Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18536)
Iltapössyt ja tutimaan. Hyv'yötä 💀
Vierailija kirjoitti:
Menee hermot.
Onnex mulla on aika pitkä pinna, monilla muilla menee aiemmin.
Jos olisin järkevä niin pysyisin poissa luotasi niin pitkään kun edes ajatus kohtaamisestasi ei saisi enää sydäntäni lyömään ihan liian lujaa. Olenko järkevä, en hitossa. Aina löydän itseni syvemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sun takin alle suojaan.
🐥
Siinä on täydellinen tila sulle💕
Tule jo. Muutama kohta minussa ei jaksa odottaa: sydän, silmät, iho..
Särjit sydämeni tänään ja minut menetit. Voi, olisin niin tehnyt sinusta maailman onnellisimman miehen 💔
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Tai voisitko kloonata itsesi? Mulle käy tarkka kopiokin, kun en erottaisi teitä. Sopii vaikka köyhä versio sinusta, jos tajuat, mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Särjit sydämeni tänään ja minut menetit. Voi, olisin niin tehnyt sinusta maailman onnellisimman miehen 💔
En tiedä yhtään, mihin minun olisi pitänyt tulla ja milloin.
Mitähän puuhailet ja mitä sulle kuuluu? Toivottavasti pelkkää hyvää. Mä oon hengissä ja odottelen, että elämä alkais rauhoittua. n
Musta tuntuu että olet tarkoituksella vältellyt kohtaamista jo pidemmän aikaa. Se on ihan fine. Minä en oikein pysty enää katsomaan sinua silmiin, se on nyt liikaa tunnetasolla. Se ei johdu sinusta. Olet ihana ja täydellinen. Olen niin väsynyt kaikkeen oman elämän kuormitukseen etten pysty nyt yhtään ajattelemaan sinua.
Mä en ainakaan liu mihinkään paitsi mielellään kaivatun viereen.
Vierailija kirjoitti:
Häkissä hiljaa.
Jos niikseen tulee. Hiljaako tulee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelleilit ilkeilit
Ihana m34. Olit tosi komea eilen tummansinisessä t-paidassa.
Mietin tässä että saiskohan jotain pillereitä, jotka veis tunteet pois? Ei oo käyttöä niille.