Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (18536)

Vierailija
18401/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa liian kovasti jotain, ihan mitä tahansa, se luo disturbanssin energiaasi ja silloin se haluttu asia ikään kuin siirtyy vain vaikeammin saavutettavaksi. Itselläni on käynyt näin monesti. Jos olen esim. ollut ihastunut johonkin naiseen, niin juuri hänen kanssaan välit muuttuvat kummallisiksi: on kireyttä, vaivaantuneisuutta, kiusallisuutta - kaikkea muuta kuin edes leppoisat normaalit välit niin kuin kaikkien muiden ihmisten kanssa. Eli se asian haluaminen vaikuttaakin lopputulokseen estävästi. Selvä disturbanssi asioiden luonnollisissa energioissa. Samahan näkyy urheilijoissa, jotka haluavat liikaa vain voittaa ja vetävät sitten itsensä ylikuntoon, sortuvat dopingiin tmv. Liika halu sabotoi lopputuloksen! Pitäisi olla avoin asioiden tapahtumiselle ja mahdollistaa niitä, mutta ilman pakkomielteisyyttä, jumiutumista, vain yhteen optioon lukkiutumista. Näin välttää disturbanssin energioissa. Kun seuraavan kerran tulee mahdollisuus, ole avoin mutta älä mieti sitä, mihin asioiden pitäisi johtaa. Anna flow'n viedä, anna asioiden tapahtua. Älä yritä kiihdyttää mutta älä myöskään jarruta, niin haluamasi pysyy saavutettavissa etkä häädä sitä pois haluamalla liikaa.

No jopa on vaikea tapaus. Tee niin ja älä tee niin tai näin.Tuollaisesta pysyn kaukana

Vierailija
18402/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin seksi on mahtavaa jos sitä saa aina odottaa vuoden. 

Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien

Jos on todellista rakkautta niin on taatusti seksiäkin. 

Seksi on seksiä, pano on pano, rakastelu rakastelua. Rakastavassa parisuhteessa esiintyvät kaikki, jos yhdyntää harrastetaan.

Riippuu seksimieltymyksistä, ei kaikki tykkää samasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18403/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Öitä  kauniita unia!  🧡🤗

Vierailija
18404/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lähtee tunteikkaat etä halit ja pusut kaivatulle.

Vierailija
18405/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkissä hiljaa.

Jos niikseen tulee. Hiljaako tulee hyvää.

Ei vaan huutaa suu auki lujaa, niin silloin kaikki kuulee. Silloin tulee hyvää.

Vierailija
18406/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jätetään hautumaan. Törmätään sitten sattumalta saattohoidossa samassa hoivakodissa vuonna 2042. Ehdittiinpäs!

Vierailija
18407/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, kuka haluaa olla läsnä ja lähellä.

Mä haluaisin olla vain yhden miehen lähellä. Ehkä vielä joskus

Vierailija
18408/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua etsinyt oon jo kauan, mutta turhaan 😞

Vierailija
18409/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset laittaneet

suoria viestejä. 🤔 Wot dis nao?

x

Selkis. Olet se jolle tyrkytetään. 

Mullekin on nainen tyrkyttänyt.Yäk!

Mulle ainakin sais kaivattu nainen tyrkyttää.

Vierailija
18410/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkissä hiljaa.

Jos niikseen tulee. Hiljaako tulee hyvää.

Ei vaan huutaa suu auki lujaa, niin silloin kaikki kuulee. Silloin tulee hyvää.

En tiedä, mitä tulee vai tuleeko mitään. Otan rälläkän ja vedän kalterit auki.

Vierailija
18411/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyridien tähdenlennot ens yönä 💫💫🌟

Vierailija
18412/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
18413/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäsit ohi ja sun pylly näytti niin hyvältä 🍑

Vierailija
18414/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?

Miksi pitää pihdata?

Mistä minä tiedän? En harrasta.

No ei sellainen ole hyvä joka pihtaa ellei siihen ole jonkin järkevä, esim fysiologinen syy. 

Yleensä syy on huono seksi tai muuten epämiellyttävä kumppani. 

Voi olla täysin uupunut, esim mies ei koskaan hoitanut pikkulapsi-aikaan mitään kotitöitä eikä lapsiin liittyviä asioita esim. yöheräilyjä ja hänellä oma päivärytmi (heräilee myöhään  ja menee myöhään nukkumaan). Muistan erityisesti kerran kun lapsi aina heräsi klo 03-04aikaan, olin päässyt nukkumaan klo 24 ja herätys  töihin klo 6 ja kun mies klo 02 tuli itse sänkyyn ja herätti koska toivoi suuseksiä niin vaan itkin ja vihastui hirveästi tietenkin haluttomuuteeni. Tuollaiset kokemukset  kun tosiaan on olo yhtä seksikäs kuin olisi vessaa siivoamassa suullaan ja kokee olevansa vain palvelija vaikuttavat inhottavan pitkään. Vaikka tilanteeni ei ole enää yhtä paha niin harvat asiat elämässä ovat yhtä epämiellyttäviä noin lähtökohtaisesti kuin seksi. Kai se tilanne oli ihan OK ennen lapsia, nyt olen vähän vinoon kasvanut.   

Luin kirjaimellisesti suu auki, että mitä v t tu a!

Kai jätit tuollaisen heti? En voisi edes katsoa tuollaista apinaa. Aivan järkyttävä mies, eikä kyllä minkäänlaista tunne-elämää.

Itse olen hänen kanssaan lapsia tehnyt, en voi muita syyttää. Tiesin jo ensimmäistä odottaessa että tulee olemaan ”rough ride” kun ei suostunut viemään likapyykkinsä pesukoriin vaikka  pyysin,  kun niitä oli hankalaa ison vatsan kanssa lattioilta poimia, en päässyt  muuten kuin nelinkontin niitä keräämään. Sanoi nimittäin jo silloin näkevänsä että lapsijuttu oli enemmän minun projektini. Ihan itse päätin jo tuolloin että kestän ja onnistun. Olen mielestäni tähän  taustaan nähden myös ihan OK onnistunutkin. Noh, nyt lopetan ohispaskan suoltamisen, tämä ei ollut viestiä millekään kaivatulle. Lähinnä tällaista tulee kun nyt on varma olo siitä ettei tarvitse koskaan nähdä. 

Vierailija
18415/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen seksistä kaivatun kanssa. Huh, olen ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.

Mulla on jo menny vähän ohi toi vaihe. Toissa kesänä kävin ihan kuumana

Mä toivoisin, et helpottais mullakin, mut ei vaan auta. Mä hölmö vielä ylläpidän toiminnallani tätä kierrettä. No, tyhmästä päästä kärsii….

Täällä myös yksi joka toivoo helpotusta.

Jos mä oikeesti haluaisin muutosta, niin lopettaisin täällä käymisen. Mut jotenkin oon saanut päähäni, et tarviin kaivattua elämääni, niin siksi en sitä tee. Ehkä jotenkin siitä ajatuksesta pitäisi päästä yli, mut se tuntuu jotenkin tosi ikävälle ajatukselle. Vaikka en tiedä, olisiko meistä enää sellaseen ystävyyteen kuin joskus. Siitä on niin kauan aikaa ja nyt on mulle tullut liikaa tunteita, niin viestintä on hankalaa. Jotenkin miettii liikaa joka sanaa ja siks on pala kurkussa koko ajan. 

Vierailija
18416/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei tarvita jokaisen omaa mielipidettä seksistä.

Vierailija
18417/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta kloonausviestistä, että oma kaivattu ei tiedä, että hänen “klooninsa” kuljeskelee päivisin parin bussipysäkin päässä hänestä.

Mä näin kerran just samanlaisessa vaatetuksessa olevan ihmisen pyörivän mun entisen kotikaupunkini asunnon pihalla.Luulin sitä minuksi. Karmivaa!

Vierailija
18418/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se  "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?

Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli. 

Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.

Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.

Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin. 

Viiskymppinen poikaystävä olis hot

Mulle kolmekymppinen. Oon ite toi viiskymppinen. Sivusta

Minäkin aion ryhtyä puumaksi kun ikää karttuu. Tai voisihan sitä jo nytkin.

Vierailija
18419/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tänään taas niin kaunis, etten voinut olla katselematta. Öitä.

K

Vierailija
18420/18536 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani. 

Mä taas haluisin nimenomaan nussia ja rajusti, mutta luulen, että hän olis just tuollaista herkkää lempijätyyppiä. Parempaa siis pelkissä haaveissa.

Välilllä lemmitään hellästi ja välillä nussitaan rajummin.

En usko, että kaivatussa olisi sitä rajumpaa puolta. Liian herkkis jotenkin.

No miksi kaipaat? Haluat turmella?