Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (1363)
Vierailija kirjoitti:
Kriisiviestintää, ulinaa kun pistetty tekemään oikeita töitä.
Tässä on joku muutama toksinen snowflake taustalla jotka nyt luulee voivansa cancelöidä yrittäjän, koska ei saatu uusinta iPhonea ja 8000 palkkaa.
Täysin ignore ja next juttu!
Oppikaa räkänokat oikeeta työntekoa ja lopettakaa se jatkuva uhriutuminen!!!
Mikäli yrität puolustaa kyseistä yritystä, niin tuolla kirjoitus tavalla tulee käymään päinvastoin. Kirjoituksesi vain todistaa sen, että kyseinen yrittäjä on työntekijöitään kohtaan todellakin ylimielinen ja ilkeä, lisäksi tapasi ilmaista itseäsi kertoo siitä, että olet kovin nuori ja lapsellinen. Aiheutatkin vihamielisyydelläsi vain lisää harmia yrittäjälle.
Mä olen ostanut paljonkin vaatteita ByPiasilta mutta Erlundin somea kun olen seurannut, en ylläty yhtään tästä uutisesta. Vaikka sanotaan että somessa voi esittää mitä vaan, niin tässä tapauksessa mielestäni hänen somensa on yllättävänkin linjassa näiden esille tulleiden juttujen kanssa. On jotenkin aivan poikkeuksellisen minä-keskeistä meininkiä ja juurikin tämä ylimielinen toisten kritisointi, jolle ei ole mitään näyttöä.
Mä olin etelä-Euroopassa kesäreissussa ja katselin että onpas siinä tutunnäköinen mekko piti ottaa ihan kuva siitä. Roikkui sellaisen kadulle rakennetun vaatetorin rekissä. Aivan sama mekko jonka olin ostanut ByPiasilta kalliilla hinnalla. Ainakin kuosi ja malli täysin samat.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin joku piaslainen kyseli olenko sokea kun en huomaa miten erilainen tuntuma on verrattuna henkkamaukkaan.
Nyt en ymmärrä kysymystä. Miten näkökyky vaikuttaa tuntoelimeen?
Juu minä. Arvasin että tää käännetään näin :D
Tarkoitin sokeutta yleismaailmallisesti. Kyllähän materiaalit erottaa selkeästi, onko kyseessä joku synteettinen materiaali vai pellavaa tai puuvillaa. Ei tarvitse mennä kun vaikka Lageriin niin johan on aivan onnettoman tuntuisia vaatteita laadullisesti. Tuossa muuten juuri tutkin viimeksi eilen tämän kevään malliston Bypias vaatteita käänteisen kuvahaun avulla, eikä mitään kiinankamaa kyllä edelleenkään löytynyt. Saksalainen verkkokauppa löytyi jossa nimenomaan myydään Bypiasia
Nyt on yrityksestä juttu myös ylen uutisissa
Ostin kerran housut kys. kaupasta ja ompelutyön jälki oli surkeaa vaikka housuista pidin. Lapussa luki 'Made in Italy'. Nyt tiedän enemmän kun luin artikkelin.
En ole ostanut enkä tule ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut paljonkin vaatteita ByPiasilta mutta Erlundin somea kun olen seurannut, en ylläty yhtään tästä uutisesta. Vaikka sanotaan että somessa voi esittää mitä vaan, niin tässä tapauksessa mielestäni hänen somensa on yllättävänkin linjassa näiden esille tulleiden juttujen kanssa. On jotenkin aivan poikkeuksellisen minä-keskeistä meininkiä ja juurikin tämä ylimielinen toisten kritisointi, jolle ei ole mitään näyttöä.
Mä olin etelä-Euroopassa kesäreissussa ja katselin että onpas siinä tutunnäköinen mekko piti ottaa ihan kuva siitä. Roikkui sellaisen kadulle rakennetun vaatetorin rekissä. Aivan sama mekko jonka olin ostanut ByPiasilta kalliilla hinnalla. Ainakin kuosi ja malli täysin samat.
Onkohan esim.Redditissä tästä aiheesta keskustelua? Mietin, että löytyykö anonyymia keskustelualustaa, jonne voisi ladata kuvia näistä etelä-euroopan tismalleen samoista torilöydöistä? Vahvistaisi asiaa kun näkisi omin silmin edes kuvia näistä halpavaatteista, kun ei itse ole lähdössä ulkomaille aikoihin halpabasaareja kiertelemään. :D
Minulle on juuri paketti tulossa sieltä. Haukutte sitä kun ei ole mikään halpakauppa.
Mahtava idea. Alankin tilaamaan Temusta rytkyjä ja laitan niihin lapun "byavmammas"
Yle ja pelkurimauset anonyymit trollit maalittaa jälleen yrittäjää.
Täyttä potaskaa koko uutinen. Lukekaapa se tarkasti. Yrittäjä vastaa huolellisesti joka ikiseen valheeseen.
Case closed.
Katkerat työntekijät siellä vaan valittaa kun heitä on käsketty tekemään työtä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava idea. Alankin tilaamaan Temusta rytkyjä ja laitan niihin lapun "byavmammas"
Tulen yhtiökumppaniksi! Olen räväkkä kyykyttäjä! Vain amistutkinto alla!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että kyseessä on muutaman toksisen uhriutuvan työntekijän masinoima maalituskampanja. Toki voi olla kyse myös huonosta johtamisesta. Ehkä molempia elementtejä on mukana.
Tuon jutun lukemalla (ilman mitään muuta tietoa) päätyy jokseenkin väistämättä tähän tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Yle ja pelkurimauset anonyymit trollit maalittaa jälleen yrittäjää.
Täyttä potaskaa koko uutinen. Lukekaapa se tarkasti. Yrittäjä vastaa huolellisesti joka ikiseen valheeseen.
Case closed.
Katkerat työntekijät siellä vaan valittaa kun heitä on käsketty tekemään työtä. Voi voi.
Ei auta Marko enää pyrkyrin tuki.
Muutaman kerran kaupassa käynyt ja pisti silmään, että suurin osa vaatteista oli yhden koon kaapuja. Heti tuli ajatus massatuotannosta jossain muualla.
Hirveitä tunikoita XL lihaville mammoille. Ei ihme etten ole koskaan, enkä aio, ostaa yhtään mitään tuosta basaarista.