Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
25 käy. 100 voi olla liikaa. Lopeta turha murehtiminen.
Miksi 25 käy ja 100 voi olla liikaa? Miten se nykypäivään vaikuttaa kuinka monen kanssa on menneisyydessä harrastanut seksiä?
Yleensä nuorena on tapana kokeilla asioita, on ne sitten seksiä tai muuta. Sitten ihminen rauhoittuu. Esim. Itse en oo enää viiteentoista vuoteen jaksanut lähteä minnekään ja jos tulis ero, tuntuis tosi vaikealta lähteä esim. Tinderiin. Mun mielestä epäloogista tehdä oletuksia ihmisistä jonkun tuollaisen asian perusteella, että 25 kumppania merkitsis jotain ja 100 sit jotain muuta.
Eikö olennaista ole se mitä ihminen on nykypäivänä noin ylipäätään? En mä ainakaan edes mieti jotain nuoruuden heilojani, ellei tällee varta vasten kysellä. Ei vaikuta arkeen ne mitenkään. Onnistuu parisuhteessa toisen kumppanina oleminen vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ainakaan ole pihtari.
Jos pysyttelee neitsyenä lähemmäs kolmikymppiseksi, ei ehkä ole kovin voimakas seksuaalinen vietti. Siinäkin asiassa olisi hyvä olla parisuhteessa aika samanlaiset.
" No niin! Nyt miehes lukee tämän ja tietää että millaisena minimunana häntä pidät. Game over! "
Tähän väitteeseen sisältyy oletus, että me ei puhuttais mun suhteessa asioista suoraan. En pidä häntä todellakaan minimunana, vaikka hänellä ei olekaan pisin jota olen saanut. Paksuin ehkä. Se pisin jota olen saanut, oli jo aivan liian pitkä, ja se ei ollut mun mieleen.
Meidän suhteessa ei pelata mitään pelejä eikä valehdella.
Eikä mun mies ole myöskään idiootti, kun sanoi suoraan, etten ole tiukimmasta päästä. Eikä se ole edes negatiivinen kommentti mun mielestä. Se on vain totuus, että vehkeitä on eri kokoisia ja hyvä seksi ei riipu vehkeiden koosta.
Kasvakaa oikeasti aikuisiksi niin helpottaa se kumppanin löytyminenkin kun ei tarvii valehdella ja pelata pelejä pysyäkseen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa vain laittaa poikki. Ette ainakaan ole tarpeeksi samanlaisia/yhteensopivia. Ehkä sitten kun sinullakin on ollut useita kumppaneita voisit olla jonkun sellaisen kanssa jos siis et löydä samanlaista kun olet itse. Näin sen näkisin.
Kyllä minullakin on ollut n. 20 kumppania, mutta hieman eri asia miehellä kuin naisella...
AP
Oliko ne sun kumppanit sitten toisia miehiä? Koska jos olet harrastanut seksiä 20 naisen kanssa, myös ne 20 naista on harrastanut seksiä sun kanssa. Miten se siis on eri asia?
Mun tyty ydellä onkin of ja tekee isoa tiliä 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut yli 9 seksipartneria, niin avioeron riski kasvaa huomattavasti.
Löydät taatusti paremman.
Jos mulla olis VAIN kymmenkunta partneria ollut, niin lähtisin mun tylsästä liitosta kuin hauki rannasta koska nyt on nuorilla miehillä muotia panna keski-ikäisiä puumia. Onneksi on se 200+ niin tietää, että ei se niin ihmeellistä ole. Kiva vanheta puolison kanssa yhdessä ja muistella välillä nuoruuden villejä kokemuksia. Ai että.
Miehille suotakoon vähintään 10 naista ennen vakiintumista. Suomalainen nainen kun lihoo kuitenkin kymmeniä kiloja, lakkaa peseytymästä vähintään joka toinen päivä, alkaa pieremään jo toisilla treffeillä, sekä on joko valmiiksi mäkättäjä tai muuttuu alle vuodessa sellaiseksi, niin siinä mies voi takaapäin jyystäessä muistella niitä haluttavan näköisiä naisia menneisyydessä. Ai että totta tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet naisten mikropeniskommenteista?
Mikropenikset ovat todellisia. Mä olen nähnyt kaksi sellaista. Ensimmäinen oli mies jonka kanssa päädyin lakanoiden väliin. Toisen mikropeniksen näin työssäni hoitoalalla.
Haukkumisena en tuota käytä vaan olen vain kertonut, että mikropeniksiä on oikeasti olemassa. Kylmä tosiasia kuitenkin on, että todella pieni penis ei riitä monellekaan naiselle. Ei tarvitse olla mikään jumalattoman iso vaan ihan normaalikokoinenkin riittää.
Peniksen kokoon ei itse voi vaikuttaa. On paljon parisuhteen kannalta merkittäviä asioita,joihin voi vaikuttaa. Useimpien erojen syy on jokin muu kuin mikropenis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut yli 9 seksipartneria, niin avioeron riski kasvaa huomattavasti.
Löydät taatusti paremman.
Jos mulla olis VAIN kymmenkunta partneria ollut, niin lähtisin mun tylsästä liitosta kuin hauki rannasta koska nyt on nuorilla miehillä muotia panna keski-ikäisiä puumia. Onneksi on se 200+ niin tietää, että ei se niin ihmeellistä ole. Kiva vanheta puolison kanssa yhdessä ja muistella välillä nuoruuden villejä kokemuksia. Ai että.
Miehille suotakoon vähintään 10 naista ennen vakiintumista. Suomalainen nainen kun lihoo kuitenkin kymmeniä kiloja, lakkaa peseytymästä vähintään joka toinen päivä, alkaa pieremään jo toisilla treffeillä, sekä on joko valmiiksi mäkättäjä tai muuttuu alle vuodessa sellaiseksi, niin
Niin? Olenko mä sanonut että miehellä ei olisi saanut olla seksielämää ennen mua? Ja kyllä, ihmiset voi vanhetessaan sairastua, lihoa tms. On myös ihmisiä joita se ei haittaa, kun arvot ovat vähemmän pinnallisia. Jotkut jopa alkavat seurustelemaan ylipainoisen ihmisen kanssa alun perinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 käy. 100 voi olla liikaa. Lopeta turha murehtiminen.
Miksi 25 käy ja 100 voi olla liikaa? Miten se nykypäivään vaikuttaa kuinka monen kanssa on menneisyydessä harrastanut seksiä?
Yleensä nuorena on tapana kokeilla asioita, on ne sitten seksiä tai muuta. Sitten ihminen rauhoittuu. Esim. Itse en oo enää viiteentoista vuoteen jaksanut lähteä minnekään ja jos tulis ero, tuntuis tosi vaikealta lähteä esim. Tinderiin. Mun mielestä epäloogista tehdä oletuksia ihmisistä jonkun tuollaisen asian perusteella, että 25 kumppania merkitsis jotain ja 100 sit jotain muuta.
Eikö olennaista ole se mitä ihminen on nykypäivänä noin ylipäätään? En mä ainakaan edes mieti jotain nuoruuden heilojani, ellei tällee varta vasten kysellä. Ei vaikuta arkeen ne mitenkään. Onnistuu parisuhteessa toisen kumppanina oleminen vallan mainiosti
Me keski-ikäiset ajatellaan aikaisempia suhteita kaukaisessa menneisyydessä ja tiedetään, miten asiat ovat sen jälkeen menneet. Ap:n naisystävän edellinen saattoi olla viime kesänä. Mutta silti tosiaan merkittävintä pitäisi olla nykypäivän, koskapa ihminen kuitenkin kasvaa ja muuttuu.
Juu, se varmasti ajattelee aina niitä muita miehiä, kun on kanssasi. 😂
Mulla taas treffaamani miehet shokeeraantuu kun ne kuulee ettei mulla ole aikaisempia petikumppaneita (en oo missään lahkossa, joskus asiat vaan menee niin että itsekin yllättyy). Luulen, että se oli yksi syy miksi edellinenkin suhde kaatui. Jotenkin kai miehet ajattelee ettei mua kiinosta seksi. No totta hitossa kiinnostaa mut haluan oikeasti olla kiinnostunut siitä miehestä, yhden yön jutut tai tunteettomat seksisuhteet ei oo oma juttu. Ap:n aloitusta tosin epäilen provoksi. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ainakaan ole pihtari.
Jos pysyttelee neitsyenä lähemmäs kolmikymppiseksi, ei ehkä ole kovin voimakas seksuaalinen vietti. Siinäkin asiassa olisi hyvä olla parisuhteessa aika samanlaiset.
Olet väärässä. On muutama neitsyt tullut vastaan ja seksuaalinen vietti on heillä paljon voimakkaampi ja kestävämpi, kuin naisella, joka on aloittanut nuorena ja takana todella monta eri miestä. Kun nainen on kokematon, hän ei ole joutunut kokemaan lukemattomia pettymyksiä, kuten että on ollut ihastunut ja antanut ekoilla treffeillä pillua ja miehen kiinnostus loppui siihen. Myös orgasmiherkkyys on kokemattomalla ja raikkaalla naisella aivan omaa luokkaansa. Se hivelee kummasti miehen itsetuntoa, kun neitsyenä tapaamansa nainen pääsee sinuiksi nautinnollisen rakastelun kanssa ja laukeaa monta kertaa yhdynnän aikana.
En nyt usko tuota. Partnereita ollut noin kolmekymmentä, mutta en muista heistä yhtäkään sen jälkeen kun omani löysin. On ihan tavallisen kokoinen anatomia, mutta aivot ovat isot ja toimivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet naisten mikropeniskommenteista?
Mikropenikset ovat todellisia. Mä olen nähnyt kaksi sellaista. Ensimmäinen oli mies jonka kanssa päädyin lakanoiden väliin. Toisen mikropeniksen näin työssäni hoitoalalla.
Haukkumisena en tuota käytä vaan olen vain kertonut, että mikropeniksiä on oikeasti olemassa. Kylmä tosiasia kuitenkin on, että todella pieni penis ei riitä monellekaan naiselle. Ei tarvitse olla mikään jumalattoman iso vaan ihan normaalikokoinenkin riittää.
Peniksen kokoon ei itse voi vaikuttaa. On paljon parisuhteen kannalta merkittäviä asioita,joihin voi vaikuttaa. Useimpien erojen syy on jokin muu kuin mikropenis.
Tämä pitänee loogisesti ajateltuna paikkansa. Ensinnäkin mikropeniksisiä on hyvin vähän ja toisekseen heistä parisuhteessa on hyvin harva. Näin ollen erojenkaan määrä ei voi olla kovin suuri.
Vierailija kirjoitti:
En nyt usko tuota. Partnereita ollut noin kolmekymmentä, mutta en muista heistä yhtäkään sen jälkeen kun omani löysin. On ihan tavallisen kokoinen anatomia, mutta aivot ovat isot ja toimivat hyvin.
Ei se penis, vaan ne aivot! Paljon tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 kk yhdessä oloa ei voi oikein seurusteluksi sanoa, tuskin teille edes parisuhdetta pidemmällä tähtäimellä edes tulee. Nämä mammanpojat ovat sairaalloisen mustasukkaisia, jopa uhka kumppanin terveydelle ja hengelle.
Naisen menneisyydessä ikävin puoli voi olla häiriintynyt exä, joka uhkaa uutta miestä. Onhan hulluja nais-exiäkin olemassa, mutta väkivalta on ehkä harvinaisempaa.
Miten tää liittyy seksikumppanien määräån? Mulla se 200+ eikä kukaan ole pitänyt minuun mitään yhteyttä enkä minä heihin. Jos haluaa tietää onko jollain vaarallinen eksä, eikö kannata kysyä sitä ihan suoraan eikä jotain seksikumppanien määrää josta sitten asiaa yritetään arvailla kuin jostain teelehdistä yritetään ennustaa..?
Miesten logiikka...?
Onneksi en ehtinyt panna erästä naista jonka silloinen mies oli vähällä tappaa, kun luuli, että naisensa on jakanut persettään myös minulle. Etkä sinäkään voi tietää, jos joku noista entisistä kassinsa tyhjentäjistä on kantanut kaunaa jollekin toiselle tyhjentäjälle.
Naiselle moinen elämä voi olla hyvinkin kuluttavaa. Nuorena miehenä hätkähdin todella lujaa, kun paljastui, että eräs ahkera ja antelias nainen olikin vasta 24v, vaikka näytti vähintään 20 vuotta vanhemmalta. Suomalaiseen tapaanhan satunnaisia suhteita solmitaan juovuksissa kun ollaan viihteellä.
Ja monikohan nainen kertoo rehellisesti kysyttäessä, että joo, mun eksä voisi tappaa sinut jos olisin pettänyt sitä sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suhteet on just tällasta...olen mieluummin sinkku kun setvin tällasia keissejä, tautiriskiä yms
Miksi pitää edes kysyä toisen menneestä seksielämästä? Eikö se ole yksityisasia? Mä en ole koskaan kysynyt keneltäkään.
Eikö ole itsestään selvää että molemmat käyvät sukupuolitautitesteissä ennen kuin kondomi jätetään pois suhteessa? Ei tarvitse sen kummemmin tautiriskiä setviä kun laboratoriossa sen tutkivat ja molemmat näyttää puhtaat paperit?
Sun kommentti viittaa enemmän siihen, että psyykkisistä syistä sun on parempi pysyä sinkkuna, jos tällaiset ihan normaalit asiat on sulle noin vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteet on just tällasta...olen mieluummin sinkku kun setvin tällasia keissejä, tautiriskiä yms
Miksi pitää edes kysyä toisen menneestä seksielämästä? Eikö se ole yksityisasia? Mä en ole koskaan kysynyt keneltäkään.
Eikö ole itsestään selvää että molemmat käyvät sukupuolitautitesteissä ennen kuin kondomi jätetään pois suhteessa? Ei tarvitse sen kummemmin tautiriskiä setviä kun laboratoriossa sen tutkivat ja molemmat näyttää puhtaat paperit?
Sun kommentti viittaa enemmän siihen, että psyykkisistä syistä sun on parempi pysyä sinkkuna, jos tällaiset ihan normaalit asiat on sulle noin vaikeita.
Kun mies on järkevä ja etsii kokemattoman naisen, niin ei tarvi kysellä ja miettiä tautitestejä.
" Minä ajattelen oikein anteliaan naisen kohdalla, että mitähän tauteja on mahtanut jo sairastaa, montako aborttia on tehnyt ja alkaakohan roikkumaan perässä, jos kerran annan oikein kunnon kyydit. "
Siis mikä logiikka tässä on, että joku jolla on ollut paljon kumppaneita jäis roikkumaan? Eikö sen oletuksen pitäis olla just toisinpäin, että ei halua sitoutua? Molemmat oletukset on toki vääriä. Pitäis muutenkin kysyä, eikä olettaa.
Mulla on yksi abortti takana. Seurustelin viisi vuotta sen miehen kanssa. Ei liity mitenkään seksikumppanien määrään.
Miksi kunnon vaimon pitäisi huolia naisia hauskanpitoon käyttänyt mies?