Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut on aina ihan mielenvikaisia, osa jengistä elättelee jotain neitsyt maria harhaa ja toinen puoli teeskentelee että sillä ei ole mitään väliä jos on ollut koko kylän polkupyörä. :' )
Samat kyläpyörät puhuvat neitsyistä harhana. Ja samoille on erittäin kipeä asia, kun kokemattomat naiset saavat sarjaorkkuna yhdynnässä.
Jokainen on aikoinaan ollut kokematon ja muistaa, millaista se oli.
Naiset on tuollaisia lorttoja ja saavat himoreikäänsä täytettä aina kun haluavat. Kyllä ap sun kannattaa unohtaa naiset, koska lähes poikkeuksetta ne ovat kaikki jakorasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi vuodelta on vähemmän vaimoksi kelpaavia naisia. Ovat pilanneet itsensä usein monella eri tavalla, kuten juurikin jakamalla itseään, tatuoinneilla, lävistyksillä, huulitäytteellä, ylipainolla, mielenterveysongelmilla...
Enemmänkin on vaikeaa löytää miestä jolla olisi vähän terveempi käsitys naisista, ihmisistä ja elämästä yleensä. Jo pelkästään termi " vaimoksi kelpaava " rankkaa sut heti ulos.
" Pilata itsensä mielenterveysongelmilla " eli sairastunut on syypää siihen?
Et olisi mikään hyvä kumppani näillä puheilla. Jos et löydä ketään, ihan voit peiliin katsoa ja kuunnella mitä suustas päästät.
Jämäpala koittaa siellä lätkiä "et saa pillua" -korttia pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksien perusteella suurimmalla osalla täällä olevista naisista on huomattavasti enemmän kuin 10 seksikumppania.
Mies kun haluaa naisen jolla on itsekunnioitusta, ja jonka päättelykyky ei johda yli 10 epäonnistuneeseen valintaan, niin miehen pitäisi mennä terapiaan ja hän ei olekkaan mies.
Toivottavasti löydät sen oikean. Suosittelen perinteisiä arvoja suosivia piirejä joissa isä on ollut kasvatuksessa läsnä.
Kuinkahan monta seksikumppania sinulla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
" Mies kun haluaa naisen jolla on itsekunnioitusta, ja jonka päättelykyky ei johda yli 10 epäonnistuneeseen valintaan, "
Miten seksin harrastaminen on muka merkki siitä ettei ole itsekunnioitusta? Onko miehet muka niin kamalia ja seksi niin kauheaa heidän kanssaan että sen harjoittaminen vaatii itsekunnioituksen puutetta?
Eiköhän sitä seksiä harrasteta ihan omasta halusta eikä siksi, ettei kunnioita itseään.
Sovinismia että jos 10 suhdetta on mennyt pieleen, niin kyse on jotenkin ollut naisen huonosta valinnasta. Sillä ei ole mitään osuutta asiassa, jos se mies on vaikka törttöillyt jotain? Nainen on tyhmä jos mies epäonnistuu?
Tällaisia juttuja puhuvien kanssa kenenkään naisen ei kannata ryhtyä suhteeseen. Nämä asenteet kannattaa kaivaa esiin heti, niin ei tule ainakaan tässä suhteessa mitään " epäonnistuneita valintoja ".
Ai miten?
Jos minä käyn joka perjantai ilta pubissa, otan mukaani jokaisen halukkaan salamille haisevan 50-70v mimmin joka tarjoutuu. Ja sitten tulee sinun vuoro, lähdetääkö?
Huoh. -ismejä huutelevat henkilöt ovat yleensä ne jotka kaikkista vähiten osaavat ottaa vastuuta omista teoistaan.
Jos 10 kertaa teen saman virheen, niin virhe on minun.
Saat harrastaa ihan mitä haluat ihan kenen tahansa kanssa haluat, mutta huom. iso osa miehistä tulee katsomaan sinua huonompana vaihtoehtona kuin kaksoissisaresi jolta tätä historiaa ei löydy.
Äläkä huoli, en ole kohderyhmässäsi eikä minulla olisi sinne mitään haluja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei sovi parisuhteeseen joka pitää naista omaisuutenaan, esineenä, jonka menneisyydestä hän on jopa mustasukkainen.
Kehotan AP:ta eroamaan tuosta 5kk:n " parisuhteesta " koska hän on itse aivan liian keskenkasvuinen parisuhteeseen.
Hänen tyttöystävänsä väistää luodin.
Sinkkunaiset ovat sinkkunaisten pahimpia vihollisia.
Kaikki haluavat että muilla menee hyvin, ei vain paremmin kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kun nainen harrastaa seksiä miehen kanssa, naista haukutaan ja kun mies harrastaa seksiä miehen kanssa, sitäkin haukutaan. Kenenkään ei siis kannata harrastaa seksiä miehen kanssa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
lesbian divorce rate = 14%
gay male divorce rate = 7%
A 2022 study of Norway, using data up to 2018, found that divorce rates 20 years post-marriage were 5% lower for male-male marriages compared to male-female marriages and were 29% higher for female-female marriages vs female-male marriages
Ihmettelen vain miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut on aina ihan mielenvikaisia, osa jengistä elättelee jotain neitsyt maria harhaa ja toinen puoli teeskentelee että sillä ei ole mitään väliä jos on ollut koko kylän polkupyörä. :' )
Mitään " koko kylän polkupyöriä " ei oikeasti edes ole olemassa. On vain naisia, jotka ovat menneet sänkyyn jonkun kanssa, ehkä jonkun toisenkin. Sitten jätkät juoruavat keskenään ja nekin jotka eivät ole tuon naisen kanssa olleet, valehteievat olleensa. Sitten on vielä ne naiset, jotka mielellään juoruavat toisista naisista tällaista, näyttääkseen itse paremmilta.
Jos on tällaisen kyseenalaisen maineen syystä tai toisesta joskus saanutkin, tai vaikka olisikin ihan oikeasti nuorena hurvitellut, niin ei sillä oikeasti käytännössä ole mitään väliä.
Ainakin joka ikinen nainen meidän nuoruuden porukoista on somen
Kyläpyörän puolustelut vol. 98876394058371
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies ei sovi parisuhteeseen joka pitää naista omaisuutenaan, esineenä, jonka menneisyydestä hän on jopa mustasukkainen.
Kehotan AP:ta eroamaan tuosta 5kk:n " parisuhteesta " koska hän on itse aivan liian keskenkasvuinen parisuhteeseen.
Hänen tyttöystävänsä väistää luodin.
Sinkkunaiset ovat sinkkunaisten pahimpia vihollisia.
Kaikki haluavat että muilla menee hyvin, ei vain paremmin kuin heillä.
Niin siis puhutko nyt tämän AP:n tyttöystävän ystävättärestä joka mustamaalasi häntä tämän poikaystävälle? Poikaystävä, sen sijaan, että olisi järkyttynyt tuollaisesta " ystävättärestä " uskoo sellaisenaan tämän jutut, ja järkyttyy niistä? Kunnollinen poikaystävä olis sanonut sille " ystävättärelle " että ei kiinnosta nuo sun jutut, ja olis puolustanut tyttöystäväänsä.
Kyllä tän draaman lopputuleman ( vaikka onkin fiktiivinen varmaan ) pitäisi olla se, että tuo tyttöystävä lemppaa sekä tämän poikaystävän että " ystävättärensä " joka ei mikään ystävä ole.
Vierailija kirjoitti:
" Toivottavasti löydät sen oikean. Suosittelen perinteisiä arvoja suosivia piirejä joissa isä on ollut kasvatuksessa läsnä. "
Kaiken huippu, että sekin muka tekee naisesta jotenkin epäkelvon, jos hänen isänsä on hänet hylännyt?
Mies tekee väärin, niin nainen kantaa seuraukset.
Mistä tiedät että mies tekee väärin? Mitä jos vaimo on pettänyt? Tai vaimo on lähtenyt toisen miehen perään? Tai nirhannut miehensä?
Several studies link father absence in childhood to more challenges in adult romantic relationships:
Young adults whose fathers were absent due to divorce reported lower intimacy, commitment, passion, and dyadic adjustment (relationship satisfaction) than those from twoparent families 1.
Mixedmethods and qualitative work finds more trust issues, fear of abandonment, emotional dependency, and instability in relationships among fatherless daughters
Consequences of Divorce-Based Father Absence During Childhood for Young Adult Well-Being and Romantic Relationships, 2020
Tämä on vain dataa, aivan samalla tavalla sinäkin olet varuillasi jos miehen vanhemmat on alkkareita tai narkkareita.
Vierailija kirjoitti:
" Kyläpyörän puolustelut vol. 98876394058371 "
En ole tällaista mainetta tietääkseni koskaan saanut, eikä mun vilkas seksielämä ole vaikuttanut mitenkään negatiivisesti mun elämään. On mies ja lapset yms asiat hyvin. 🤷
Jokainen voi itse katsoa somesta nämä asiat ja todeta omassa elämässä että ovatko he kuulleet naisista, jotka ovat saaneet " huonon maineen " nuorina ja jääneet naimattomiksi sen takia.
Mä en ole, enkä usko että on kukaan muukaan. Pelkkää legendaa tällaiset.
-
Ja kun joku lemppaa jonkun, kuinka usein he sanoo oikeat syyt?
Ollaan hyviä välttelemään konflikteja. Itse olen vältellyt naisia jotka ovat olleet kiinnostuneita, ihan vain siksi että tiesin että heillä oli ollut säpinää kaverin kanssa. Tulee tunne että jos sä miehestä toiseen hyppäät, eikä mikään jää, niin minä olen jonossa vain seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kyläpyörät puhuvat neitsyistä harhana. Ja samoille on erittäin kipeä asia, kun kokemattomat naiset saavat sarjaorkkuna yhdynnässä.
En usko että moni nainen saa sarjaorkkua tai edes sitä ensimmäistäkään niissä kolmessa minuutissa jotka jaksat vetää.
Tuollaisia kokemuksiako se pyöräily tuottaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika lortolta kuulostaa!
Mitä, onko se normaalia, että paneskellaan miten sattuu ja vielä noin monen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lortolta kuulostaa!
Mitä, onko se normaalia, että paneskellaan miten sattuu ja vielä noin monen kanssa?
Katso kommentteja ja niiden äänestystä. Ilmeisesti 10 taitaa useimmille olla vähän. :D
Aasiassa onneksi kuulemma vielä arvostetaan perinteisiä arvoja.
Huvittavia nämä palstapyörät. Kuvittelevat, että kun omassa perskannikassa lukee: atoK, niin on samalla viivalla, kuin nainen joka ei ole kännipäissään polttanut persettään kiukaan kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
" Mistä tiedät että mies tekee väärin? Mitä jos vaimo on pettänyt? Tai vaimo on lähtenyt toisen miehen perään? Tai nirhannut miehensä? "
Jos vaimo tekee jotain väärin, se ei ole syy hylätä omaa lasta.
Mä en halua olla suhteessa miesten kanssa joille on ok hylätä oma lapsi ja vielä syyttää sitä lasta isättömyydestä jotenkin aikuisena kelpaamattomaksi suhteeseen.
Se on vastenmielistä. Paljon vastenmielisempää kuin vilkas seksielämä.
Oletko koskaan tutkinut miten ja millä perusteilla oikeus lapsiin jaetaan eron aikana?
Merilappilainen Matti ei saanut tavata omaa lastaan eron jälkeen hänen mukaansa isän oikeudet huoltajuusasioissa usein unohdetaan
https://www.lapinkansa.fi/merilappilainen-matti-ei-saanut-tavata-omaa-l…
Äiti ei antanut lapsen tavata isäänsä 13 000 euron uhkasakko maksettava
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006576308.html
Isä vain paperilla
48-vuotiaalla Jussilla on vuoden ikäinen poika, jota hän on saanut tavata yhteensä kuuden ja puolen tunnin ajan. Minusta on tehty tällainen paperi-isä, joka maksaa elatusmaksuja, mutta ei saa nähdä lastaan.
https://www.is.fi/perhe/art-2000009194905.html
Ei se aina ole että "Mies lähti".
Olet niin sokaistunut miesvihasta ettet suostu näkemään näissä mitään hyviä puolia.
Mieti jos nämä olisi toisin päin?
Ehkä siksi oletkin sinkku.
" Ja kun joku lemppaa jonkun, kuinka usein he sanoo oikeat syyt?
Ollaan hyviä välttelemään konflikteja. Itse olen vältellyt naisia jotka ovat olleet kiinnostuneita, ihan vain siksi että tiesin että heillä oli ollut säpinää kaverin kanssa. Tulee tunne että jos sä miehestä toiseen hyppäät, eikä mikään jää, niin minä olen jonossa vain seuraavana. "
Se on totta, että varmasti aina ei sanota oikeita syitä. Mutta mun kohdalla voin melkein 100% varmuudella sanoa, että mun kumppaneilla ei ole ollut tietoa toisistaan. En ole niin amatööri, että kaveruksia pokailisin. Lisäksi olen myös itse antanut pakkeja, eikä mun seurustelusuhteet ole alkaneet mistään yhden illan jutuista. En ole sellaista itse hakenutkaan.
Mulla oli esimerkiksi suhde mieheen joka kertoi mulle vähän nolona että hänellä on ollut 11 seksikumppania. Päättelin siitä, että on parasta jättää kertomatta oma kolminumeroinen luku. Sanoin vain, että ei se haittaa. 😆
Musta tuntuu että nuoruudessani ihastuin ehkä eniten vahingossa miehiin, jotka olivatkin vielä rakastuneita eksiinsä ja lähteneet liian aikaisin treffailemaan. Aina se ei selvinnyt heti. Eli usein syy siihen ettei jutusta tullutkaan mitään oli joko se, että mies sanoi sen itse yhtäkkiä tai sitten huomasin sen itse puheista.
Minuun liittyvät syyt olivat sitten oma lukunsa, eikä ne mulle kerrotut syyt välttämättä olleet mitään kivoja josta vois ajatella, että ne kertomalla peitellään jotain oikeaa kamalampaa syytä.
Lisäksi, loppu hyvin kaikki hyvin kun löytyi lopulta se sopiva pidempiaikainen kumppani. En näe että yksikään entinen tai joskus mulle pakit syystä tai toisesta antanut olis ollut mulle sopivampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lortolta kuulostaa!
Katso kommentteja ja niiden äänestystä. Ilmeisesti 10 taitaa useimmille olla vähän. :D
Aasiassa onneksi kuulemma vielä arvostetaan perinteisiä arvoja.
Ai jossain Pattayalla...?
Vierailija kirjoitti:
" Mistä tiedät että mies tekee väärin? Mitä jos vaimo on pettänyt? Tai vaimo on lähtenyt toisen miehen perään? Tai nirhannut miehensä? "
Jos vaimo tekee jotain väärin, se ei ole syy hylätä omaa lasta.
Mä en halua olla suhteessa miesten kanssa joille on ok hylätä oma lapsi ja vielä syyttää sitä lasta isättömyydestä jotenkin aikuisena kelpaamattomaksi suhteeseen.
Se on vastenmielistä. Paljon vastenmielisempää kuin vilkas seksielämä.
Täällä taisi olla joskus keskustelu, että mies halusi tehdä isyystestin ja olla ehdottoman varma isyydestään. Koko palstan naislauma oli ehdottomasti sitä mieltä, että jos mies moista vaatisi, se olisi ero välittömästi. Siitä johtunee sitten niin monet tapaukset, jossa mies on poistunut kuvioista joko siksi, että kysäisi isyystestistä tai siksi, että epäilee kyseessä olevan käenpoika. Ja varmasti käenpoikia on paljon, koska naisilla on kymmenien miesten kanssa seksiseikkailuja. On minuakin yritetty huijata isäksi, mutta onneksi sain naisen parhaalta kaverilta vinkin, että kannattaa teettää isyystesti. Ei ollut mulle se lapsonen.
Vastauksien perusteella suurimmalla osalla täällä olevista naisista on huomattavasti enemmän kuin 10 seksikumppania.
Mies kun haluaa naisen jolla on itsekunnioitusta, ja jonka päättelykyky ei johda yli 10 epäonnistuneeseen valintaan, niin miehen pitäisi mennä terapiaan ja hän ei olekkaan mies.
Toivottavasti löydät sen oikean. Suosittelen perinteisiä arvoja suosivia piirejä joissa isä on ollut kasvatuksessa läsnä.