Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16270)
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun luo
Ootas minuutti
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä matka tepastella luo😅
Taksiin vaan sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Taksi on silkkaa rahan tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.
Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.
Varsinkin naisten keskuudessa
Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.
Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta
Niinhän mä siinä just kirjoitin? Että riippuu keskustelijoista. Miksi tulit papukaijana toistelemaan, sun kanssa olis ainakin tosi rasittavaa keskustella 😅
Monta asiaa olisi voitu elää yhdessä, rantaan liplattavat laineetkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Monia ihania vuosia 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pääsis nopeasti, käy toki muutkin kulkupelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.
Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.
Varsinkin naisten keskuudessa
Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.
Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta
Niinhän mä siinä just kirjoitin? Että riippuu keskustelijoista. Miksi tulit papukaijana toistelemaan, sun kanssa olis ainakin tosi rasittavaa keskustella 😅
Taas pöllitte aloitukseni. 😤 Eikö teillä ole ainuttakaan omaa ajatusta, josta tehdä ihan omat aloituksenne?
Saisipa kohdentaa intohimoni sinuun, nainen ka toteuttaa himoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen yhteisen taksin takapenkistä. Siinä olis rahoille vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hän asiaa suree, kun homman lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka koko ajan piipitätte että joku ei ole se tai toinen on tämä, niin miksi ette rekisteröi käyttäjänimiä? Niitä ei voi olla kahta samaa. Lopettakaa tuo ruikutus ja tehkää asialle jotain kun on kerta siihen annettu mahdollisuuskin. Muuten täällä on kaikki nyymejä, ja helposti voi kuvitella että toi on siltä ja tältä.
Helppoa eikö?
Koska en ainakaan itse halua että viestejä voi yhdistää toisiinsa. Haluan pitää ne erillisinä, toisiinsa littymättöminä, tunnistamattomina.
Minä taas en tajua, ketä kiinnostaa arvailla mitkä viestit on kenenkin saman kirjoittajan. Ei tule itsellä mieleenkään, ei yhtään kiinnosta keitä täällä käy tai mitkä ovat heidän tarinansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka koko ajan piipitätte että joku ei ole se tai toinen on tämä, niin miksi ette rekisteröi käyttäjänimiä? Niitä ei voi olla kahta samaa. Lopettakaa tuo ruikutus ja tehkää asialle jotain kun on kerta siihen annettu mahdollisuuskin. Muuten täällä on kaikki nyymejä, ja helposti voi kuvitella että toi on siltä ja tältä.
Helppoa eikö?
Koska en ainakaan itse halua että viestejä voi yhdistää toisiinsa. Haluan pitää ne erillisinä, toisiinsa littymättöminä, tunnistamattomina.
Minä taas en tajua, ketä kiinnostaa arvailla mitkä viestit on kenenkin saman kirjoittajan. Ei tule itsellä mieleenkään, ei yhtään kiinnosta keitä täällä käy tai mitkä ovat heidän tarinansa.
Yhdyn tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hän asiaa suree, kun homman lopetti.
Ai täällä olon?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
G: sun ja kaivatun ikäero päivinä? Nytkään ei sormet riitä.
6621 vrk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂
Toiset osaa tepsivimmät konstit.
Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.
Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.
Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.
Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.
Sä luulet että nainen saa nautinnollista seksiä pelkkää asentoa vaihtamalla? Ei ihme ettei sulla ole naista. Kandeis keskisttyä muuhunkin kuin timantteihin ja spektaakkeleihin, vinkkinä vaan.
Johan tässä olikin muutaman päivän tauko 😜😍