ja itse pitäisi hoitaa yksin lapsia ties miten kauan tietämättä tuleeko niiden isä edes hengissä takaisin.
Hatunnosto niille jotka tuohon pystyvät, minä en.
Vierailija kirjoitti:
" No kyllä on. Ihan kuin sinkkuelämää sarjasta opittua, onko Carrie sunki lemppari? "
Ei ole. Mä en voi sietää sitä sarjaa.
Mikä ihme se nyt on että mulla on seksuaalinen mieltymys militaristisiin miehiin? Noissa ammateissa olevat ovat kuitenkin paljon poissa kotoa, saattavat joutua töihin vaikka joulupöydästä ja saattavat menettää henkensä töissä. Musta ei olisi sellaisen vaimoksi, ei ei ei. En jaksa mitään lapsia yksin hoitaa ensinnäkään. Olis hirveää jos toinen olisi jossain sotimassa ja itse pitäisi hoitaa yksin lapsia ties miten kauan tietämättä tuleeko niiden isä edes hengissä takaisin.
Hatunnosto niille jotka tuohon pystyvät, minä en.
Näiden ammattien miehet ei kunnioita naisia ja usein pahoinpitelevät myös!
Vierailija kirjoitti:
Mies kun aikuistuu, hänelle nousee tärkeämmäksi se, millainen nainen on ihmisenä ja kumppanina. Naisilla näyttäisi olevan vähän eri juttu. Ehkä se avioerojen 60%:n määrä paljastaa, ettei nainen sitten aikuistunut vaikka mies niin oletti.
Mistä teet näitä sun päätelmiä? Nimenomaan sanoin että pitää olla hyvä ja ihana muutenkin kuin sängyssä, sopiva kumppaniksi ihmisenä.
" Näiden ammattien miehet ei kunnioita naisia ja usein pahoinpitelevät myös! "
No siinä kanssa syy miksi ei kannata muuta kuin kerran pari korkeintaan pyöräyttää lakanoissa ja sitten sanoa heippa.
Vierailija kirjoitti:
Kyläpyörä + puhjennut kumi = todella huono juttu
Ei sitä kyläpyörää tarvitse polkea vaikka mahdollisuus olisikin.
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi jotkut ihan sanoo suoraan, että ei tää lapsiperhe-elämä olekaan mua varten ja lähtevät. 🤷"
Ihmekös se, jos "suhde" on alkanut kännipanolla ja sitä on jatkunut koska naisen mielestä riittävän hyvä mies sängyssä on saanut jäädä. Sitten kun pahin kutina on hälvennyt ja nainen haluaa pitää saaliistaan kiinni, tämä hankkiutuu raskaaksi tahallaan, koska aaveella muut naiset on kertoneet, ettei kunnon mies jätä lastaan vaikka ei olisi edes oma.
Nainen synnyttää lapsen, seksielämä kuolee kokonaan pois, naisen raskauskilot ovat näemmä tulleet jäädäkseen, mies saa kuunnella kuukausikaupalla sekä lapsen, että naisen kitinää yökaudeteikä nukkumisesta tule mitään. Nainen alkaa olla ulkoiselta habitukseltaan kuin Mikko Kivinen lihavimmillaan ja armottomassa krapulassa.
Toteamus lapsiperhearjesta on hyvin lievä ilmaisu sille, mitä mies oikeasti ajattelee tilanteesta.
Paitsi ettei aaveella nyt ainakaan tuollaista neuvota tekemään.
Modet hei hei