Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20256)

Vierailija
19861/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta hellanlettas mikäs se siellä jöpyttää? 

Taasko se jöpöttää? Aina innokkaana, kun nätti nainen tulee näköpiiriin?

Vierailija
19862/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon pilkahduksia ja hitusen lämpöä kaipaamalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parane pian! 🤧

Vierailija
19864/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva aamu. Ei ole oikein mitään jaettavaa. Lupasin tyttärelleni paljon käyttämäni laukun, olen päättänyt luopua luottolaukustani ja uudistaa vähän ilmettä. Laukku jatkaa kuitenkin käyttöä, on niin hyvässä kunnossa edelleenkin. Nuoria täytyy tukea mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
19865/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt äitivuosien jälkeen hieman panostaa taas itseeni ja vapauttaa tyyliäni. Lasten kanssa kaiken on hyvä olla useasti hyvin käytännöllistä, helppoa ja mukavaa.

Vierailija
19866/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla. Ikävä sua. Mietin vaan, että ehkä tein sillon viimeks jotain väärin etkä sen takia halua enää tulla sinne. Yritin kyllä olla varovainen, mutta sekin saatto olla liikaa. 

Pienenkin riskin otto kannattaisi kaivatun suhteen, ettei tulisi väärinkäsityksiä.

Vierailija
19867/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva aamu. Ei ole oikein mitään jaettavaa. Lupasin tyttärelleni paljon käyttämäni laukun, olen päättänyt luopua luottolaukustani ja uudistaa vähän ilmettä. Laukku jatkaa kuitenkin käyttöä, on niin hyvässä kunnossa edelleenkin. Nuoria täytyy tukea mahdollisuuksien mukaan.

Olet hassu. Merkkilaukku tuskin on sosiaaliapua, kun sellainen ei ole millään muotoa välttämättömyystavara. 

Vierailija
19868/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hassu. Merkkilaukku tuskin on sosiaaliapua, kun sellainen ei ole millään muotoa välttämättömyystavara. 

Hän ei tarvitse sosiaaliapua ja laukunkin saisi ostettua itsekin tai isänsä avustuksella mutta nyt ei tarvitse sitä ostaa kun voin antaa.

Vierailija
19869/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset heti kertonut, että hupailet vain?

Vierailija
19870/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla. Ikävä sua. Mietin vaan, että ehkä tein sillon viimeks jotain väärin etkä sen takia halua enää tulla sinne. Yritin kyllä olla varovainen, mutta sekin saatto olla liikaa. 

Pienenkin riskin otto kannattaisi kaivatun suhteen, ettei tulisi väärinkäsityksiä.

Tämä totta.

Vierailija
19871/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku ei siis ole mikään niin kallis alkujaankaan mutta kestää näköjään hyvin käyttöä. Minulla on ollut useampia laukkuja ja päätin nyt luopua yhdestä jota olen käyttänyt hyvin paljon. 

Vierailija
19872/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallinen palsta, huomasin juuri uutuusjäätelön mainoksessa, mangopassio. Tätä on pakko kokeilla. Onko joku jo testannut oliko hyvää?

Mangopassion toimii paremmin illemmalla.

Vierailija
19873/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että pihalla oli mustia ja myrkyllisiä rottia. Ne olivat hyvin vaarallisia. Juoksin sisälle turvaan, mutta yksi ehti oven väliin. Onnistuin tappamaan sen. Kun olin sisällä, mietin, miten niistä lopuista selvitään. Niitä oli kai yhteensä neljä. Olin lapsuudenkodissani ja menin tuvasta keittiön puolelle. Hellan edessä seisoi ne kolme mustaa rottaa.

Vierailija
19874/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta isopyllyt. Kuis pyyhkii?

Vierailija
19875/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole maistanut yhtäkään etkä maistakaan. Se vaatisi sen, että tulee puskista väijymästä pois.

Vierailija
19876/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että pihalla oli mustia ja myrkyllisiä rottia. Ne olivat hyvin vaarallisia. Juoksin sisälle turvaan, mutta yksi ehti oven väliin. Onnistuin tappamaan sen. Kun olin sisällä, mietin, miten niistä lopuista selvitään. Niitä oli kai yhteensä neljä. Olin lapsuudenkodissani ja menin tuvasta keittiön puolelle. Hellan edessä seisoi ne kolme mustaa rottaa.

Minä näin joskus unta että olin lapsuudenkodissani ja ympärilläni oli paljon mustia kissoja. Ne tarkkailivat minua mutta eivät tehneet mitään. Jostakin syystä lähdin rappusia pitkin alakertaan ja uni päättyikin siihen. Kummallinen uni. 

Olen myös nähnyt unia susista ja karhuistakin. Pelkäsin näitä ja pakenin mökkiin.

Vierailija
19877/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta isopyllyt. Kuis pyyhkii?

Lambit on rytätty roskikseen. Sun pitää nyt keksiä joku muu pilan kohde.

Vierailija
19878/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olitkin tärkeä, paitsi ettet ikinä ollut. Muutenhan olisin sinut tunnistanut ja tehnyt vaikka mitä. Sen sijaan keljuilen julkisesti, aiheutan mustasukkaisuutta ja herätän huomiota vääriä ihmisiä kohtaan. Ei kai tämä haittaa? Oih. Ehkä jo huomenna. Joskus. Emojiemoji. Pylly. Reikä. Rääh.

Vierailija
19879/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt onkin tenttiviikko. Voi olla hiljaista. Sori.

Vierailija
19880/20256 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysyn treffeille sitä uutta jäätelöä pakastealtaasta niin viimein unohdan käivätyn.