Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18331)
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin seksi on mahtavaa jos sitä saa aina odottaa vuoden.
😂
Pääsääntöisesti Håkan & Åke -tyyliin.
Toiset sietävät ihan mitä vain, toiset eivät vähääkään.
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Vierailija kirjoitti:
Pohdintaa. Todellisuus voi synkronoitua hetkeksi oman tilanteen kanssa, mutta nämä usein nollaantuvat melko nopeasti. On siis keskityttävä realistisiin polkuihin synkronisaation tueksi.
Mitkä ovat realistisia polkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Pihtaamisen lopettaminen tekee ihmeitä suhteelle. Kokeile
Mä haluaisin helliä ja huomioida kaipaamaani. Just niin kuin hän haluaa tulla huomioiduksi. 😍
Vierailija kirjoitti:
Saisit edes nussia muutaman kerran kunnolla.
Sori, mutta tykkään toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamisen lopettaminen tekee ihmeitä suhteelle. Kokeile
En ole koskaan pihdannut vaan aina pidin huolen, että mies on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saisinpa katsella sua silmiin😍nyt, sulan pelkästä ajatuksesta.
Niinpä. Olisipa samalla ihana sulaa yhdeksi. 🥵
Kavatun kanssa mielelläni. Sykähdyttävä mies!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ihminen mukautuu, jos hän ei halua nähdä vaivaa paremman tilanteen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pihdata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisit edes nussia muutaman kerran kunnolla.
Sori, mutta tykkään toisesta.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pihdata?
Mistä minä tiedän? En harrasta.
No niin johan tässä taas olikin. 👏
Vierailija kirjoitti:
Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saisinpa katsella sua silmiin😍nyt, sulan pelkästä ajatuksesta.
Niinpä. Olisipa samalla ihana sulaa yhdeksi. 🥵
Kavatun kanssa mielelläni. Sykähdyttävä mies!
*kaivatun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien
Seksikeskeinen yhteiskunta ja parisuhdeseksi on kaksi eri asiaa. Usein hyvinvoivaan parisuhteeseen tarvitaan seksiä, se tuo ihmisiä yhteen toisin kuin erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdintaa. Todellisuus voi synkronoitua hetkeksi oman tilanteen kanssa, mutta nämä usein nollaantuvat melko nopeasti. On siis keskityttävä realistisiin polkuihin synkronisaation tueksi.
Mitkä ovat realistisia polkuja?
Niistä on pulaa.
Jå. 2-3 min / kerta.