Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
No hui kamalaa, että olet ihan shokissa tuosta. Jos noin asia vaivaa ja saa sinut pois tolaltasi niin ehkä terapia olisi tarpeen.
Kyllä tästä on päästävä työkyvyttömyyseläkkelle.
Kuka edes haluaa nykyään seurustella? Haloo.
Vierailija kirjoitti:
5 kk yhdessä oloa ei voi oikein seurusteluksi sanoa, tuskin teille edes parisuhdetta pidemmällä tähtäimellä edes tulee. Nämä mammanpojat ovat sairaalloisen mustasukkaisia, jopa uhka kumppanin terveydelle ja hengelle.
Tästä olen samaa mieltä. Jos mies paljastuu tuollaiseksi niin hälytyskellojen pitäisi todellakin alkaa soida.
Onkohan antanut ilmatteeksi vai ihan jopa ottanut rahaa?
Ensimmäisessä tapauksessa on l o r t t o, jälkimmäisessä p o r t t o.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan antanut ilmatteeksi vai ihan jopa ottanut rahaa?
Ensimmäisessä tapauksessa on l o r t t o, jälkimmäisessä p o r t t o.
Ja jos ei ole kelleen antunut niin on outo pihtari
Ootko ihan tyhmä? Ja sitten valitetaan ettei naista löydy.
T: Eräs jolla on 200+ tuo luku, mies tämän tietää ja ei ole vaikuttanut tämä perhe-elämään eikä suhteeseen mitenkään.
Ei irtosuhteita harrastavilla jää kymmeniin. Vuodessa voi olla toistakymmentä eri kumppania. 5 vuodessa satoja.
Vastaajat eivät ole turhan tarkkoja kenelle jakaa. Vastauksista päätellen. Tytöt tytöt... Sivusta.
Joku Miehikkälään menevä naikkonen otti tästä herneet nenään tai pi.... jäit jo kiinni että kommentoit sata kertaa. Menneisyys miesten patjana taitaa painaa mieltäsi.
Olihan itselläsi poikuus tallella, kun rupesit tämän naisen kanssa seurustelemaan?
Ja jos ei ollut, niin kuinka paljon seksikumppaneita sinulla on ollut?
Yleisin syy siihen, että miehet haluavat kokemattoman naisen on se, että omat ehkä kyseenalaiset seksitaidot eivät tulisi vertailluiksi aiempiin kumppaneihin...
Vierailija kirjoitti:
Ei irtosuhteita harrastavilla jää kymmeniin. Vuodessa voi olla toistakymmentä eri kumppania. 5 vuodessa satoja.
Mulla on ollut irtosuhteita ja luku on 34. Ikää mulla on pian 47v. En todellakaan harrastaisi seksiä satojen ihmisten kanssa. Viimeksi mulle on ollut uusi kumppani syksyllä 2023. Sitä ennen tammikuussa 2014 ja tämän miehen kanssa olin parisuhteessa yli yhdeksän vuotta enkä pettänyt eikä käynyt edes mielessä pettää. Nykyinen seksisuhde on kestänyt n. 2,5 vuotta ja tämä mies ei ole uusi koska meillä on ollut ensimmäisen kerran seksiä vuonna 2007 muistaakseni.
Todella lapsellista yleistämistä sulta. Monella irtosuhteet kuuluu nuoruuteen ja sinne ne jää. Ei mua ainakaan enää kiinnosta tuollaiset. Mielummin vakituinen seksikumppani jos ei parisuhdetta ole.
Miksi mies ei saisi asettaa omia kriteerejä naiselle? Jos nainen on aiemmin aktiivisesti tavaraansa jakanut ja se ei ole omiin arvoihin passeli niin miksi sillä ei saisi olla merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Miehikkälään menevä naikkonen otti tästä herneet nenään tai pi.... jäit jo kiinni että kommentoit sata kertaa. Menneisyys miesten patjana taitaa painaa mieltäsi.
Kyllä tässä on nyt mennyt jollakin pesää saamattomalla tunteisiin ja haukkuu naisia jotka kehtaavat haluta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut irtosuhteita ja luku on 34. Ikää mulla on pian 47v. En todellakaan harrastaisi seksiä satojen ihmisten kanssa. Viimeksi mulle on ollut uusi kumppani syksyllä 2023. Sitä ennen tammikuussa 2014 ja tämän miehen kanssa olin parisuhteessa yli yhdeksän vuotta enkä pettänyt eikä käynyt edes mielessä pettää. Nykyinen seksisuhde on kestänyt n. 2,5 vuotta ja tämä mies ei ole uusi koska meillä on ollut ensimmäisen kerran seksiä vuonna 2007 muistaakseni.
Todella lapsellista yleistämistä sulta. Monella irtosuhteet kuuluu nuoruuteen ja sinne ne jää. Ei mua ainakaan enää kiinnosta tuollaiset. Mielummin vakituinen seksikumppani jos ei parisuhdetta ole.
Ehkä säälittävintä laskea näitä, sekä miehillä että naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sääl
Ei ole mitään säälittävää siinä, että muistan jonkun asian.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi asettaa omia kriteerejä naiselle? Jos nainen on aiemmin aktiivisesti tavaraansa jakanut ja se ei ole omiin arvoihin passeli niin miksi sillä ei saisi olla merkitystä.
Onpa kamalaa jakamista jos on ollut n. 10 miestä.
Onhan se hyvä, että muistaa edes jonkun asian :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä on nyt mennyt jollakin pesää saamattomalla tunteisiin ja haukkuu naisia jotka kehtaavat haluta seksiä.
Miehikkälä kommentti oli minulta naiselta. ;) en arvosta jakorasioita naisissa enkä miehissä.
Miehet on outoja. Meillä on pitkä hyvä parisuhde, siis reilusti yli 25 vuotta, ja nyt miestä kiinnostaa menneisyyteni. Tiesi kyllä että ei ollut ensimmäinen, ja aikoinaan se ei huolettanut yhtään. Mutta nyt kiinnostaa , tosin ne asiat ei hänelle kuuluu edelleenkään joten jätän ihan omaan arvoonsa. Ja olen ollut äitiainesta.