Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedän puoleeni avautujia?

Vierailija
19.02.2026 |

Huomaan kerta toisensa jälkeen löytäväni itseni keskustelusta, jossa kuuntelen tuntitolkulla toisen elämäntarinaa tai yksinpuhelua toisen erinomaisuudesta ja erinomaisesta elämästä. En siis ole pahoillani toisten menestyksestä, mutta on alkanut mietityttämään se, että olen jatkuvasti ikäänkuin sivuhahmo jolle vuodatetaan kaikki mahdollinen ja haetaan kehuja ja myötätuntoa yksipuolisesti.

Kertokaa rehellisesti mikä minussa silloin on vikana? Olen tosi ymmärtäväinen ja myötätuntoinen ihminen, joten en osaa enkä halua olla välinpitämätön, tietenkään. On vaan alkanut tuntumaan, että olen toistuvasti altavastaajana. Minun asiat noteerataan lyhyesti ja saatetaan kuitata jollain pienentävällä kommentilla/neuvolla. Olenkin kyllä jo pitkään ollut yksinkertaisesti puhumatta mitään omista asioistani, tai kerron ne vain pintapuolisesti. 

Haluaisin saada itseeni jonkin sellaisen energian, ettei minua koettaisi ihan vain dumppaus- ja pönkitysalustana

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen ihmisen puhumaan yksikseen ja lähdet. Ei tarvitse kovin monta kertaa tehdä, kun tehoaa.

Vierailija
2/3 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lammas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi minulle avautujat ovat lähes aina miehiä, usein itseäni nuorempia. Itse nainen. 

Haluavat useimmiten kertoa äideistään. Jotenkin hämmentävää. Usein myös jotenkin hoivan tarpeisia, kaipaavat neuvoja ja tuppautuvat usein fyysisestikin hyvin lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme