Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (922)
Pian tiedote myös kiistää työntekijöiden huonon kohtelun.
Mielenkiintoista luettavaa on esim suomi24-keskustelu Bypias-työntekijöiden kokemuksista.
Laittakaa sitten joku kesällä raportti, että vieläkö näkyy Hangossa Bypias-pellavamekkoja vai vaihdettiinko ne kohun seurauksena muihin pukineisiin.
Kiinnostaisi tietää ottiko brändin maine hittiä Hanko-rouvien parissa, onko ketään linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa kanssasisaret! Vuoden Eeva ehdokkuuskin peruttu! Voi voi, ahneella on seuraamukset.
Mitkä ihmeen kanssasisaret. Ootko dä ristiretkellä. Mä en oo. Valot päälle siellä nyt.
"Dä" voit olla harmistunut kun bisnekset ryssiintyi. Mut meitä muita harmittaa, että meille on valehdeltu rahan kiilto silmissä. On riistetty nuoria myyjättäriä ja laitettu tekemään töitä ilman vessaa. Onko se edes laillista?
Ehkä eivät itse tule edes koskaan ymmärtämään miksi tuo on asiakkaiden mielestä väärin tehty. Sillä niissähän on kuitenkin ripaus 'tähtipölyä' silti vaikka olisi 99 % muiden tekemiä. Sillä ' kukaan ei voi keksiä pyörää uudelleen ', vain vaihtaa sen yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, paitsi että mun aikana ei ollut edes takahuonetta. Mutta se olisikin ollut turha, koska taukoja ei juurikaan pidetty ja tarvittaessa vessan virkaa ajoi ämpäri.
Kaunishan se myymälä oli ja kivat pellavat, josta siis osa on tehty Virossa ja loput sitten jossain samassa hikipajassa rantakojukaman kanssa. Mutta tuo jälkimmäinen ei ole rikos, toisin kuin työturvallisuuslain rikkominen ja TES:in systemaattinen ohittaminen.
Tuo ämpäri on kyllä pohjanoteeraus 😂
Seuraavaksi myyntiin emaliämpäri bohemiana-tekstillä vain 199 euroa.
Vuosia sitten ihastuin vaatteiden ulkonäköön. Kiinnostus lässähti, kun tajusin että vaatteet on tehty bulkkina mahdollisimman halvalla; one size yläosat, laatikkomainen pohja kaikissa, valmistus selkeästi vain suorien saumojen ompelua. Joskus tämä ok, mutta useimmiten vahvistaa mielikuvaa hmmm... mielikuvilla pelaamisesta.
Uutisoinnin uskottavutta lisää se, että näköjään vieläkin ristiriitaista tietoa verkkosivujen ja eilisen BP lausunnon välillä. Siellä on tänäön kiire päivä kun fixailevat verkkokaupan tekstejä hätäpäissään.
Löytyi myös melko tuore juttu kotimaisesta valmistuksesta. Milloin lie tämä ollut totta.
Kuluttajaa, siis asiakasta ei saisi koskaan aliarvioida. Nyt jää nähtäväksi, selviääkö ko yritys tästä sopasta. Yli puolet pois hinnoista ja pelkkä nettikauppa, silläkö jatkossa mennään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tiedote vain uutiskirjeen tilanneille?
Eikun koko Suomen kansalle henkilökohtauaesti sähköpostiin. Haloo!!!!! Kommenttisi osoittaa tämän foorumin kommentoijien älykkyysosamäärän joka on ka max 40.
Haloo, mitä järkeä on tiedottaa vain uutuskirjeen tilaajia? Me muut asiakkaat jäädään sitten ilman selitystä. En osta tuolta enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista luettavaa on esim suomi24-keskustelu Bypias-työntekijöiden kokemuksista.
Hurjaa luettavaa.
Perinteinen bisnestapa. Hypetetään ja luodaan tietyissä piireissä tunnettu tuotemerkki. Tuotteet valmistetaan mahdollisimman halvalla ulkomailla ja myydään todella kalliilla Suomessa. Sitten kun totuus paljastuu kiistetään kaikki ja loukkaannutaan.
Kuluttaja ratkaisee yrityksen kohtalon viime kädessä ostaako jatkossa tällaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tiedote vain uutiskirjeen tilanneille?
Eikun koko Suomen kansalle henkilökohtauaesti sähköpostiin. Haloo!!!!! Kommenttisi osoittaa tämän foorumin kommentoijien älykkyysosamäärän joka on ka max 40.
Haloo, mitä järkeä on tiedottaa vain uutuskirjeen tilaajia? Me muut asiakkaat jäädään sitten ilman selitystä. En osta tuolta enää mitään.
tiedote on myös yrityksen somekanavilla ja myös iltalehti on julkaissut tiedotteen.
Näkyy olevan sama teksti myös firman Facebook-sivulla. Sitä ei voi kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa luettavaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17818233/bypias-on-suomen-paskin-tyopai…
Omistaja yksinkertainen ja ilkeä. Täysin mätä yritys.
Mutta suomalaisia on helpoo huijata. HYVÄ että tämmöinen huijaus tulee julki.
Olen käsittänyt että firman tuotteet on suosittuja erilaisten uskonnollisten yhteisöjen keskuudessa. Brändi luo positiivista, aurinkoista ja helposti lähestyttävää tyyliä ostajille.
"Meillä ei leikata lappuja!!!!"
Pitkä litania, jossa kerrotaan kuitenkin, että niitä leikellään, koska lapuissa ei ole aina informaatiota asiakkaille yms.
Se on ig:ssä se teksti. Luin sen eilen ja olen varmaan ainoa, jonka mielestä se oli ihan ok. Mutta mä en ollut odottanutkaan suuria. Alusta asti ymmärsin, että jossakin muualla ne vaatteet on ommeltu. Enkä ole asiakaskuntaakaan kun ne on mulle liian suuria ja kalliita mutta kauniita ne on, sitä ei voi kiistää.
Oli niillä työntekijöilläkin sitten se vessa. Naapurirakennuksessa mutta kuitenkin. Joutuuhan torikauppiaatkin jossain muualla käymään vessassa, että ei se nyt sitten ihan tavatonta näköjään ole.
Kyllä niihin vaatteisiin on vaihdettu Peura -laput niskaan ja yritys mainostaa itseään että "Peura Collection on kotimainen naistenvaate- ja asustebrändi,"
Minusta luottamus on kaukana, jos ensin kiven kovaan väittävät että ihan itte on suunniteltu kaikki. Nyt sitten itse myöntävät, että kyllä osa on Aasiasta ja valmiista pohjista muokattu.