Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään

Vierailija
21.02.2026 |

Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella. 

M28

Kommentit (464)

Vierailija
241/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasvapa aikuiseksi!

Vierailija
242/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi asettaa omia kriteerejä naiselle? Jos nainen on aiemmin aktiivisesti tavaraansa jakanut ja se ei ole omiin arvoihin passeli niin miksi sillä ei saisi olla merkitystä.

Onpa kamalaa jakamista jos on ollut n. 10 miestä. 

Minusta on. Ja olen itse keskikäinen nainen. Saatan olla tuon jakajan äiti. Kyllä se ajatus sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi asettaa omia kriteerejä naiselle? Jos nainen on aiemmin aktiivisesti tavaraansa jakanut ja se ei ole omiin arvoihin passeli niin miksi sillä ei saisi olla merkitystä.

Minusta on. Ja olen itse keskikäinen nainen. Saatan olla tuon jakajan äiti. Kyllä se ajatus sattuu.

Ei ole normaalia, että sattuu ajatella jonkun täysin tuntemattoman seksielämää.

Keski-ikäinen olen mäkin enkä ajattele 10 miestä olevan kauheaa jakamista. Katsos kun kaikki ei löydä sitä oikeaa teini-ikäisenä eikä halua olla ilman seksiä vuosikausia.

Vierailija
244/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on vaikea ymmärtää että toinen nainenkin pitää jakaja naisia Iorttoina. Olen heti mies kun arvostelen teitä. Tai sitten olen haluton. En ole mies ja Rakastan seksiä. En silti jaa itseäni tuntemattomille. Arvostan itseäni enemmän.

Vierailija
245/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen olen mäkin enkä ajattele 10 miestä olevan kauheaa jakamista. Katsos kun kaikki ei löydä sitä oikeaa teini-ikäisenä eikä halua olla ilman seksiä vuosikausia.

Ei tuntemattoman vaan oman tyttären. Älä esitä tyhmää. Ajatus omasta tyttärestä miesten patjana satutti. Aloitus taitaa olla provo.

Vierailija
246/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei h*oria vihille viedä.

Pidät hetken hauskaa ja sitten etsit kunnon vaimon itsellesi.

Vierailija
247/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuntemattoman vaan oman tyttären. Älä

Älä itse esitä tyhmää aikuinen nainen. 

Vierailija
248/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se naisilla on jakaa, saa aina jos haluaa. Jopa rumi mmat palstav alaat.

Vierailija
249/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen "keskustelu". Ap on ihan aiheesta järkyttynyt; harva mies moista jakorasiaa lastensa äidiksi haluaa.

Sen sijaan vastaukset kertovat kyllä paljon tämän palstan tasosta ja siitä,millaista väkeä täällä oikein pyörii.

Ap:n bodycount on kaksinkertainen naisystävään nähden. Johan olisi palstan ja siellä pyörivän väen taso alhainen, jos ei mitään vastakommenttia tulisi.

Vierailija
250/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat olla naisen ensimmäinen. Naiset taas miehen viiminen.

Juu, harvemmin osuu naulankantaan.

Elämä pukkaa väliin.

Vierailija
251/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan ole pihtari. 

Vierailija
252/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on vaikea ymmärtää että toinen nainenkin pitää jakaja naisia Iorttoina. Olen heti mies kun arvostelen teitä. Tai sitten olen haluton. En ole mies ja Rakastan seksiä. En silti jaa itseäni tuntemattomille. Arvostan itseäni enemmän.

Eihän meistä kukaan tiedä kuinka vakavia aapeen tyttöystävän entiset suhteet on ollut.

Eipä heitetä sitä ensimmäistä kiveä.

Vierailija
253/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysehän on siitä, että tällaiset naiset yrittää leimata toiset naiset huonoiksi, että sais itse miehen. Mitään muuta todellisuuspohjaa näissä jutuissa ei ole. 

Vierailija
254/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla muka naisen pillu löystyy siitä jos on useampi mies ollut petikumppanina? Tällaisella naisella on voinut olla seksiä paljon vähemmän kuin pitkässä parisuhteessa olevalla yhden miehen kanssa olleella.

Kyllä se pillu on löysä jo oletuksena. Tosin se yritetään peittää haukkumalla miestä pienimunaiseksi.

Jos kullin koko seisokissa on kokoluokkaa naisen pikkusormi, niin kyllä se on pieni. 

Kannattaisi yrittää sekstailla aikuisten miesten kanssa. Pienillä poikalapsilla on mahdollisesti tuon kokoisia.

Vierailija
255/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 kk yhdessä oloa ei voi oikein seurusteluksi sanoa, tuskin teille edes parisuhdetta pidemmällä tähtäimellä edes tulee. Nämä mammanpojat ovat sairaalloisen mustasukkaisia, jopa uhka kumppanin terveydelle ja hengelle.

Naisen menneisyydessä ikävin puoli voi olla häiriintynyt exä, joka uhkaa uutta miestä. Onhan hulluja nais-exiäkin olemassa, mutta väkivalta on ehkä harvinaisempaa.

Vierailija
256/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla muka naisen pillu löystyy siitä jos on useampi mies ollut petikumppanina? Tällaisella naisella on voinut olla seksiä paljon vähemmän kuin pitkässä parisuhteessa olevalla yhden miehen kanssa olleella.

Kyllä se pillu on löysä jo oletuksena. Tosin se yritetään peittää haukkumalla miestä pienimunaiseksi.

Nysämuna ei se siitä kasva, sopeudu siihen.

Muna ei tosiaan kasva, mutta naisella värkki voi löystyä lisää.

eri

Vierailija
257/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma, vaimo kokenut ja sanoi kerran että on saanut isompaakin.

Sellainen nainen ei tule koskaan olemana tyytyväinen puolisoonsa.

Parisuhteella ei ole tulevaisuutta, ei meilläkään koska en halua olla hänelle se surkimus, ottakoon vaimo sen isomman, eroan heti kun talous antaa myöten.

Mun mies sanoi mulle että en oo siitä tiukimmasta päästä ollut koskaan, kun kysyin olenko lasten saannin jälkeen löystynyt. 

Ihmettelen vähän sellaisia suhteita, joissa nää vehkeiden koot ja seksi on pääasia? Entä yhteensopivat persoonallisuudet, hyvä arki yhdessä? Huumori, ystävyys...? 

Se, että kalu ei ole isoin mitä on saanut, ei tee susta surkimusta. Toi sun asenne kyllä, koska kuulostaa lapselliselta. 

Ei munkaan miehen ole isoin jota olen saanut, mutta sopivin kyllä varsinkin kun toista rakastaa ja haluaa. 

Liian pitkät sattuu. 

Vierailija
258/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis menetti itsetuntonsa mahdollisesti jonkun surullisen tapahtuman seurauksena

Miten niin? Eikö siihen että on alasti ja intiimisti toisen kanssa nimenomaan tarvita itsetuntoa? 

Vierailija
259/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma, vaimo kokenut ja sanoi kerran että on saanut isompaakin.

Sellainen nainen ei tule koskaan olemana tyytyväinen puolisoonsa.

Parisuhteella ei ole tulevaisuutta, ei meilläkään koska en halua olla hänelle se surkimus, ottakoon vaimo sen isomman, eroan heti kun talous antaa myöten.

Mun mies sanoi mulle että en oo siitä tiukimmasta päästä ollut koskaan, kun kysyin olenko lasten saannin jälkeen löystynyt. 

Ihmettelen vähän sellaisia suhteita, joissa nää vehkeiden koot ja seksi on pääasia? Entä yhteensopivat persoonallisuudet, hyvä arki yhdessä? Huumori, ystävyys...? 

Se, että kalu ei ole isoin mitä on saanut, ei tee susta surkimusta. Toi sun asenne kyllä, koska kuulostaa lapselliselta. 

Ei munkaan miehen ole isoin jota olen saanut, mutta sopivin kyllä varsinkin kun toista

No niin! Nyt miehes lukee tämän ja tietää että millaisena minimunana häntä pidät. Game over!

Vierailija
260/464 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei munkaan miehen ole isoin jota olen saanut, mutta sopivin kyllä varsinkin kun toista

Kyllä persoonallisuuksien yms. lisäksi myös seksi pitää olla toimivaa. Ei suhde toimi pidemmän päälle, jos seksi ei tyydytä.

Miehesi on muuten suuren luokan idiootti, että menee tuollaisia sulle sanomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi