Muistakaahan, että salaattia ei kannata upottaa epäterveelliseen kastikkeeseen.🤔
Panin tänään merkille lounasravintolassa, että moni nainen kyllä yrittää syödä terveellisesti. Otetaan sitä salaattia lautaselle, mutta sitten siinä kohtaan mennään metsään ja pahasti, kun sen raikkaan ja terveellisen salaatin päälle lorautetaan aimo annos majoneesi-tai öljypohjaista salaatinkastiketta. Siinähän se terveellisyyden tavoittelu meneekin sitten ihan mönkään. Salaatin voi nauttia kyllä vaikka puristamalla raikasta sitruunaa siihen kostukkeeksi, jos siihen jotain kaipaa.
Kommentit (31)
Öljyä pitää kyllä saada. Mä sain tuota yhteen aikaan liian vähän ruokavaliostani. Ei ollut hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Puppa töräyttää salaatin päälle voisulaa ja kermavaahtoa👴👴
Oi namskista.
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä ihania nämä alentuvat koulutuspuheenvuorot.
Itse syön salaattia mieluusti ja puolikin lautasellista, ja yleensä ilman kastiketta. En syö sitä siksi että "yrittäisin syödä terveellisesti" vaan koska pidän siitä.
Ei tuo missään nimessä ollut alentuva eli nöyristelevä puheenvuoro, vaan alentava. Opettele hyvä ihminen noiden sanojen ero ennen kuin niitä missään käytät, muuten saattaa tulla varsin koomisiakin aivopieruja,
Toivottavasti kukaan ei pidä naisvihana sitä, kun totean arvostavani naisia suuresti platonisena ystävänä - mutta romanttisena kumppanina en naisia katsele, koska olen hetskujen tallissa. En ole bi:ksi identifioituva. Edelleen: Heterous ei millään tavalla linkity misogyniaan. Tuon usein esille arvostukseni sukulinjani suurenmoisiin, vahvoihin, viisaisiin naisiin. Puhun mummostani, tädeistäni, jopa isomummostani. Savon mummoni synnytti 8 lasta.
Tai: jos suurena lääketieteen rakastajana/ ikuisena tutkijana ojen maininnut uusista tutkimuksista tiettyjen, nykyään erittäin yleisten injektiohoitojen vasta hiljattain havaituista pitkäaik. haittavaikutuksista. Nämä vaikutukset > molempiin sukupuoliin kohdentuen, mutta naisten tapauksessa raskaus/alkio/sikiöteema tietysti korostuu.
Miehet kun ei eivät raskaudu..
Olen maininnut asiat ohimennen neutraaliin sävyyn, en nyrkkîâ heristäen tai paasaten.
En ole aiheesta aloitustakaan täällä tekaissut. (En tee niitä milloinkaan. Nämä 'Muistakaa'-otsikot eivät ole minulta).
Ehtoota iltaa, hyvät ladyt.
Lykkyä odotukseen, jos siunattu tila päällä..
P.s. Ehkä Duodecim tai vastaava medikaalinen lähde julkaisee jonain päivänä nämä néurotòksiini-tulokset? Totuus ja tiede
palvelevat ihmiskuntaa - ei tieteen tarkoitus ole ketään loukata.
x
Laitan salaattiini oliiviöljyä ja balsamicoa ihan hyvällä omallatunnolla.
*'Miehet kun eivät raskaudu.'
Ylimääräinen ei jäi lauseeseen.
E D I T.
x
Olen törkeässä flunssassa ja mahataudissa > samaan aikaan. Naapurit varmaan jo häiriintyneet koko pvän jatkuneesta aivastelusta. pärskis nonstop
~
Rakkaita terveisiä eräälle miehelle..
🤧🤒🤕
E
Vierailija kirjoitti:
Itsevalmistetussa majoneesissa ei ole mitään epäterveellistä ainesosaa. Öljy, kananmuna, sinappi, etikka.
Mutta lounasravintoloissa on usein kyllä jotain valmiskastikkeita ja majoneeseja. Niistähän minä puhuin. Jatsos kun eivät ne siellä itse sellaisia vaivaudu ja ehdi tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on kyllä ihania nämä alentuvat koulutuspuheenvuorot.
Itse syön salaattia mieluusti ja puolikin lautasellista, ja yleensä ilman kastiketta. En syö sitä siksi että "yrittäisin syödä terveellisesti" vaan koska pidän siitä.
Ei tuo missään nimessä ollut alentuva eli nöyristelevä puheenvuoro, vaan alentava. Opettele hyvä ihminen noiden sanojen ero ennen kuin niitä missään käytät, muuten saattaa tulla varsin koomisiakin aivopieruja,
Eihän tämä ollut myöskään alentava, vaan tämä oli ainoastaan opastava muistutus!
Puppa töräyttää salaatin päälle voisulaa ja kermavaahtoa👴👴