Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (16342)

Vierailija
16221/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta migreenikohtaukset on syvältä

Vierailija
16222/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta asiaa olisi voitu elää yhdessä, rantaan liplattavat laineetkin.

Sanopa muuta. Monia ihania vuosia 🥺

Tuskinpa hän asiaa suree, kun homman lopetti.

Ai täällä olon?

Sivusta.

Tapailun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16223/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂

Toiset osaa tepsivimmät konstit.

Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.

Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.

Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.

Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.

No en minä ainakaan odota spektaakkeleita. Mutta tunteensa pitää osata osoittaa, kun en halua mitään tunteetonta seksiä. Ja kohdella mua muutenkin kunnioittavasti. Ja no täytyy olla se mies, johon oon ihastunut tai rakastunut. 

Muutenkin tuo oli tosi kylmäävä viesti. Tuskin kukaan nainen haluaa olla mikään pelkkä pyllistelijä tai asennonvaihtaja.

Aah, taas tää palstan helmi. Jos nainen pyllistää herättääkseen rakkaansa himot, niin hän on miehelle VAIN ja ainoastaan pelkkä pyllistelijä. Koska siis ikinä milloinkaan kukaan ei voi omata yhtä aikaa kahta motiivia tai mieltymystä tai ominaisuutta vaan ulottuvuuksia on aina tasan yksi.  Tästä seuraa palstalogiikan vääjäämättömällä voimalla että ainoastaan burkhaan pukeutumalla voi edes jossain määrin olla arvostettu ihan ihmisenä. Kuka ehtii sanoa sen ekana? Aika alkaa N Y T nyt! Antaa mennä mammat, näyttäkää mistä olette!

Käsitit väärin sen mitä hän kirjoitti.. luehan uudelleen ilman ennakkoasennetta

Vierailija
16224/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka piipittää?

Mun herätyskello. 

Vierailija
16225/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7337

Vierailija
16226/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka piipittää?

Tipu🐥

Vierailija
16227/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sut syliin. 🧡💙

Vierailija
16228/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ujous voitti tänään ja en kehdannut puhua sinulle! 😳

Vierailija
16229/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti haaveilen et muuttaisit mun naapuriin tai lähelle

Vierailija
16230/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: sun ja kaivatun ikäero päivinä? Nytkään ei sormet riitä.

6621 vrk

Alle 6000.

Vierailija
16231/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka piipittää?

Ainakin minun pääkoppa. 

Vierailija
16232/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastuin tänään eräässä kaupassa kun miesmyyjä tuli kysymään tarvitsenko apua. Enkä tiedä miksi oikeastaan. Ei ole kiinnostava tms. Olen jutellut kanssansa muutaman kerran aiemminkin myyntitilanteessa. Nyt sitten mietin uskallanko mennä tonne kun nolottaa punastuminen ja jos se luuli ihastukseksi. Nolottaa. Näin Ei ole käynyt vuosikausiin mistään syystä. 

Vierailija
16233/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.

Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.

Varsinkin naisten keskuudessa

Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.

Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta

Niinhän mä siinä just kirjoitin? Että riippuu keskustelijoista. Miksi tulit papukaijana toistelemaan, sun kanssa olis ainakin tosi rasittavaa keskustella 😅

Taas pöllitte aloitukseni. 😤 Eikö teillä ole ainuttakaan omaa ajatusta, josta tehdä ihan omat aloituksenne?

Mä olen vastaaja-ap ja vastannut tässä ketjussa ainoastaan omalla vuorollani. Ihan sulle ja aiheeseen alun perin vastasin kyllä, mutta sitten paikalle tulivat nämä naisvihaaja ja papukaija jostakin sivusta 🤷🏻‍

Vierailija
16234/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmalaiva  =)

Vierailija
16235/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: sun ja kaivatun ikäero päivinä? Nytkään ei sormet riitä.

6621 vrk

Alle 6000.

Eipäs, vaan 6621. 

Vierailija
16236/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.

Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.

Varsinkin naisten keskuudessa

Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.

Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta

Niinhän mä siinä just kirjoitin? Että riippuu keskustelijoista. Miksi tulit papukaijana toistelemaan, sun kanssa olis ainakin tosi rasittavaa keskustella 😅

Taas pöllitte aloitukseni. 😤 Eikö teillä ole ainuttakaan omaa ajatusta, josta tehdä ihan omat aloituksenne?

Mä olen vastaaja-ap ja vastannut tässä ketjussa ainoastaan omalla vuorollani. Ihan sulle ja aiheeseen alun perin vastasin kyllä, mutta sitten paikalle tulivat nämä naisvihaaja ja papukaija jostakin sivusta 🤷🏻‍

Miten vastaaja-ap:n omat vuorot menee, kun joku liittyy keskusteluun sivusta ilman sun lupaa? Toki merkitsee sivusta tulonsa. Että tiedetään jatkossa. 😄

Vierailija
16237/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5157 days. End date incuded.

Vierailija
16238/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6500!

Vierailija
16239/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKENLAISTA!?!!

Vierailija
16240/16342 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte, mikä viesti on kellekin, kun samankaltaisia tilanteita on Suomi täynnä eikä nämä viestit ole kovin informatiivisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan