Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20256)
Hyvää yötä. Toivottavasti oot illalla taas oma valloittava ittes. Kaipaan sitä hymyä.
Tietäisinpä, kuka eetä trollaa.
Hyvää nimipäivää 💙💙💙💙💙
💚💚💚😘
Joku kade, joka ei ymmärrä ettei ole yhtään mitään kadehdittavaa?
Eli voisit vaan lopettaa ilkeilyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi ei riitä?
Kaikki pitää maksimoida.
Koska miksi ei.
Olisit kertonut tuon viisi vuotta sitten, niin en olisi tuhlannut aikaani.
Ei kannata uskoa ilkeilijöitä. Mulle riittäisi yksi. Mutta lapsia en tietenkään hylkäisi ja heidän hyvinvointiaan mietin myös aina.
Lumista huomenta kaivatulleni !
Huomenta mammoille. Nyt ottamaan raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kade, joka ei ymmärrä ettei ole yhtään mitään kadehdittavaa?
Eli voisit vaan lopettaa ilkeilyn.
E on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä oo kuvitellu et mulla olis suhun saumaa, toivonu vain. Olisin muuten kysyny suoraan kasvotusten.
Varmaan hyvä niin. Parasta panostaa omaan elämään ja hoitaa olemassa olevia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja ainut pyyntö: Puhu minulle totta. Valheiden varaan ei voi rakentaa mitään kestävää.
Kertoisin, jos voitaisiin irl jutella näistä rauhassa. On tapahtunut niin paljon.
Huomenta. Kaunis ilma. Ikkunoiden pesun jälkeen otin verhot pesuun ja nostin kaihtimet ylös. Nyt on taas niin ihana kesäkotifiilis. Päätin laittaa verhot kaappiin pesun jälkeen ja nauttia valoisammasta kesäkodista.
Pyyhin myös seiniä taas kevätinnossani. Kyllä kannattaa siivota säännöllisesti, se helpottaa elämää. Oli aika paskaista paikoittain kun muutin tähän ja nyt eron kyllä huomaa koko asunnossa. Raikkaus on niin ihana asia kotona.
Huomenta läskille mussukkalleni!
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Ketä sitten kaipaat täällä? 😒
Huomasin tälläisen ilmestyneen, onko teille mieluista musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
K
Vierailija kirjoitti:
Awww <3 kiitos!
Vaarallinen palsta, huomasin juuri uutuusjäätelön mainoksessa, mangopassio. Tätä on pakko kokeilla. Onko joku jo testannut oliko hyvää?
Tiistaina?