Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (19824)
Vierailija kirjoitti:
Maija. Henkisesti minulla olisi tarjota yllin kyllin. Sen lisäksi olen hyvä pää haarovälissä. Muusta en tiedä. Fantasiaa, jota tuskin kokeilemme ikinä, mutta annetaan ajatusten auttaa jaksamaan elämää.
Jätä se Mehiläinen rauhaan! 🐝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta ei oikein koskaan saanut selvää, että olitko oikeesti vapaa vai et. Ja se oli vasta ensimmäinen selvitettävä asia.
No et ilmeisesti kovin kummoinen kommunikoija ole, jos et tuota saanut kysyttyä.
Olisko siihen kuollut, et olis vastannut jotenkin ystävällisesti. Silloin kun se on selvää, se on selvää.
Vtun daiju.
Kysyit onko hän sinkku mutta hän ei vastannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija. Henkisesti minulla olisi tarjota yllin kyllin. Sen lisäksi olen hyvä pää haarovälissä. Muusta en tiedä. Fantasiaa, jota tuskin kokeilemme ikinä, mutta annetaan ajatusten auttaa jaksamaan elämää.
👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi uskollinen. Mitä se tarkoittaa? Mitkä ovat rajasi?
Panen kaikkea paitsi sua?
Vierailija kirjoitti:
Vielä jatkuu! Huomenna heti aamulla!
Mitä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hlvetti soikoon sun kanssa. Lopeta ällötys.
Sinun ei tarvitse puuttua tähän. Vai juoksetko yleensä toistem välejä kommentoimassa?
Kaipaan läheistä ihmistä, jonka kanssa voisi jutella, olla lähekkäin ja tuntea olevansa turvassa. Tietäisi, että hän ei mihinkään lähde eikä pidä muita siinä rinnalla.
Tarjoisin siulle iltateen, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä. Itelläin ihan ok, hoisin asioita ja kävin kaupoilla, toivoin siua seuraksein. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen tehnyt, mutta olemme toisistamme silti kiinnostuneita.
En vahingoita itteäni enkä toisia, mitenkään.