Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtun huono epävireinen pska.
Ei ole räbää Tuiran falsetti
kuullutkaan. Uskokaa pois. x
Mutta jotain kaunista ja hyvää. Hyviä elämänviisauksia. Jotenkin epätäydellisyydessään sellainen josta itse henkilökohtaisesti pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaamattomuus on myös vastaus.
Ei aina
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Mä ymmärsin ihan toisella tavalla tän. Kaipaaja kertoi entisestä kaivatustani, joka muuttui enkelistä paskaksi.
Mutta tsemppiä sulle hei, kyllä sutkin joku huomaa enkelinä vielä, niin voit ymmärtää katkeran kaipaavan tilityksen enkeleiden näkökulmasta.
Olen nauttinut aina yksinäisyydestä. Koko elämäni on ollut helppo tutustua ihmisiin. Minulla on ollut aina lapsena se yksi tai kaksi parasta kaveria. En pidä naisporukoista. Osaan sitoutua hyviin ihmissuhteisiin. Toimin jotenkin sosiaalisesti eri tavalla kuin suurin osa ihmisistä. Kestän yksinolemista vaikka olenkin puhelias.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan yritän selittää.
Ethän sä olet edes yrittänyt.
Minua hävettää, että on ollut niin monia naisia laastarina, vaikka yhtä olen vain ajatellut koko ajan. Siksi en enää kehtaa, koska tuskin hyväksyisit minua totuuden jälkeen. Halusin vain unohtaa, mutta ei se onnistunut. t. T
Vierailija kirjoitti:
Terveiset exälleni. Tukehdu grillimakkaraasi.
Kenelle meistä? mä syön jäätelöä
Vierailija kirjoitti:
Puoliso jätti sinun takiasi. Oletko tyytyväinen?
Jos kerran noin kovin kaduttaa, niin mikset kerro puolisolle, että teit virheen, oli ikäkriisi, ohimenevä mielenhäiriö tai mitä näitä nyt on. Jos kerran rakastat häntä, niin ilmaise se hänelle. Mutta sitten varmaan kannattaa lopettaa täällä kaivatulle kirjoittelu ja syyttely. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Terkut exäileni. Tukehdu niihin baarisohvissa hautuneisiin kuselle ja paskalle haiseviin perseisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kusipää nyt teki?
Iltaa mammoille. Haluatteko piiskaa?
Netissä anonyyminä heittely ei ole keskustelua tai selittämistä. Se on itseasiassa aivan yhtä tyhjän kanssa, jos olisi ollut lukemattomia tilaisuuksia avata suunsa tosielämässä, mutta on itse jättänyt ne käyttämättä. Silloin ei parane syytellä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kusipää nyt teki?
Grillasi makkaraa, koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Mä ymmärsin ihan toisella tavalla tän. Kaipaaja kertoi entisestä kaivatustani, joka muuttui enkelistä paskaksi.
Mutta tsemppiä sulle hei, kyllä sutkin joku huomaa enkelinä vielä, niin voit ymmärtää katkeran kaipaavan tilityksen enkeleiden näkökulmasta.
Miten voi muuttua enkelistä paskaksi? Olisikohan toisessakin osapuolessa jotain vikaa..
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Haluatteko piiskaa?
Haluatko itse?
Arto
Vierailija kirjoitti:
Sairasta kuukaudesta toiseen kirjoitella noita viestejä jollekkin joka ei halua olla missään tekemisissä.
Se tunne, kun tajuaa melkein astuneensa miinaan ja hypänneensä sivuun juuri oikealla hetkellä 💣😌
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun tajuaa melkein astuneensa miinaan ja hypänneensä sivuun juuri oikealla hetkellä 💣😌
* forever grateful *
Kun dramaattinen ex-tyttöystäväni muutti pois asunnosta, tunsin ennennäkemätöntä kaipuuta rauhaan ja hiljaisuuteen.