Susan Kuronen alasti hymyssä !
Mitähän tämä mamma vielä keksii? Julkisuus on näköjään pääasia.
Kommentit (55)
Sinänsä kätevää. Näitä kohukuvia voi sitten katuaa heinäkuussa.
Ja ote elävästä elämästä. Olin eilen tavaratalon lehtipisteessä ostamassa lehtiä ja eteeni porhalsi kiltin näköinen nelikymppinen mies (sellainen it-nörtin pehmeämpi versio). Hymyn osti ja miesmyyjälle kuiskas, että nyt se Kuronen sitten paljasti. Miesmyyjä ei kuullut ja kysyi anteeksi mitä, jolloin lehden ostaja sanoi ei mitään (olin jo selkänsä takana siinä vaiheessa).
Tuo oli mun mielestä niin herkullista. Että joku nörttien nörtti sitten oikeesti osti lehden nähdäkseen Sussun alasti. Jatkoa en uskalla edes arvailla.
Ja tosi hienosti hymyn päätoimittajakin lanseeraa Sussun kuvia. Kirjakohun vuoksi Susania sai suostutella pitkään. Ihan, kuin Susan olisi ollut tunnettu henkilö jo aikapäiviä, eikä ollenkaan Vanhasen Sussuna. Siitähän se kaikki lähti, mutta hienoa, että lehdet osaavat myydä ja asiat saa käännettyä ihan omalle kantilleen.
Eikä niin ihan vähän. Ei ainakaan kovin maanpinnalla. Tuhoaa turhaan tulevat miessuhteensakin. Kukaan itseään kunnioittava ei helposti ala seurustella hänen kanssaan.
Sääli, ihan simpsakan näköinen nuori perheenäiti ja tehnyt itsestään julkisen bimbon.
[Pääministerin morsian-] kirjan suhteen" !
Siis haloo. Ja nytkö on arvostelukyky palannut? :-D
Eihän tuolla ole kaikki kunnossa.
Te, jotka uskotte rahan olleen motiivi, mitä todella luulette jonkun hymyn maksavan?
Tai luuletteko, että on kirjastaan tehnyt isotkin rahat?
Kyllä täällä Suomessa homma toimii pienellä budjetilla. Ei lehdillä ole sellaista levikkiä, että voisivat paljoa maksaa.
Täällä Susan hakataan lyttyyn ja toinen osapuoli -Sankari Matti äänestetään suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Mitähän tästä pitäisi ajatella? Että on okei pokata itteä tyhmempi ja sitten dumpata kun kyllästyttää?
Kyllä minun kaveripiirissäni tämänikäiset ovat rupsahtaneempia ja pömppömahaisempia.
Mitä tuollaisista kuvista sitten mahdetaan maksaa? En ikinä itse menisi, mutta kiinnostaapa vain.
avautui toisessa jutussa että yksityiseen ei ole varaa.
Olin jokin aika sitten sattumalta samassa kylpylässä Susanin kanssa samaan aikaan. Joten Hymyn kuvie en ole nähnyt, mutta livenä kumminkin.
Tää on kyllä melkein yhtä kaamea kuin Matti Nykäsen tragedia. Paitsi Nykänen oli joskus ihan oikea sankari ja tähti.
Kansa saa mässäiltävää ja paheksuttavaa, lehti myyntilukuja ja Sussu rahaa. Kaikki ovat tyytyväisiä. (Paitsi ehkä Susanin omaiset.)
Onneks luvialle on pystytetty terveyskeskuksen eteen pölkystä tehdyt patsaat, jotka kuvaa susania ja mattia. ei voi kun nauraa...
Minusta on hienoa, että muutkin kuin tietokoneella parannetut langanlaihat kirurgilla käyneet mallit voivat esiintyä vähissä vaatteissa. Julkisuuden naiskuvahan on valovuoden päässä todellisuudesta. Kauneus on makuasia tietysti, mutta en usko että täällä kenenkään kavereista suurin osa näyttää paremmalta alasti kuin Susan. Meillä monilla on enemmän vatsaa (mulla roikkuu nahka sektioarven päällä vaikka hoikka olenkin) tai raskausarpia.
Vierailija:
Minusta on hienoa, että muutkin kuin tietokoneella parannetut langanlaihat kirurgilla käyneet mallit voivat esiintyä vähissä vaatteissa. Julkisuuden naiskuvahan on valovuoden päässä todellisuudesta.
En ymmärrä miksi hänen ulkonäköään mollataan, näpäkkä minusta.
Ei hyvää päivää, kyllä näistä kuvista on terveys kaukana. Enkä puhu nyt ulkonäöstä..