Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko jättää vauvan ulos vaunuihin,

Vierailija
14.05.2007 |

kun menette lähikauppaan? Vai otatteko vauvan aina sisälle, entäs vaunut, jätättekö ne sitten pihalle vai otatteko kauppaan sisään??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa ehtii käydä toiste. Lapseni on arvokkainta, mitä minulla on.

Vierailija
2/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jättäisin? Eikö silloin voisi jättää lapsen jo kotiin samantien...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihmetellyt suuresti joitakin äitejä täällä meillä päin jotka jättävät.

Vierailija
4/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kyllä ihmetellyt suuresti joitakin äitejä täällä meillä päin jotka jättävät.

Vierailija
5/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa on tullut asioita useinkin ja aika on vaunut/ rattaat olleet mukana.

Vierailija
6/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onhan jossain peräkylillä vielä liikkeitä, mihin menee pitkät rappuset ja hankala nostaa niistä vaunuja ylös, mutta noin pääsääntöisesti kauppoihin pääsee ihan hyvin.

Eli vastaus on; EN, vaikka asutaankin maalaiskaupungissa ja mitään " lapsisieppareita" ei tarvitse pelätä.

Vierailija
7/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppaan juu pääsee (ja menenkin) vaunujen kanssa, mutta ainakin tässä kylässä joka ikinen muu liike on kyllä niin pieni ja ahdas ettei sinne vaunujen kanssa mahdu. Oon vaan asetellu silleen, että vaunujen sisään näkee liikkeen lasien läpi ja käyny välillä kurkkimassa. KAIKKI tuntemani äidit täällä tekevät niin.

Mitäs pahaa siinä on? En mäkään ehkä keskellä helsinkiä jättäisi, mutta maalaisjärjellä... Kuinka monta vaunuista kidnapattua vauvaa suomessa on ollut??

Vierailija
8/8 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin niin, että kun se tuli puheeksi palstalla joku aika sitten moni muisti tapauksen. Kerrostalon pihasta viety vaunut + lapsi