Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18536)
Tuli mieleen tuosta kloonausviestistä, että oma kaivattu ei tiedä, että hänen “klooninsa” kuljeskelee päivisin parin bussipysäkin päässä hänestä.
Jos kaipausketjussa haluaa, sen ei pitäisi ahdistaa, kun täällä ei velvollisuutta käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ja palstan aihe on?
Sairaat mellastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset laittaneet
suoria viestejä. 🤔 Wot dis nao?
x
Selkis. Olet se jolle tyrkytetään.
Mullekin on nainen tyrkyttänyt.Yäk!
Työn alla. Menoja kalenterissa ja vanhan harrastuksen jatkaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
Ei oo koettu
Perus äijä, laittaa naisen tekemään kaiken duunin. Miehet on just noin lahnoja
Minut on ainakin hoideltu tuota ennen
Ok, ei olis mun makuuni tuollainen seksi kyllä, että vuorotellen
Noh makuja on monia, itse nimenomaan tykkään että vuorotellen. Voi keskittyä rauhassa nauttimaan tai antamaan nautintoa.
Toki se vaihtelee millaista seksiä on, ettei aina samalla kaavalla :D Mutta kyllä jotkut on sellaisia, että aina alkuun tyydyttää naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen seksistä kaivatun kanssa. Huh, olen ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.
Mulla on jo menny vähän ohi toi vaihe. Toissa kesänä kävin ihan kuumana
Mä toivoisin, et helpottais mullakin, mut ei vaan auta. Mä hölmö vielä ylläpidän toiminnallani tätä kierrettä. No, tyhmästä päästä kärsii….
Hyvää yötä Emilia feikkiystävältäsi. Saisit tulla hieroon mun päätä, kun se on niin kipeä epätavanomainen raskaasta työpäivästä.
Meillä on se välttelyvaihe vihdoin ohi. Ainakin hiukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Selityksen makua. Huonot naiset pihtaavat, ei ole älykästä.
Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.
Mies selvästi tyydytti tarpeensa muualla. Saahan sitä rakastaa ja kertoa sen.
Ootte raskaita, kun teette ihan älyttömiä päätelmiä parista sanasta.
Joo, totta kai just se sun päätelmä oli se oikea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylisopeutuminen voi olla merkki siitä, että et uskalla ilmaista toiveitasi tai tarpeitasi.
Käytännössä tämä tilanne voi olla pakollinenkin. Suhtautuvaisimmat ymmärtävät itse oman toimintansa ja tilanteen jossa ovat. Aina kyseessä ei ole siis ongelmat ihmisessä.
Kyseessä voi olla myös siis esimerkiksi tilanne jossa ihminen on pakotettu alisteiseen asemaan jota on mahdotonta muuttaa. Omakohtaista kokemusta löytyy esimerkiksi lastensuojelun laittoman toiminnan vuoksi aloitetut valvotut sekä tuetut tapaamiset joihin oli vain alistuttava ja kaikkeen pahoinpitelyyn oli suostuttava.
Mikä on iso ongelma Suomessa? Kannattaa pohtia.
Minä ainakin uskallab, mutta yx hullu panee aina vastaan sairas mikä sairas
Näinhän se on juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Viiskymppinen poikaystävä olis hot
Mulle kolmekymppinen. Oon ite toi viiskymppinen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen seksistä kaivatun kanssa. Huh, olen ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.
Mulla on jo menny vähän ohi toi vaihe. Toissa kesänä kävin ihan kuumana
Mä toivoisin, et helpottais mullakin, mut ei vaan auta. Mä hölmö vielä ylläpidän toiminnallani tätä kierrettä. No, tyhmästä päästä kärsii….
Täällä myös yksi joka toivoo helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani.
Mä taas haluisin nimenomaan nussia ja rajusti, mutta luulen, että hän olis just tuollaista herkkää lempijätyyppiä. Parempaa siis pelkissä haaveissa.
Välilllä lemmitään hellästi ja välillä nussitaan rajummin.
En usko, että kaivatussa olisi sitä rajumpaa puolta. Liian herkkis jotenkin.
Saa nähdä, kuka haluaa olla läsnä ja lähellä.