Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (869)

Vierailija
841/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kanssasisaret! Vuoden Eeva ehdokkuuskin peruttu! Voi voi, ahneella on seuraamukset.

Vierailija
842/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mihinkään enää luottaa ja vaatteet ei kestä. Tästä suivaantuneena aloitin neulomaan elämäni ensimmäistä neulepuseroa. Ohje helppo ja vasta-alkajalle suunniteltu. Iltalehdessä Helppo Neulepusero. Tämä kestää mun loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennys saapui: 

Selvennys BYPIASin toimintatavoista

BYPIAS on suomalainen yritys, joka on rakentanut 13 vuoden aikana vahvan brändin, sitoutuneen asiakaskunnan ja pitkäjänteisen liiketoiminnan.

Viime päivinä julkisuudessa on käyty keskustelua tuotteidemme valmistuksesta, merkintäkäytännöistä ja yrityskulttuuristamme. Haluamme avata toimintatapamme selkeästi ja faktapohjaisesti sekä täsmentää julkisuudessa esitettyjä väitteitä.

Suhtaudumme vakavasti kaikkiin työntekijöiden kohteluun ja toimintaamme liittyviin kysymyksiin.

Toimimme vastuullisesti, läpinäkyvästi ja lainmukaisesti. Olemme sitoutuneet säilyttämään asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme luottamuksen.
Seuraavassa avaamme keskeiset toimintatapamme ja niihin liittyvät faktat.

Br

Noniin, sitten vaan etsimään noita "itse suunniteltuja" tuotteita muiden mallistoista. 

Vierailija
844/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kanssasisaret! Vuoden Eeva ehdokkuuskin peruttu! Voi voi, ahneella on seuraamukset.

Vierailija
845/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi olla kauppiaalla pelisilmää ja jakaa ämpäreitä asiakkaille. Tai siis Wc By Pia's.

Älä, älä sano tuota ääneen edes leikilläsi! Luin Gandhin elämänkerran kun hän asui Etelä-Afrikassa ja mies laittoi Bania-kastiin kuuluneen vaimoparkansa tyhjentämään ja pesemään yöastiansa joka aamu. Bania-yhteisöt ovat perinteisesti kauppiaita, pankkiireja ja rahanlainaajia ja vaikka he ovat usein varakkaita, heidän statuksensa hindujen kastipyramidissa on perinteisesti ollut kohtuullinen, ei ylin kuten bramiineilla. Minä kun pelkään että arvon rouva valtionvarainministeri nappaa ideasi ja laittaa toimeentuloasiakkaat risusavotan lisäksi tyhjenyämään alusastioita. Paskaduuni saa siitä ihan uuden merkityksen!

Vierailija
846/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, paitsi että mun aikana ei ollut edes takahuonetta. Mutta se olisikin ollut turha, koska taukoja ei juurikaan pidetty ja tarvittaessa vessan virkaa ajoi ämpäri. 

Kaunishan se myymälä oli ja kivat pellavat, josta siis osa on tehty Virossa ja loput sitten jossain samassa hikipajassa rantakojukaman kanssa. Mutta tuo jälkimmäinen ei ole rikos, toisin kuin työturvallisuuslain rikkominen ja TES:in systemaattinen ohittaminen.

Tuo ämpäri on kyllä pohjanoteeraus 😂

Siitä saa seuraavan myyntiartikkelin: "Bohotoalette", herkässä värissä ja kultakirjaiminen Bohemiana -logo kylkeen.

Ja tietysti one size.

Vierailija
847/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi:stä kannattaa käydä kurkkaamassa, miltä nämä muotisuunnittelijan luksusluomukset näyttävät käytettyinä. Jälleenmyyntiarvosta voidaan olla montaa mieltä, ja varsinkin jos materiaalit on salakuljetettu Kiinasta Pratoon. Kiina lienee maailman johtavin halpojen pellavakankaiden valmistaja ja viejä. Itse löysin kirpparilta tamperelaisen Pura Finlandin vähänkäytetyn pellavamekon 14 e (ovh 229 e). Kangas on laadukas ja mekko on valmistettu niiden Viron ompelimossa. Malli ei kuitenkaan miellyttänyt mutta ompelutaitoisena poistin mm. turhia rypytyksiä vyötäröltä ja kiva tuli. 

Salakuljetettu 🤣

Vierailija
848/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen kanssasisaret. Ootko dä ristiretkellä. Mä en oo.  Valot päälle siellä nyt.

Vierailija
849/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Iltalehden villapaita-ohje vaatii kirjautumisen. Lankana on tuttu 7 veljestä. Tätä on mukava neuloa suljettuna neuleena, pelkkää oikeaa.

Vierailija
850/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt sekä Oulun että Jyväskylän bypias liikkeissä, ja molemmissa surkea palvelu, lähes ylimielinen. Jyväskylässä etsin tiettyjä housuja, joita ei löytynyt valikoimasta niin myyjä oli ihan naama norsun v**tulla, Oulussa minua ei huomioitu lainkaan. Alaiset alkaa muistuttaa esimiestään...

Mulla kans huono kokemus. 

Vierailija
851/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua seuranneena, en jotenkin ylläty tästä. Tunnen Pian pintapuolisesti hänen läheisensä kautta, ja jokin hänen luonteessaan tosiaan sai minut ajattelemaan, että näin se varmaan on mennyt, kun luin näitä uutisia. 

Minusta tuo heidän vastineensa on surkea. Yleensä on uskottavampaa, jos edes jotain pieniä puutteita vähän myönnetään, ja luvataan korjata asioita parempaan, mutta tämän hivenehkön ylimielisen tekstin mukaan kaikki on about täydellisesti siellä, ikinä ei kuuna päivänä ole korotettu ääntäkään. 

En usko, että tässä vaiheessa tuollaisella vastineella selviää enää täysin kuiville vesille.

Vierailija
852/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennys saapui: 

Selvennys BYPIASin toimintatavoista

BYPIAS on suomalainen yritys, joka on rakentanut 13 vuoden aikana vahvan brändin, sitoutuneen asiakaskunnan ja pitkäjänteisen liiketoiminnan.

Viime päivinä julkisuudessa on käyty keskustelua tuotteidemme valmistuksesta, merkintäkäytännöistä ja yrityskulttuuristamme. Haluamme avata toimintatapamme selkeästi ja faktapohjaisesti sekä täsmentää julkisuudessa esitettyjä väitteitä.

Suhtaudumme vakavasti kaikkiin työntekijöiden kohteluun ja toimintaamme liittyviin kysymyksiin.

Toimimme vastuullisesti, läpinäkyvästi ja lainmukaisesti. Olemme sitoutuneet säilyttämään asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme luottamuksen.
Seuraavassa avaamme keskeiset toimintatapamme ja niihin liittyvät faktat.

Br

Eli semmosta diipadaapaa tällä kertaa. Sanasalaattia. Eipä tuo selventänyt yhtään mitään. Ei tuonut valoa siihen mistä on koko päivän tässäkin ketjussa keskusteltu. 

Vierailija
853/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan paras, odotitko ihan että yritys vastaa teidän liibalaabaan missä väsyneet ja elämäänsäkyllästyneet avautuu vauva.fi sivulla😂😂

Vierailija
854/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu suomimuodista on erittäin tervetullutta. Itse olen kyllästynyt kaikkeen muotiin. Missä on se firma joka tekee keski-ikäiselle sopivaa, laadukasta käyttövaatetta luonnonmateriaaleista ja valmistus kotimaassa (kaukaisimmillaan Virossa)?

Olet valmis maksamaan yläosasta 400e ja alaosasta 300e? 

Vierailija
855/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen, vaatteet on pussittavia säkkejä, varmaan juuri One Size -strategian takia. Tietenkään yksi koko ei voi sopia eikä istua kaikille, mitä hittoa. Eihän nuo tuommoiset imartele ketään.

Pitää mennä kotiin syömään lisää, niin sopii sitten paremmin. Kuten myyjä sanoi.

Vierailija
856/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selvitys tuli Bypiasin uutiskirjeen tilaajille, olen joskus sellaisen tilannut, kun kauan sitten osallistuin johonkin arvontaan. Laitoin sen tänne osissa, kun kokonaisuus oli liian suuri laitettavaksi kerralla, mutta siinä on koko juttu kokonaisuudessaan. Pratosta ei puhuttu mitään. 

Olisi ollut hyvä hetki ottaa vastuu virheistä ja korjata ne. Hankkia puolueeton tyyppi valvomaan työntekijöiden etua ja tunnustaa, että virheitä on tehty. Virheitä, joita ei tunnusteta, ei myöskään koskaan korjata. 

Ja olisi hyvä hetki hankkia bajamaja sinne yhden talon taakse, jonne työntekijät pääsevät vapaasti, niin ei tarvitse sopia muiden talojen kanssa vessan käytöstä ja työntekijöiden käyttää sankoa. 

Vierailija
857/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras osa tiedotteessa: ei ole pottaa käytössä. No ei varmasti ole enää. Ja se joka on sen sinne kuljettanut on satavarmasti saanut kunnon haukut ja potkut päälle. 

Vierailija
858/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

illan paras, odotitko ihan että yritys vastaa teidän liibalaabaan missä väsyneet ja elämäänsäkyllästyneet avautuu vauva.fi sivulla😂😂

Korkki kiinni.

Vierailija
859/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää Tuttelia naamaan! 

Vierailija
860/869 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,sitä ne odotti! Vauva on maailman napa!