Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16292)
Silloin usein vedotaan vastapuolen mielenterveyteen, kun koetaan olevan itse alakynnessä. Näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Eilisten galluppien spin-offina:
Meillä etunimien ja sukunimien kirjaimet yhteensä 32.
Muilla?
Osuu tuokin. En vain valitettavasti toimi täällä annettujen tietojen valossa.
Irl on ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun autojen värit, ja merkkien ekat?
Miksi kalastelet?
Tein itselleni siedätys suunnitelman. Toivottavasti kohta pystyn kulkemaan normaalisti. Tai ongelmahan on vaan korvien välissä. Kyllähän mä pystyn.
Pakko nyt kyllä sanoa, että enemmän mua täällä haittaa noi trolleista ulisijat kuin ne oletetut trollit. En edes kiinnitä huomiota kuin ihan räikeimpiin negailuihin.
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kalastelet?
Tein pyynnöstä galluppia. En kalastele enkä esiinny muina.
G: sun ja kaivatun ikäero päivinä? Nytkään ei sormet riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kyllä sanoa, että enemmän mua täällä haittaa noi trolleista ulisijat kuin ne oletetut trollit. En edes kiinnitä huomiota kuin ihan räikeimpiin negailuihin.
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.
Jaa, itse en voi sietää toisten viesteihin puuttujia.Jokainen lähettää oman viestinsä,olkoon sitten trolli tai kaipaaja mutta se viesti jätetään rauhaan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet huudit, sama aurinko.Terkut tutulle tyypille.
Laitatko tunnisteen, niin en esiinny vääränä tyyppinä? Mullaki on paljon tuttuja.
Jos oot Viuhti, niin se oli sulle😉
Vierailija kirjoitti:
Molemmat samat. Meillä on paljon yhteisiä asioita. Jostain syystä ollaan kuljettu samanlaisia polkuja elämässä toisistamme tietämättä ja tehty samansuuntaisia valintoja. Kohta meillä varmaan on jo sama aamupala ja sänkykin, heh.
Vierailija kirjoitti:
Silloin usein vedotaan vastapuolen mielenterveyteen, kun koetaan olevan itse alakynnessä. Näin se vain on.
Kuulostaa siltä, että maailmankuvassasi on jokin vastakkainasettelun tunnelma. Kykenemättömyys myöntää omia ongelmiaan on pahinta mielenterveyden häiriötä, kuin se että tunnistaa omat oireensa eli on sairaudentuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että esikouluikäisistä tuleva ulina on korvilleni mukavampaa, koska sen ymmärtää, että lapsi ulisee, kun sitä kiusaan. Aikuisten kohdalla en ymmärrä ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla?
Täsmää jali
Laskin väärin sori. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.Jaa, itse en voi sietää toisten viesteihin puuttujia.Jokainen lähettää oman viestinsä,olkoon sitten trolli tai kaipaaja mutta se viesti jätetään rauhaan sellaisenaan.
Vaikka tämä on terveisketju, niin tämä on kuitenkin myös keskustelupalsta. Muitakin paikkoja on.
Sun auto on kadonnut liikenteestä vai oonko vaan missannu sen?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.Lisään vielä että esikouluikäisistä tuleva ulina on korvilleni mukavampaa, koska sen ymmärtää, että lapsi ulisee, kun sitä kiusaan. Aikuisten kohdalla en ymmärrä ulinaa.
Lisää mielellään vaikka ihan omaan viestiisi, jo ihan sen sanomasikin mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.Lisään vielä että esikouluikäisistä tuleva ulina on korvilleni mukavampaa, koska sen ymmärtää, että lapsi ulisee, kun sitä kiusaan. Aikuisten kohdalla en ymmärrä ulinaa.
Lisää mielellään vaikka ihan omaan viestiisi, jo ihan sen sanomasikin mukaisesti.
Sinun ei tarvitse ulista aloituksessani. Kuten sanoin tuo trolliulina on häiritsevää. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla?
Osuu tuokin. En vain valitettavasti toimi täällä annettujen tietojen valossa.
Irl on ratkaisu.
Sori. Laskin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂
Toiset osaa tepsivimmät konstit.
Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.
Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.
Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.
Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.
Mä oon jättänyt ja katkonut ihmissuhteita tän palstan perusteella. Se ei ole skitsofreniaa, vaan nimenomaan tätä sairautta sairastavien välttelyä, kun ei osallistu ameebojen juttuihin. Tervejärkinen empaatikko välttelee A-ja B-klusterin ihmisiä. Ihmisiä, joilta puuttuu empatia, ketkä aiheuttavat toimillaan ympärilleen ahdistusta ja jännittynyttä oloa. 😄