Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs äkkinäiseen ummetukseen keksisi?

Vierailija
04.02.2023 |

Edellisen kerran suoli toiminut maanantaina aamulla itsestään. Sitä ennen yleensä päivittäin. Otin Microlaxin ja sen avulla tuli ihan pikkuisen, ei missään tapauksessa lähellekään sitä mitä olisi pitänyt tulla.

Olen joka aamu tälläkin viikolla syönyt kaurapuuroa ja mustikoita aamupalaksi. Tämä on yleensä se kombinaatio joka saa vatsan toimimaan. Syön kasviksia suhteellisen paljon, samoin ylipäänsä kuitua (täysjyvää ja ruista), liikun (on koira niin on pakkokin) ja harrastan (2xvk hikijoogaa).

En ymmärrä mistä tämä nyt oikein on peräisin. Enkä keksi miten tästä pääsisi eroon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatinkahvia kauramaidolla tyhjään mahaan.

Vierailija
2/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans tänään aamulla ekaa kertaa elämässä sellainen tulppa suolessa että olin varma että verisuoni katkeaa päästä kun pinnistelin sen ulos. Wc-paperi tuli verestä punaiseksi, kun "pötkö" raapi varmaan suoleen haavaumia. Valehtelematta 4-5cm paksu oli. Iltapäivällä kun sitten kävin uudestaan oli ihan normaalia, mutta sellainen kirvellys jäi päälle että luulin tajun lähtevän. Kiersin vessassa 15min ympyrää ennenkuin vähän rauhoittui. Ihan selvästi tuntuu että peräaukossa on haava, joka aukesi.

Nyt en sitten uskalla mennä vessaan ollenkaan, ei edes uskalla pieraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitujauhetta sekoita lasillinen veteen joka päivä. Itsellä alkoi kakka lentää kolmesti päivässä

Vierailija
4/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans tänään aamulla ekaa kertaa elämässä sellainen tulppa suolessa että olin varma että verisuoni katkeaa päästä kun pinnistelin sen ulos. Wc-paperi tuli verestä punaiseksi, kun "pötkö" raapi varmaan suoleen haavaumia. Valehtelematta 4-5cm paksu oli. Iltapäivällä kun sitten kävin uudestaan oli ihan normaalia, mutta sellainen kirvellys jäi päälle että luulin tajun lähtevän. Kiersin vessassa 15min ympyrää ennenkuin vähän rauhoittui. Ihan selvästi tuntuu että peräaukossa on haava, joka aukesi.

Seksipalstalle!!!

Vierailija
5/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon raju anaalipano avaa tukokset.

Vierailija
6/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko vettä tarpeeksi? 

Ensiapuna toimisiko pussillinen tai pari kuivattuja luumuja, musta kahvi tyhjään mahaan tai sitten apteekista Visibliniä?

Vierailija
7/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pellavansiemeniä tai mallassiirappia veteen sekoitettuna.

Vierailija
8/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko vettä tarpeeksi? 

Ensiapuna toimisiko pussillinen tai pari kuivattuja luumuja, musta kahvi tyhjään mahaan tai sitten apteekista Visibliniä?

Kahvia en juo. Luumuja söin toissapäivänä viimeksi kun ajattelin niiden auttavan. Nyt tolla Microlaxilla tuli ihan pikkuisen :-( Ei kyllä ole normaalia minulla. 

AP

Vierailija
9/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä juoksulenkille, siinä tulee hakkaavaa liikettä, käveleminen ei tuota tee eikä auta..Itsellä takuuvarmasti auttaa vaivaan.

Vierailija
10/16 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle!!!

Mitä seksuaalista tässä on? Kakka jutut nyt ei liity seksiin mitenkään, vai liittyykö?

Vierailija
11/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää mennyt ja vatsa toimii taas, vaikkakin laiskasti. Outoa on, mutta pääasia että pahin on ohitse. 

AP

Vierailija
12/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin sanomaan kun sain täältä kerran toimivan keinon tällaiseen tilanteeseen. Kun jööti on siinä suuaukolla eikä ihahdakaan, muotoile sitä ulkopuolelta painelemalla. Hankalaa ja ärsyttävää, mutta sitkeästi jöötin sivuja painelemalla joka puolelta sen muoto muuttuu ja se tulee paremmin ulos. Toimii.

Vierailija
13/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa kaappiin kuivattuja aprikooseja. Pistää monilla mahan toimiin. Juo vettä paljon ja jumppaa!

Vierailija
14/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmii hiilareita niin takuulla ummettaa .

Hyvin yleistä voimismammoilla.

Vierailija
15/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumuja

Vierailija
16/16 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmii hiilareita niin takuulla ummettaa .

Hyvin yleistä voimismammoilla.

Mikä on voimismamma? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä