Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (4331)
Vierailija kirjoitti:
Rouva pellava on taas epätoivoisena puskenut facebookin täyteen 😂 Ostakaa, ostakaa!
Pitääkin mennä heti katsomaan mitä kivaa taas löytyy ja tilata 😙
Tuskin kenelläkään muulla kuin johtajalla on pääsy someen?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenelläkään muulla kuin johtajalla on pääsy someen?
Ai että hän itse laittaisi ja tekisi kaikki markkinoinnin työt? Ehkä yhden naisen putiikki mutta ei tuon kokoinen yritys, mieti nyt :D
Hänhän on myös itse suunnitellut kaikki vaatteet ja muun mitä myynnissä. Kyllä siinä sivussa menee yksi some.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt yhden laittoman uhkauksen täällä ja se on viety eteenpäin.
Sen sisältö oli ”enpä haluaisi olla se työntekijä joka medialle puhui kun tämä katsotaan loppuun” tmsJoka tapauksessa häiriintyneen ihmisen häiriintynyt kommentti ja pelottelua niitä kohtaan jotka ovat uskaltaneet avata suun.
Olen kyllä nähnyt täällä paljon pahempia kommentteja, suurin osa niistä on kyllä poistettu. Mikä tuossa lauseessa oli uhkauksen täyttävä osuus? Käsitän tuosta lauseesta että on pettymys sille joka on puhunut ei uhkaus :D
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on myös itse suunnitellut kaikki vaatteet ja muun mitä myynnissä. Kyllä siinä sivussa menee yksi some.
Helposti, sehän on vain promillen osia kaikesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt yhden laittoman uhkauksen täällä ja se on viety eteenpäin.
Sen sisältö oli ”enpä haluaisi olla se työntekijä joka medialle puhui kun tämä katsotaan loppuun” tmsJoka tapauksessa häiriintyneen ihmisen häiriintynyt kommentti ja pelottelua niitä kohtaan jotka ovat uskaltaneet avata suun.
Olen kyllä nähnyt täällä paljon pahempia kommentteja, suurin osa niistä on kyllä poistettu. Mikä tuossa lauseessa oli uhkauksen täyttävä osuus? Käsitän tuosta lauseesta että on pettymys sille joka on puhunut ei uhkaus :D
Esimerkiksi tämä on kunnianloukkaus, vakavampi kuin mainitsemasi lause jonka voi käsittää monella tavalla. Tätä ei voi: Rouva itsekin on aikamoinen pullero. Pää on 3 kertaa isompi kuin miehellään.
En lähtisi täällä kommentoimaan kenenkään ulkonäköä.
Ei ole normaalin ihmisen puhetta uhkailla työntekijöitä. Uusia tai vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalin ihmisen puhetta uhkailla työntekijöitä. Uusia tai vanhoja.
Kuka on uhannut?
Tuskin omistaja itse laittaa yrityksen sivuille mainoksia, eiköhän siellä ole sitä varten työntekijät