Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (16292)

Vierailija
16141/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Kaivatun ja sinun silmien yhteenlaskettu määrä ja värisekoitus?

Lasketaanko perseensilmät?

Vierailija
16142/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koskaan 20 vuotta takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16143/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viestit yleensäkin saa trolliarmeijan paikalle. Joku ei kestä 

Koska on tavallaan mielenkiintoista olla vuorovaikutuksessa jonkun kaltaisesi mielenterveysongelman kanssa.

Sinähän olet nokkela. Harmiksesi et saanut kuitenkaan verenpainettani nousemaan ollenkaan. Olen jo oppinut käsittelemään kaltaisiasi kiusaajia. Niiden kanssa kun joutuu pakostakin törmäyskurssille aina välillä. Osaan jättää omaan arvoonsa. Tasapainoinen tunneälykäs ihminen tunnistaa tästäkin ihan mainitsematta sitä erikseen kumpi kärsii mielen ongelmista. 

Todellakin, hölynpölyä puhuvat pelkäävät eniten sitä, että muut tarkastelevat heidän sanojaan. Mielenterveysongelmaiset potilaat eivät myönnä, että heidän negatiiviset tunteensa ovat itse aiheutettuja. Aina tarvitaan kiusaaja, jotta heidän järjetön käytöksensä nähtäisiin normaalina.

Vierailija
16144/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Same girl, same 

Vierailija
16145/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt jotain asian eteen?

Vierailija
16146/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Put your head on my shoulder, baby

Things can't get any worse

Night is getting colder

Sometimes life feels like it's a curse

I can't carry these sins on my back

Don't wanna carry any more

I'm gonna carry this train off the track

I'm gonna swim to the ocean floor

Vierailija
16147/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16148/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada? Menee vain eteenpäin ja kas, voi tulla 20 uutta vuotta. Sivu

Vierailija
16149/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐠💞🐏

Vierailija
16150/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂

Toiset osaa tepsivimmät konstit.

Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.

Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.

Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.

Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.

Tästä tihkuu naisviha ja halu olla itse se keikistelijä, jota naiset kosiskelee. Tsemppiä.

Vierailija
16151/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !

Vierailija
16152/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaalta Mieheltä riittää arvostava, rakastava katse sekä arjen teot, jotka ovat samassa linjassa. Ei tarvita timantteja tai serenadeja.

Tämä.

Vierailija
16153/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt kyllä sanoa, että enemmän mua täällä haittaa noi trolleista ulisijat kuin ne oletetut trollit. En edes kiinnitä huomiota kuin ihan räikeimpiin negailuihin. 

En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta. 

Jaa, itse en voi sietää toisten viesteihin puuttujia.Jokainen lähettää oman viestinsä,olkoon sitten trolli tai kaipaaja mutta se viesti jätetään rauhaan sellaisenaan.

Vaikka tämä on terveisketju, niin tämä on kuitenkin myös keskustelupalsta. Muitakin paikkoja on.

Niin ja siksi keskustelulle voi tehdä ihan oman ketjun, kuten ap otsikossa mainitsee.

No tehän voitte pyytää, että saisiko teidän terveisketjusta pois lainausmahdollisuuden, koska te haluatte keskustelupalstalla lähettää terveisen. 😌

Vierailija
16154/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat omaavat ihmiset aina tarkoituksella ärsyttävät muita, yrittäen provosoida ja provosoida heitä. Kun he tuntevat olevansa epäedullisessa asemassa, he alkavat teeskennellä olevansa uhreja. He eivät koskaan ajattele, että jos he eivät olisi nostaneet herhiläispesää, he eivät olisi alun perinkään saaneet pistoja.

Vierailija
16155/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂

Toiset osaa tepsivimmät konstit.

Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.

Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.

Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.

Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.

Aika miestä aliarvioivaa, ettäkö olisi talutusnuorassa pelkästä pyllistyksestä. Myös naista aliarvioivaa, koska ei kaikki naiset tarvitse mitään maailman temppuja. 

Riittää tykästyminen ihmiseen itseensä ja huomioida. Suhteeseen kuuluu myös erotiikka, eikä se tarkoita pelkkää naisen pyllistelyä.

Vierailija
16156/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu olisi mukavampi aihe kuin mt-ongelmat. Toki keskustelisin jälkimmäisestäkin kaivatun kanssa ihan mielellään, ei siinä mitään. 

Vierailija
16157/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐥

Vierailija
16158/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕🐥💕

Vierailija
16159/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat omaavat ihmiset aina tarkoituksella ärsyttävät muita, yrittäen provosoida ja provosoida heitä. Kun he tuntevat olevansa epäedullisessa asemassa, he alkavat teeskennellä olevansa uhreja. He eivät koskaan ajattele, että jos he eivät olisi nostaneet herhiläispesää, he eivät olisi alun perinkään saaneet pistoja.

Omata-verbi on tosi raskas ja mahtipontinen, ja kuulostaa typerältä. T. Kielenhuoltomielivammainen

Vierailija
16160/16292 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisten galluppien spin-offina:

Meillä etunimien ja sukunimien kirjaimet yhteensä 32.

Muilla?

26😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi