Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18536)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
Ei oo koettu
Perus äijä, laittaa naisen tekemään kaiken duunin. Miehet on just noin lahnoja
Minut on ainakin hoideltu tuota ennen
Ok, ei olis mun makuuni tuollainen seksi kyllä, että vuorotellen
Noh makuja on monia, itse nimenomaan tykkään että vuorotellen. Voi keskittyä rauhassa nauttimaan tai antamaan nautintoa.
Toki se vaihtelee millaista seksiä on, ettei aina samalla kaavalla :D Mutta kyllä jotkut on sellaisia, että aina alkuun tyydyttää naisen.
Mä en suostuis ottaan sisälle enää kun oon itse saanut. En tykkää että yhtään jatketaan enää siitä. Mulle ei siis sopis tuollainen lainkaan.
Mulle seksi ei myöskään ole tilanne, jossa mies nyt vain on jonkinlainen, vaan siinä kommunikoidaan molemminpuoleisista haluista koko ajan.
Kuten jo todettua: makuja on monia.
Eikö ole hyvä, ettei meidän tarvitse harrastaa seksiä toisten makuun, vaan saadaan harrastaa sellaista kuin itse ja partnerimme haluavat? :D Eikä se, että joku on jonkinlainen, sulje tietenkään pois luontevaa kommunikaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei tarvita jokaisen omaa mielipidettä seksistä.
Mä en kerenny vielä kirjoittaa omaa mielipidettäni. Enkö saakaan enää? 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa liian kovasti jotain, ihan mitä tahansa, se luo disturbanssin energiaasi ja silloin se haluttu asia ikään kuin siirtyy vain vaikeammin saavutettavaksi. Itselläni on käynyt näin monesti. Jos olen esim. ollut ihastunut johonkin naiseen, niin juuri hänen kanssaan välit muuttuvat kummallisiksi: on kireyttä, vaivaantuneisuutta, kiusallisuutta - kaikkea muuta kuin edes leppoisat normaalit välit niin kuin kaikkien muiden ihmisten kanssa. Eli se asian haluaminen vaikuttaakin lopputulokseen estävästi. Selvä disturbanssi asioiden luonnollisissa energioissa. Samahan näkyy urheilijoissa, jotka haluavat liikaa vain voittaa ja vetävät sitten itsensä ylikuntoon, sortuvat dopingiin tmv. Liika halu sabotoi lopputuloksen! Pitäisi olla avoin asioiden tapahtumiselle ja mahdollistaa niitä, mutta ilman pakkomielteisyyttä, jumiutumista, vain yhteen optioon lukkiutumista. Näin välttää disturbanssin energioissa. Kun seuraavan kerran tulee mahdollisuus, ole avoin mutta älä mieti sitä, mihin asioiden pitäisi johtaa. Anna flow'n viedä, anna asioiden tapahtua. Älä yritä kiihdyttää mutta älä myöskään jarruta, niin haluamasi pysyy saavutettavissa etkä häädä sitä pois haluamalla liikaa.
No jopa on vaikea tapaus. Tee niin ja älä tee niin tai näin.Tuollaisesta pysyn kaukana
Ei kun ota chillisti vaan, niin kaikki menee hyvin. Älä ajattele miten asioiden "pitäisi" mennä ja tapahtua, niin et luo vääränlaista jännitettä odotuksillasi. Tällöin pysyt rentona ja asiat mahdollistuvat ja se ketä tavoittelet ei pakene pitäen sinua liian outona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
Ei oo koettu
Perus äijä, laittaa naisen tekemään kaiken duunin. Miehet on just noin lahnoja
Minut on ainakin hoideltu tuota ennen
Ok, ei olis mun makuuni tuollainen seksi kyllä, että vuorotellen
Noh makuja on monia, itse nimenomaan tykkään että vuorotellen. Voi keskittyä rauhassa nauttimaan tai antamaan nautintoa.
Toki se vaihtelee millaista seksiä on, ettei aina samalla kaavalla :D Mutta kyllä jotkut on sellaisia, että aina alkuun tyydyttää naisen.
Mä en suostuis ottaan sisälle enää kun oon itse saanut. En tykkää että yhtään jatketaan enää siitä. Mulle ei siis sopis tuollainen lainkaan.
Mulle seksi ei myöskään ole tilanne, jossa mies nyt vain on jonkinlainen, vaan siinä kommunikoidaan molemminpuoleisista haluista koko ajan.Siis toi on oikeesti aika ärsyttävää, kun usein oletetaan että naisen pitäis vaan jatkaa kun on itse jo saanut. Ei se tunnu enää orgasmin jälkeen kivalta.
sivusta
Mulla taas on paikat sopivasti herkillä ja tuntuu erityisen hyvältä kun culli lipuu sisään 8-) Joskus saan sitten uudelleen, joskus en.
Parasta on tietenkin sopiva partneri, ei kukaan joka olettaa susta jotain mistä et pidä, eikä varsinkaan sellaista joka ei suostu edes muuttamaan toimintatapojaan jos kerrot ettet siitä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä kirjoitti mies, joka kertoi suhteestaan vaimoonsa. Miten hän on niin hirveän rakas, vaikka kiukutteleekin usein ja seksiä on tosi harvoin. Siitä huolimatta hän rakastaa vaimoaan enemmän kuin mitään. Ja kun seksiä on, se on mahtavaa. Miksi aina haukutaan miehiä, kun tuollaisiakin on? Eikö miehen rakkaus ole luja eikä vaadi kummoisia?
Nainen elättää miehen tai kirjoittaja oli uskonnollinen tai trolli. Sinisilmäisyys ei ole hyve.
Eri
En usko tällaiseen rakkauteen, en vain ole tavannut sellaista miestä.😂
-Ruskeasilmäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, jos voisi edes kuihtua rakkaudettomuuteen ja kuolla pois.
Rakkaudettomuus on olematon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa liian kovasti jotain, ihan mitä tahansa, se luo disturbanssin energiaasi ja silloin se haluttu asia ikään kuin siirtyy vain vaikeammin saavutettavaksi. Itselläni on käynyt näin monesti. Jos olen esim. ollut ihastunut johonkin naiseen, niin juuri hänen kanssaan välit muuttuvat kummallisiksi: on kireyttä, vaivaantuneisuutta, kiusallisuutta - kaikkea muuta kuin edes leppoisat normaalit välit niin kuin kaikkien muiden ihmisten kanssa. Eli se asian haluaminen vaikuttaakin lopputulokseen estävästi. Selvä disturbanssi asioiden luonnollisissa energioissa. Samahan näkyy urheilijoissa, jotka haluavat liikaa vain voittaa ja vetävät sitten itsensä ylikuntoon, sortuvat dopingiin tmv. Liika halu sabotoi lopputuloksen! Pitäisi olla avoin asioiden tapahtumiselle ja mahdollistaa niitä, mutta ilman pakkomielteisyyttä, jumiutumista, vain yhteen optioon lukkiutumista. Näin välttää disturbanssin energioissa. Kun seuraavan kerran tulee mahdollisuus, ole avoin mutta älä mieti sitä, mihin asioiden pitäisi johtaa. Anna flow'n viedä, anna asioiden tapahtua. Älä yritä kiihdyttää mutta älä myöskään jarruta, niin haluamasi pysyy saavutettavissa etkä häädä sitä pois haluamalla liikaa.
No jopa on vaikea tapaus. Tee niin ja älä tee niin tai näin.Tuollaisesta pysyn kaukana
Ei kun ota chillisti vaan, niin kaikki menee hyvin. Älä ajattele miten asioiden "pitäisi" mennä ja tapahtua, niin et luo vääränlaista jännitettä odotuksillasi. Tällöin pysyt rentona ja asiat mahdollistuvat ja se ketä tavoittelet ei pakene pitäen sinua liian outona.
Nyt ollaan jo ohitettu se piste, että pidetään liian outona, kun oon antanut itsestäni tosi erikoisen kuvan. Mut ei voi mitään. 🙂 /Sivu
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei tarvita jokaisen omaa mielipidettä seksistä.
Niin, ainoastaan sun mielipide ratkaisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani.
Mä taas haluisin nimenomaan nussia ja rajusti, mutta luulen, että hän olis just tuollaista herkkää lempijätyyppiä. Parempaa siis pelkissä haaveissa.
Välilllä lemmitään hellästi ja välillä nussitaan rajummin.
En usko, että kaivatussa olisi sitä rajumpaa puolta. Liian herkkis jotenkin.
Et voi tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Se, että olen vanhempieni lapsi ja heidän tytär ei liity romanttisiin suhteisiini mitenkään tai tee miesystävästä mulle poikaa, koska hän on vanhempiensa poika. Mutta joo, käyttäkää muut mitä termejä haluatte, ei kiinnosta muiden puolesta nää.
Kumppani ei kuulosta mulle ollenkaan väkisin väännetyltä, eikä myöskään miesystävä, partneri tms.
Mikset ole sen kumppanisi kanssa vaan vänkäät täällä?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta kloonausviestistä, että oma kaivattu ei tiedä, että hänen “klooninsa” kuljeskelee päivisin parin bussipysäkin päässä hänestä.
Kerrothan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä, kuka haluaa olla läsnä ja lähellä.
No sinä et ainakaan jos vaan kattelet ja odottelet, heh. :P
Taas tänään yksi säpsähdys. Still got it.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Piipii<3
Hyvää yötä, tsirp, tsirp!
Menen katsomaan Hannibal- sarjaa ja sienirihmastoja lol 🍄🍄🍄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Viiskymppinen poikaystävä olis hot
Mulle kolmekymppinen. Oon ite toi viiskymppinen. Sivusta
Minäkin aion ryhtyä puumaksi kun ikää karttuu. Tai voisihan sitä jo nytkin.
Joo, miehet ei suinkaan parane vanhetessaan, joten puumaksi tai nunnaksi se on alettava ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta kloonausviestistä, että oma kaivattu ei tiedä, että hänen “klooninsa” kuljeskelee päivisin parin bussipysäkin päässä hänestä.
Turvatoimi.. eikun.. ei yhtään lähemmäs osunut sitten? :0
Olisi hyvä, jos voisi edes kuihtua rakkaudettomuuteen ja kuolla pois.