Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (4343)

Vierailija
4341/4343 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt yhden laittoman uhkauksen täällä ja se on viety eteenpäin. 
Sen sisältö oli   ”enpä haluaisi olla se työntekijä joka medialle puhui kun tämä katsotaan loppuun” tms 

Joka tapauksessa häiriintyneen ihmisen häiriintynyt kommentti ja pelottelua niitä kohtaan jotka ovat uskaltaneet avata suun.

Olen kyllä nähnyt täällä paljon pahempia kommentteja, suurin osa niistä on kyllä poistettu. Mikä tuossa lauseessa oli uhkauksen täyttävä osuus? Käsitän tuosta lauseesta että on pettymys sille joka on puhunut ei uhkaus :D

Esimerkiksi tämä on kunnianloukkaus, vakavampi kuin mainitsemasi lause jonka voi käsittää monella tavalla. Tätä ei voi: Rouva itsekin on aikamoinen pullero. Pää on 3 kertaa isompi kuin miehellään. 

En lähtisi täällä kommentoimaan kenenkään ulkonäköä.

Tuo on haukkumista, ei kunnianloukkaus.

Vierailija
4342/4343 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kohusta saa hienon malliesimerkin muille siitä, miten kohua EI MISSÄÄN NIMESSÄ kannata hoitaa. 

Mitä tämä yrittäjä oikein kuvittelee? Ihan oikeastiko siellä luullaan, että on parempi jatkaa valehtelua ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut? Eikö siellä ole käynyt mielessäkään myöntää virheitä ja pyytää anteeksi?

Käsittämätöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/4343 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelin joskus mainonnan tehtävissä noin 60 hlön yrityksessä ja ainakin meillä oli toimarin lisäksi kolmella henkilöllä pääsy someen. Tuossa firmassa ei toimari koskenut somen tekemiseen pitkällä tikullakaan. Joskus toki kertoi, mistä voisi tehdä päivityksen, mutta ei itse konkreettisesti osallistunut. Toki firmoja on erilaisia ja voihan se joissain lafkoissa ollakin, että itse pääjehu osallistuu aktiivisesti someen. Muutaman hengen kiskat tietty asiat erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi