Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Olihan itselläsi poikuus tallella, kun rupesit tämän naisen kanssa seurustelemaan?
Ja jos ei ollut, niin kuinka paljon seksikumppaneita sinulla on ollut?
Yleisin syy siihen, että miehet haluavat kokemattoman naisen on se, että omat ehkä kyseenalaiset seksitaidot eivät tulisi vertailluiksi aiempiin kumppaneihin...
Omassa kaveripiirissä oli joskus puhetta syistä ja niitä oli taudit, abortit, hullut exät, mt-ongelmat, uskottomuus jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse otin sen kylän käytetyimmän naisen. Nyt muut on kateellisia kun minut hän kelpuutti pitempiaikaiseen suhteeseen. Siinäpähän naureskelevat vastaantullessa, kateellisia vaan ovat kun eivät itse kelvanneet pitempi aikaiseen käyttöön.
Taisit olla ainoa jolle jokaisen polkupyörä kelpasi ja kaikki nauravat sinulle. Siellä on jokaisen liimat olleet ennen sinua. Muut miehet olivat sen verran laadukkaampia että heillä oli muitakin vaihtoehtoja kun koko kylän lumppu
Kunhan ei ole musta maistunut ja kohta puskee tautia päälle!
Vierailija kirjoitti:
Olihan itselläsi poikuus tallella, kun rupesit tämän naisen kanssa seurustelemaan?
Yleisin syy siihen, että miehet haluavat kokemattoman naisen on se, että omat ehkä kyseenalaiset seksitaidot eivät tulisi vertailluiksi aiempiin kumppaneihin...
Johtuuko sitten naisilla vihamielinen suhtautuminen ulkomaalaisiin vaimoihin siitä, ettei oma ulkonäkö, painoindeksi, luonne, seksihalut, orgasmien saantikyky ja uskollisuus tulisi vertailluksi ulkomaalaisiin kaunottariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveripiirissä oli joskus puhetta syistä ja niitä oli taudit, abortit, hullut exät, mt-ongelmat, uskottomuus jne.
Miksi oletus on, että naisella on noita jos on ollut useampi seksikumppani? Miehilläkö ei sitten tauteja ole?
Mulla ei ole ollut tauteja. Kaksi suunniteltua raskautta, toinen päätyi keskenmenoon. Ei yhtäkään aborttia. Ei hulluja exiä. Ei mt-ongelmia. Ei uskottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi asettaa omia kriteerejä naiselle? Jos nainen on aiemmin aktiivisesti tavaraansa jakanut ja se ei ole omiin arvoihin passeli niin miksi sillä ei saisi olla merkitystä.
Onpa kamalaa jakamista jos on ollut n. 10 miestä.
Minusta on. Ja olen itse keskikäinen nainen. Saatan olla tuon jakajan äiti. Kyllä se ajatus sattuu.
Ei ole normaalia, että sattuu ajatella jonkun täysin tuntemattoman seksielämää.
Keski-ikäinen olen mäkin enkä ajattele 10 miestä olevan kauheaa jakamista. Katsos kun kaikki ei löydä sitä oikeaa teini-ikäisenä eikä halua olla ilman seksiä vuosikausia.
Eli sinulle olisi ihan fine, kun tapaat miehen joka sanoo, että venaas hetki niin käyn eka panemassa muutamaa kymmentä naista ja sit voidaan panna.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se naisilla on jakaa, saa aina jos haluaa. Jopa rumi mmat palstav alaat.
Älä usko ihan kaikkea mitä nämä kehopositiiviset lättäp*llut täällä sönköttävät.
Mies panee kymmeniä naisia ja vaatii puolisokseen naisen jolla ei ole kokemusta. 😄
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei h*oria vihille viedä.
Pidät hetken hauskaa ja sitten etsit kunnon vaimon itsellesi.
Mä olin kerran tosi ihastunut mieheen, joka meni mun kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn, mutta ilmoitti myöhemmin, ettei voi alkaa seurustella naisen kanssa joka on mennyt ekoilla treffeillä sänkyyn.
Mun mielestä se oli tekopyhää ja täysin älytön teoria, että nainen muka olis jotenkin epäluotettava ja helppo. Siinä ei oteta huomioon sitä, ettei se tarkoita, että menee kaikkien kanssa, jos menee ihastuksen kanssa. Me oltiin tutustuttu netissä ja juteltu mesessä paljon ennen kuin tavattiin fyysisesti. Oli paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja kemiaa. Olin ollut kauan yksin ja aika kiimainen joten kun pussailtiin, olin ainoastaan inhimillinen kun se johti seksiin. Ihan yhtä vaikeaa se on naiselle kuin miehellekin siinä tilanteessa pysähtyä kun mitään oikeaa este
Olen ollut pakotettu tekemään noin aika monelle naiselle. Se on hyvä mittari naisen itsesuojeluvaistollekin, että ottaako riskin jostain vakavasta sukupuolitaudista, josta voi olla haittaa tulevalle lapselle.
Olen myös usein saanut pidettyä kummankin housut jalassa vaikka intohimo on ollut valtava puolin ja toisin. Sitä ei moni osaa kuvitellakaan, kun se eka kerta vihdoin koittaa ihmisen kanssa jonka ajatteleminen saa niin valtavan stondiksen, että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se naisilla on jakaa, saa aina jos haluaa. Jopa rumi mmat palstav alaat.
Älä usko ihan kaikkea mitä nämä kehopositiiviset lättäp*llut täällä sönköttävät.
Eikös ne olekaan yleensä miehiä jotka väittävät että naiset saa aina? Ja eikö se nyt olekaan totta? Koittakaa päättää.
P.s: Vinkki: Kai nyt naiset sen paremmin tietävät, saavatko vai eivätkö saa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on vaikea ymmärtää että toinen nainenkin pitää jakaja naisia Iorttoina. Olen heti mies kun arvostelen teitä. Tai sitten olen haluton. En ole mies ja Rakastan seksiä. En silti jaa itseäni tuntemattomille. Arvostan itseäni enemmän.
Minäkin olen sitä mieltä, että seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen, tai ainakin tunne, jonka toivoo kasvavan rakkaudeksi (ei nyt ruveta saivartelemaan määritelmästä). 28-vuotiaaksi mennessä on silti ihan mahdollista päästä kymmeneen kumppaniin, jakamattta kertaakaan tuntemattomille. Niihin aikoihin yleensä sitten seuraakin vakiintuminen, minkä jälkeen luku ei enää kasva, kunnes mahdollisesti tulee ero. Minusta kuulostaa, että eroja tulee useammin alle kolmikymppisinä perheen perustaneille, joten he elävät sitten ehkä sen vaiheen nuoruutta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta naisesta äitiä saa, ikävä kyllä. Ainut asia mitä voit juuri nyt tehdä on lopettaa parisuhteen ja alkaa etsiä kunnollista naista esim. seurakunnan tapahtumista.
Mies
Niin siis etsiikö miehet äitiä itselleen vai lapsilleen..
? Meinaan että kyllä naisesta äiti tulee nimenomaan seksiä harrastamalla. Pois lukien toki Neitsyt Maria ( uskokoon ken tahtoo ).
T: Äiti jolla oli ihan hulluna miehiä nuorena
Jatkatko perinteitä opettamalla tyttäresikin, että miehille pitää antaa ihan hulluna pillua, niin sitten tyttärestä tulee hyvä äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän logiikalla muka naisen pillu löystyy siitä jos on useampi mies ollut petikumppanina? Tällaisella naisella on voinut olla seksiä paljon vähemmän kuin pitkässä parisuhteessa olevalla yhden miehen kanssa olleella.
Kyllä se pillu on löysä jo oletuksena. Tosin se yritetään peittää haukkumalla miestä pienimunaiseksi.
Jos kullin koko seisokissa on kokoluokkaa naisen pikkusormi, niin kyllä se on pieni.
Kannattaisi yrittää sekstailla aikuisten miesten kanssa. Pienillä poikalapsilla on mahdollisesti tuon kokoisia.
Haista vee sairas kusipää. Lisäksi olet täysin tietämätön. Mi
No jopas pedari kilahti.
Onpas kova paikka joillekin, että naiset harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi mulle että en oo siitä tiukimmasta päästä ollut koskaan, kun kysyin olenko lasten saannin jälkeen löystynyt.
Ihmettelen vähän sellaisia suhteita, joissa nää vehkeiden koot ja seksi on pääasia? Entä yhteensopivat persoonallisuudet, hyvä arki yhdessä? Huumori, ystävyys...?
Se, että kalu ei ole isoin mitä on saanut, ei tee susta surkimusta. Toi sun asenne kyllä, koska kuulostaa lapselliselta.
Ei munkaan miehen ole isoin jota olen saanut, mutta sopivin kyllä varsinkin kun toista
Kyllä persoonallisuuksien yms. lisäksi myös seksi pitää olla toimivaa. Ei suhde toimi pidemmän päälle, jos seksi ei tyydytä.
Miehesi on muuten suuren luokan idiootti, että menee tuollaisia sulle sanomaan.
Mitä mieltä olet naisten mikropeniskommenteista?
Naista haukutaan siitä, että harrastaa seksiä miesten kanssa. Miestä haukutaan samasta asiasta. Ilmeisesti seksi miehen kanssa on jotenkin väärin ja vältettävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kova paikka joillekin, että naiset harrastaa seksiä.
Niin ja se vasta kova paikka onkin, jos eivät harrasta. Ikinä ei ole hyvin joidenkin mielestä.
Kyllä ainakin ke hopo sitiivisten ja ankarasti luo nnevikaisten palstamammojen perheissä miesten oman kivan pitäminen on kuulemma tuhonnut täysin mammojen se ksie lämän. Noin jo 30 vuotiaana miehillä ei kuulemma sei so kuin instapeipeille. Mokomilla vätyksillä ei seiso oikean naisen kanssa, joka tarkoittaa ylipainoista, karvaista ja sekä väkevälle ku se lle, että -hielle haisevaa rotunaista
Mitä mieltä olet naisten mikropeniskommenteista?
Mikropenikset ovat todellisia. Mä olen nähnyt kaksi sellaista. Ensimmäinen oli mies jonka kanssa päädyin lakanoiden väliin. Toisen mikropeniksen näin työssäni hoitoalalla.
Haukkumisena en tuota käytä vaan olen vain kertonut, että mikropeniksiä on oikeasti olemassa. Kylmä tosiasia kuitenkin on, että todella pieni penis ei riitä monellekaan naiselle. Ei tarvitse olla mikään jumalattoman iso vaan ihan normaalikokoinenkin riittää.
Ei, vaan tuo on yleisin luulo naisilla. Kannattaisi joskus kysyä itse miehiltä, eikä kuvitella.