Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susan Kuronen alasti hymyssä !

Vierailija
02.05.2007 |

Mitähän tämä mamma vielä keksii? Julkisuus on näköjään pääasia.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvotteleminen Susan Kurosen kanssa kesti pitkään. Susanin esiintymistä näissä rohkeissa kuvissa vaikeutti Susanin viime aikojen julkisuus. Toisin sanoen pääministeri Matti Vanhasen tekemä tutkintapyyntö Pääministerin morsian -kirjan kustantajaa kohtaan, Hymyn päätoimittaja Esko Tulusto toteaa.

Vierailija
22/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamaltaankaan kuten 20-vuotias. Ei ikääntyminen tarkoita että olisi vanhus. Sulla taitaa olla ongelmia?

Vierailija:

Eihän se nyt ole kuin 36-vuotias eikä 56-vuotias, pölhö!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskahjohan tuo Susan on!

Hänhän on kuin Fingeroos aikoinaan:DDD. Parempi kai sitten ottaa kaikki rahat mitkä pystyy kun vain vielä voi.

Vierailija
24/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kuvien jälkeen varmasti piisaa.

Vierailija
25/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä? Minäpä veikkaan, että sitten julkaistaan levy, ruvetaan kunnallisvaaliehdokkaaksi, isketään joku b-luokan julkkis...

Vierailija
26/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samaa ikäluokkaa ja kolmen lapsen äiti. Ystäväni ovat kaikki joko hieman nuorempia tai vanhempia kuin Susan, mutta kukaan ei ole yhtä kuluneen näköinen. Enkä nyt puhu läskeistä vaan kokonaisuudesta. Mä luulin aikoinaan et on lähempänä viittäkymppiä se eukko. Ehkä mun ystävät on sitten keskivertoa paremmin säilyneitä, mutta kaikki näyttää paremmilta ja seksikkäämiltä kuin Susan (toiset hoikkia ja toiset pulskia).

Ja yksikään heistä ei varmaan leveilis jossain Hymyin lehdillä kun heiltä löytyy jotain myös pään sisältä. Mutta yhä mietin missä Susanin todelliset ystävät jos niitä on? En mä ainakaan voisi katsoa vierestä jos mun ystäväni tekisi tuollaisia juttuja. Jos on kriisi vaikka suhteen päättymisestä niin minä ystävänä tukisin niin ettei vaan noin alas vajoisi :(

Vierailija
27/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ko nainen tehnyt kaikkea tätä " ihanaa" jos suhde olis edelleen jatkunut???? Olisiko ollut tissit paljaana lehtien sivuilla ja morkannut pääministerin rakastajan taitoja?? Katkeruus paistaa läpi liiankin selväsit. eihän siinä mitään jos rahaa haluaa noin hankkia, omat on tissit ja omat on lapsensa.

Vai oliko seurustelu pääministerin kanssa suunniteltu juttu, että saisi julkisuutta hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
28/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Susde ole jo näyttänyt, mistä hänet on tehty. Nyt myös ihan konkreettisestikin.

Vierailija
29/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan mitään rajaa taviksen (tai siis ex-taviksen :) itsekunnioituksella, ei kustantajan tilannetajulla tai niillä ihmisillä jotka oikeasti jaksavat seurata kiihkoissaan jonkun mattimeikäläisen surkeita julkisuuden tavoitteluyrityksiä.

Vierailija
30/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin ystäväpiiristä löytyy päälle kolmekymppisiä, jotka ovat huomattavasti paremman näköisiä, eivätkä silti menisi esittelemään avujaan mihinkään lehteen. Että ei se kyllä siitä ole kiinni, kuinka sinut oman kroppansa ja ulkonäkönsä suhteen on, ja paljonko arvostaa kroppaansa, että " uskaltautuuko" tuollaisiin kuviin. Päin vastoin, eiköhän jokainen normaali nainen ja varsinkin ÄITI, joka todella arvostaa vartaloaan, jättäisi tuollaiset Hymyssä nakuilut ihan omaan arvoonsa.

Itse rakastan vartaloani. Paitsi, että rakastan sitä omana vartalonani, ja siksi kun se on antanut minulle maailman ihanimman lapsen, minusta se on myös objektiivisesti katsottuna aika kaunis. Pieni, siro, kauniit rinnat, kapea vyötärö jne. Voisin kuvitella meneväni yksityisesti jollekin hyvälle valokuvaajalle ottamaan tyylikkäitä alastonkuvia itsestäni, ja esim. antaa ne miehelleni lahjaksi. IKINÄ en vetäisi vaatteitani nurkkaan ja esittelisi itseäni jossain Hymyn tapaisessa roskalehdessä koko kansalle. En istekunnioitukseni takia, enkä varsinkaan lapseni takia. En todellakaan haluaisi, että hänen koulukaverinsa näkevät minut tissejäni puristelemassa jossain lööpeissä!

Mutta tää Susan, onhan sillä tosiaan tuo mopo karannut käsistä jossain vaiheessa aika pahasti. Säälittää, myötähävettää ja ihmetyttää. Olis tosi kiva tietää, mitä se niinku itse ajattelee omasta (ristiriitaisesta ja järjettömästä) toiminnastaan julkisuudessa. Mitä se oikeesti ajattelee?!?

Vierailija
31/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivoisin, että 10-vuotias tyttäreni ottaisi hänestä mallia ja mahdollisimman pian tarjoaisi alastonkuviaan myös Hymyyn. Ensin tietenkin otamme hänelle silikonit!

Vierailija
32/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka puhui ihan tämän Niinistön äänellä, vaikka yritti muuntaa. Hän kyseli Susanna Kurosen numeroa. Ei löydy, koska on salainen.

Vierailija
33/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lopullinen romahdus " median uhrina" vielä kuuluu tähän tarinaan. Sitä ennen mennään pohjia myöten.

Se kyllä mietityttää, että mikä tämän naisen motiivi oikein on? Sai jo kostonsa Vanhaselle moninkertaisesti. Miksi vielä pitää mennä johonkin roskalehteen pyllistämään jos nyt jo on huolissaan lastensa ja sukulaistensa puolesta? Onko hän laskelmoiva bisnesnainen joka haluaa tehdä itsestään tuotteen vai narsististen mielihalujensa vietävissä oleva hömppä?

Vierailija
34/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole suhdetta heillä (kyllä Suski olisi jo kertonut jos olisi) mutta Susa kovasti haaveilee ja ehkä hieman toivookin herättävänsä Saulin huomion kun hänkin on nyt ihan julkkis.

Vierailija
35/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mikään ei ole mahdotonta kun poliitikoista on kyse. Tulihan Kanervasta ja Väyrysestäkin ministereitä :)

Vierailija
36/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyn kotisivulta:

Matti Vanhasen ori ja uuniperunat

Susan Kuronen on huvittunut uutisesta, kun Matti Vanhasen ori Mr Prime Minister karkasi taannoin tallistaan tamman perään.

- Kun muistelen taannoista elämääni, sielläkin ori karkaili tallistaan aika tiuhaan, Susan kirjoittaa uudessa Hymyssä.

Uuniperunat -ohje löytyy myös Susanin pakinasta.

Vierailija
37/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä motiiveja. Tai no, rahaahan tuosta varmasti saa, ja makean koston, mutta ajatteleeko tuo ihminen lainkaan esim. lapsiaan tai mahdollisuuttaan koskaan enää pokata (hyvää) miestä?

Ei minkäänlaista itsekunnioitusta.

Mitähän seuraavaksi?

Vierailija
38/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kroppa tavalliseksi ihmiseksi (oli sitten kirurgisesti paranneltu tai ei). Eihän suurimmalla osalla parikymppisistäkään ole mikään mallinvartalo.

Mutta kasvot. Minusta hän on aiemmin kuvissa ollut ihan sievä, mutta tuo meikki tai kuvaus tekee kyllä tosi nuutuneen näköiseksi.

Vierailija
39/55 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hymyn kotisivulta:

Matti Vanhasen ori ja uuniperunat

Susan Kuronen on huvittunut uutisesta, kun Matti Vanhasen ori Mr Prime Minister karkasi taannoin tallistaan tamman perään.

- Kun muistelen taannoista elämääni, sielläkin ori karkaili tallistaan aika tiuhaan, Susan kirjoittaa uudessa Hymyssä.

Uuniperunat -ohje löytyy myös Susanin pakinasta.

Voi elämä.. Mitään noin noloa en olis itse edes keksiny.. hävettää.

Vierailija
40/55 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeehän näistä komemteistakin että naisten oam käsitys naiseudesta ja siitä mikä no luonnolista on vääristynyt, median suoltaman luonnottoman naiskuvan kuva takia.