Naisystävä paljasti karmaisevan asian menneisyydestään
Ollaan seurusteltu 5kk. Eilen oltiin illan istujaisissa naisen kaveriporukan kanssa. Muutaman viinilasin jälkeen yksi naisystävän kavereista lipsautti, että naisystäväni oli maannut usean miehen kanssa opiskeluaikoina. Aloin sitten kahden kesken, kun muut lähtivät röökille, tivaamaan että paljonko niitä miehiä oli oikeasti ollut. Naisystävä ei paljastanut tarkkaa numeroa, mutta yli kymmenen. En tiennyt miten reagoida, olen edelleen hieman shokissa. Pari päivää sitten kuvittelin että tämä nainen voisi se olla se kenen kanssa menen naimisiin, perustan perheen ja elän vanhaksi. Nyt kaikki on sirpaleina. En tiedä mitä ajatella.
M28
Kommentit (235)
Jätin tuplavälin, koska oon humoristi.
🥳 🥸 🤸
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Ajattele Ap, séksiammattilaisilla saattaa olla >
10 asiakasta yhdessä päivässä tai viikossa.
Hekin kuitenkin suhteilevat ja avioituivat.
10 petikumppania ei ole kovin kummoinen määrä nykynaiselle. Et ole realistinen.
Mitä kauniimpi nainen, sitä kovempi kysyntä.
Tuskin neitseenä tai selibaatissa elää, ellei sitten luostarin nunna..
E
Sivellisen naisen standardi ei muutu vaikka nykyään kaikilla on avoimien ovien päivät. Mitä kauniimpi nainen, sitä suurempi on arvo jos ei vastaa kysyntään. Helmiä ei heitetä sioille vaikka kuinka kovasti röhkisivät.
Hyvä että nyt paljastui. Naiset pilaavat pair bonding kykynsä harrastamalla irtosuhteita. Sellaisiin ei kannata sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääpä naiset tämä.
Te itse myönnätte ketjussa, että miehen seksikumppanien määrällä on merkitystä, eli kokematon mies ei käy.
Mutta miehet eivät saisi välittää teidän seksikumppanienne määrästä.
Te myös aina vetoatte siihen, että naiset katsovat eri asioita kumppanissa kuin miehet, ja teillä on siihen täysi oikeus. No, sitten miehilläkin on varmaan oikeus katsoa eri asioita. Kuten sitä, ettei nainen ole toiminnallaan osoittanut olevansa uutuuden viehätystä ja seikkailua etsivä tapaus. Koska sellainen ei ole paras valinta parisuhteeseen.
Onko sinusta loogista, että samassa, yhdessä ja yhteisestä tahdosta toteutetussa seksiaktissa toisen osapuolen arvo kohoaa ja toisen laskee?
No sinähän voit koska tahansa tehdä siitä loogista alkamalla arvostamaan meitä miehiä samoilla perusteilla kuin me arvostamme teitä naisia.
Mitä sinä ET voi tehdä on vaatia, että miesten tulisi alkaa pitämään neitsytnaisia tai vain yhden miehen kanssa olleita naisia vähemmän haluttavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääpä naiset tämä.
Te itse myönnätte ketjussa, että miehen seksikumppanien määrällä on merkitystä, eli kokematon mies ei käy.
Mutta miehet eivät saisi välittää teidän seksikumppanienne määrästä.
Te myös aina vetoatte siihen, että naiset katsovat eri asioita kumppanissa kuin miehet, ja teillä on siihen täysi oikeus. No, sitten miehilläkin on varmaan oikeus katsoa eri asioita. Kuten sitä, ettei nainen ole toiminnallaan osoittanut olevansa uutuuden viehätystä ja seikkailua etsivä tapaus. Koska sellainen ei ole paras valinta parisuhteeseen.
Onko sinusta loogista, että samassa, yhdessä ja yhteisestä tahdosta toteutetussa seksiaktissa toisen osapuolen arvo kohoaa ja toisen laskee?
No sinähän voit koska tahansa tehdä siitä loogista alkamalla arvostamaan meitä miehiä
Sä et voi vaatia kaikkia maailman naisia elämään kuten sä haluat. Naisilla on itsemääräämisoikeus vaikka te kovasti haluaisitte, että ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Onko sulla dementia tyttöystäväsi kanssa, kun jankkaatte samaa uudelleen ja uudelleen
Jep, tämä aloitus on ollut ennenkin. Jotain trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun valittaja"miehille" on ratkaisu: fleshlight. Onpahan sellainen mistä pitää ja ei ole pelkoa että olisi ollut muita kumppaneita ja muutenkin flesukka olisi teille ihan sopiva "kumppani".
Kai flesukat testataan toiminnan varmistamiseksi tehtaalla ennen myyntiä, kuten muutkin tuotteet?
Eli useimmat flesukat ajattelee että oon saanut isompaakin :D
En lukenut koko ketjua. Mut tod näköisesti kaunisteli lukemaan.. Tod voi olla joku 15-40 ellei enemmän. Eikun kenkää..
Vierailija kirjoitti:
Matemaattinen tarkastelu:
1. Olet itse 28.
2. Naisystäväsi on oletettavasti suunnilleen saman ikäinen.
3. Nykytytöt aloittavat lukemani mukaan jo 16 vuotiaina.
4. Oletetaan, että naisystäväsi on käyttäytynyt 'mallin mukaisesti.
5. Tahdiksi tulee pitkässä juoksussa uusi ukko vuoden välein-
Onkos kamalaa?
Itse olin kotoa pois muuton jälkeen kymmenkunta vuotta sinkkuna, ennen kuin löytyi jääkaapille toinen käyttäjä. Itselle kertyi uusia tuttuja maltillisesti 'yksi vuodenajassa'.
Hiukan nyt mittakaavaa mukaan pölvästille...
Aloitus on provo.
Mikähän ihmeen pakkomielle tietynlaisilla naisilla on yrittää väkisin syöttää miehille naisia, jotka eivät ole parasta vaimomatskua.
Itse olin kotoa pois muuton jälkeen kymmenkunta vuotta sinkkuna, ennen kuin löytyi jääkaapille toinen käyttäjä. Itselle kertyi uusia tuttuja maltillisesti 'yksi vuodenajassa'.
Hiukan nyt mittakaavaa mukaan pölvästille
Vai on yksi vuodessa maltillista?!?! Minun mielestäni tuossa ihmisessä on jotain pahasti vialla kun suhteet eivät vuotta pidempään kestä.
Sä et voi vaatia kaikkia maailman naisia elämään kuten sä haluat. Naisilla on itsemääräämisoikeus vaikka te kovasti haluaisitte, että ei olisi.
Naiset saavat olla juuri niin l ut k ia kun ikinä haluavat, kunhan tapailuvaiheessa eivät huijaa suhteeseen valehtelemalla menneisyydestään. Minä en mistään hinnasta halua suhteeseen siveettömän naisen kanssa ja kysyttäessä asiaa ei saa valehdella eikä kaunistella koska se on minulle ja onneksi monelle muullekin miehelle kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kurja on kyläpyörän kohtalo, jota on tikattu kuin singerillä. Varmasti vielä joku Jamalkin.
Monethan vaihtaa paikkakuntaa maineensa vuoksi mutta piparitulehdukset ei sillä parane.
Kurja on kyläpyörän kohtalo, jota on tikattu kuin singerillä. Varmasti vielä joku Jamalkin.
Siveettömät naiset käytännössä pilaavat mahdollisuutensa saada oikeasti hyvä mies. Hyvä mies ei pilaantuneeseen tavataan koske sellainen mies joka tuollaisen huolii, siinä on jo lähtökohtaisesti jotain vikaa. Mies joka vähääkään kunnioittaa itseään ei yleistä naista huoli
Hmm. Ajattele Ap, séksiammattilaisilla saattaa olla >
10 asiakasta yhdessä päivässä tai viikossa.
Hekin kuitenkin suhteilevat ja avioituivat.
10 petikumppania ei ole kovin kummoinen määrä nykynaiselle. Et ole realistinen.
Mitä kauniimpi nainen, sitä kovempi kysyntä.
Tuskin neitseenä tai selibaatissa elää, ellei sitten luostarin nunna..
E