Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt pitää lopettaa kaikki asuntosijoittajien tukeminen verorahoilla maksamalla vuokria.

Vierailija
20.02.2026 |

Kaadetaan viimein ahneat asuntosijoittajat ja rahastava eliitti ensin niin sen jälkeen saadaan halvat vuokrat.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
2/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisiako kuvittelet niiden asuntojen olevan omistajilleen, sinä ameeban tasolla oleva elämänkoululainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisiako kuvittelet niiden asuntojen olevan omistajilleen, sinä ameeban tasolla oleva elämänkoululainen?

Haha, veronmaksajienko ne kulut pitää maksaa? 

Vierailija
4/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Asumistuet poistoon. Jokainen maksakoon itse sellaista vuokraa johon hänellä on varaa. Verorahoilla ei tarvitse enää yhdenkään vuokralordin omaisuutta kartuttaa. Kyllä ne vuokrat alkaa laskea kun kukaan ei maksa sitä mitä pyydetään. 

Vierailija
5/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!

Vierailija
6/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Asumistuet poistoon. Jokainen maksakoon itse sellaista vuokraa johon hänellä on varaa. Verorahoilla ei tarvitse enää yhdenkään vuokralordin omaisuutta kartuttaa. Kyllä ne vuokrat alkaa laskea kun kukaan ei maksa sitä mitä pyydetään. 

Mä en haluu ap:n kanssa samaan soluun!

Vierailija
7/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen veronmaksaja ja maksan vuokrakuluni. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
8/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi triggeröidyt aloituksesta joka ei mitenkään koske sinua?

Vierailija
9/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi triggeröidyt aloituksesta joka ei mitenkään koske sinua?

Miten niin ei koske? Asun vuokralla.

Vierailija
10/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun Purra ei tuota ole hoksannut, ai niin, vuokranantajat ovatkin Kokoomusta

äänestäviä pikkuporvareita.

Vierailija
11/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkautetaan vuokra-asunnot, ja samalla asuntojen hinnat nousuun, kun kaikkien on pakko ostaa omistusasunto 👍

Vierailija
12/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun Purra ei tuota ole hoksannut, ai niin, vuokranantajat ovatkin Kokoomusta

äänestäviä pikkuporvareita.

Asumistukea on alennettu ja sen seurauksena vuokrat ovat laskeneet. Vasemmalla väitettiin pitkään, että tuet eivät nosta vuokratasoa. Kannattaa perhetyä asioihin, jos yrittää solvata jotain. 

Vierailija
13/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, millä rahalla vuokralainen vuokransa maksaa. Parempihan se vaan on muutenkin, jos hän käy rehellisesti töissä, eikä elätuilla.

Vierailija
14/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntosijoittajat ovat varastaneet kaikkien veronmaksajien rahoja

Vierailija
15/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, millä rahalla vuokralainen vuokransa maksaa. Parempihan se vaan on muutenkin, jos hän käy rehellisesti töissä, eikä elätuilla.

Mutta meille se ei ole ihan sama. Minä en halua maksaa sinun asuntosi kuluja. Minulla on ihan riittävästi kuluja omassani. 

Vierailija
16/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevättä kohden mennään. Tarkenee jo ulkonakin. Säästyy valtioltakin asumistukirahaa niille oikeasti tarvitseville.

Vierailija
17/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksityiset vuokranantajat ei todellakaan ole mitään sijoittajia ja rahastavaa eliittiä. Mä itse asun vuokralla omakotitalossa jonka omistaja ottaa vuokraa juuri lainanlyhennyksen verran. Eipä tee mitään voittoa vuokralla. Talon ostan jossakin vaiheessa itselleni, kun se on mulle mahdollista. Itse maksan asumiskuluni enkä saa mitään tukia. Maksan vuokran lisäksi sähkö, veden, kaukolämmön, jätehuollon ja kotivakuutuksen.

Vierailija
18/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yksityiset vuokranantajat ei todellakaan ole mitään sijoittajia ja rahastavaa eliittiä. Mä itse asun vuokralla omakotitalossa jonka omistaja ottaa vuokraa juuri lainanlyhennyksen verran. Eipä tee mitään voittoa vuokralla. Talon ostan jossakin vaiheessa itselleni, kun se on mulle mahdollista. Itse maksan asumiskuluni enkä saa mitään tukia. Maksan vuokran lisäksi sähkö, veden, kaukolämmön, jätehuollon ja kotivakuutuksen.

Eikä tämä aloitus koske mitenkään sinuakaan tai vuokranantajaasi. Kyse on asumistuen eli veroeurojen valumisesta portfolioporhojen taskuihin. 

Vierailija
19/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkautetaan vuokra-asunnot, ja samalla asuntojen hinnat nousuun, kun kaikkien on pakko ostaa omistusasunto 👍

Siinä kyllä kävisi päinvastoin kun asunnoista olisi ylitarjontaa niiden hinnat romahtaisivat.

Vierailija
20/36 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asuntosijoittajat ovat varastaneet kaikkien veronmaksajien rahoja

Nämä saavat edelleen vähentää lainakulut ja vastikkeet verotuksessa.

Reilua?