Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisten galluppien spin-offina:
Meillä etunimien ja sukunimien kirjaimet yhteensä 32.
Muilla?
Osuu tuokin. En vain valitettavasti toimi täällä annettujen tietojen valossa.
Irl on ratkaisu.
Sori. Laskin väärin.
Ei haittaa. Niin laskin minäkin nyt kun tarkistin. Tuosta pitää vähentää mun nimipäivän päivämäärän numero niin sitten se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mun viestit yleensäkin saa trolliarmeijan paikalle. Joku ei kestä
Koska on tavallaan mielenkiintoista olla vuorovaikutuksessa jonkun kaltaisesi mielenterveysongelman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kyllä sanoa, että enemmän mua täällä haittaa noi trolleista ulisijat kuin ne oletetut trollit. En edes kiinnitä huomiota kuin ihan räikeimpiin negailuihin.
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.Lisään vielä että esikouluikäisistä tuleva ulina on korvilleni mukavampaa, koska sen ymmärtää, että lapsi ulisee, kun sitä kiusaan. Aikuisten kohdalla en ymmärrä ulinaa.
Lisää mielellään vaikka ihan omaan viestiisi, jo ihan sen sanomasikin mukaisesti.
Sinun ei tarvitse ulista aloituksessani. Kuten sanoin tuo trolliulina on häiritsevää. -AP
Haha, hyvin demonstroitu, eli tästäkö nyt pitäisi sitten sivutolkulla itkeä? T. The real shady (Ap)
Jännä nimimerkki trolliulisijoista ulisijaksi. Kandee vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli osumia. Miten tänään? Saisinko galluppeja?
En ole vielä päättänyt mielipidekyselyn aihetta, ehkä keksin jotain myöhemmin.
-Maija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista lukea, miten täällä miehiä vietellään. 🙂
Toiset osaa tepsivimmät konstit.
Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.
Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.
Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.
Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.
No en minä ainakaan odota spektaakkeleita. Mutta tunteensa pitää osata osoittaa, kun en halua mitään tunteetonta seksiä. Ja kohdella mua muutenkin kunnioittavasti. Ja no täytyy olla se mies, johon oon ihastunut tai rakastunut.
Muutenkin tuo oli tosi kylmäävä viesti. Tuskin kukaan nainen haluaa olla mikään pelkkä pyllistelijä tai asennonvaihtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kyllä sanoa, että enemmän mua täällä haittaa noi trolleista ulisijat kuin ne oletetut trollit. En edes kiinnitä huomiota kuin ihan räikeimpiin negailuihin.
En ymmärrä sitä ajatusta, että jos joku toinen ei ajattele, viesti tai toimi kuten minä haluan, niin sen täytyy olla trolli. Kuulostaa ihan esikouluikäisen ajatuksilta.Jaa, itse en voi sietää toisten viesteihin puuttujia.Jokainen lähettää oman viestinsä,olkoon sitten trolli tai kaipaaja mutta se viesti jätetään rauhaan sellaisenaan.
Vaikka tämä on terveisketju, niin tämä on kuitenkin myös keskustelupalsta. Muitakin paikkoja on.
Niin ja siksi keskustelulle voi tehdä ihan oman ketjun, kuten ap otsikossa mainitsee.
Rakkaalta Mieheltä riittää arvostava, rakastava katse sekä arjen teot, jotka ovat samassa linjassa. Ei tarvita timantteja tai serenadeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan palstalla miehiä viettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisten galluppien spin-offina:
Meillä etunimien ja sukunimien kirjaimet yhteensä 32.
Muilla?
Osuu tuokin. En vain valitettavasti toimi täällä annettujen tietojen valossa.
Irl on ratkaisu.
Sori. Laskin väärin.
Ei haittaa. Niin laskin minäkin nyt kun tarkistin. Tuosta pitää vähentää mun nimipäivän päivämäärän numero niin sitten se on oikein.
Viisautesi on ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli osumia. Miten tänään? Saisinko galluppeja?
En ole vielä päättänyt mielipidekyselyn aihetta, ehkä keksin jotain myöhemmin.
-Maija
Mä ditchaan tän etunimen nyt. Liian suosittu palstalla. T. Jane Doe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset osaa tepsivimmät konstit.
Mä aloin heti miettiä, et mitenköhän mun kaipaamani haluaisi tulla vietellyksi. Tuo ois mulle kyllä liian suorasukaista. Toki pyllistellä voisin.
Naisen ei oikeastaan tarvitse kuin pyllistää.
Miehet on niitä, joiden rooli on tehdä kaiken maailman temppuja. Tarvitaan serenadia ja kukkapuskaa, urotekoja ritarina, sinnikästä todistelua rakkautensa suuruudesta ja aitoudesta, kalliita huomionosoituksia, timantteja ja spektaakkeleita.
Naisella on aina mukanaan kaikki tarvittava ja suurin työ on vaihtaa asentoa. Sillä selvä, mies on myyty ja talutusnuorassa.No en minä ainakaan odota spektaakkeleita. Mutta tunteensa pitää osata osoittaa, kun en halua mitään tunteetonta seksiä. Ja kohdella mua muutenkin kunnioittavasti. Ja no täytyy olla se mies, johon oon ihastunut tai rakastunut.
Muutenkin tuo oli tosi kylmäävä viesti. Tuskin kukaan nainen haluaa olla mikään pelkkä pyllistelijä tai asennonvaihtaja.
Aah, taas tää palstan helmi. Jos nainen pyllistää herättääkseen rakkaansa himot, niin hän on miehelle VAIN ja ainoastaan pelkkä pyllistelijä. Koska siis ikinä milloinkaan kukaan ei voi omata yhtä aikaa kahta motiivia tai mieltymystä tai ominaisuutta vaan ulottuvuuksia on aina tasan yksi. Tästä seuraa palstalogiikan vääjäämättömällä voimalla että ainoastaan burkhaan pukeutumalla voi edes jossain määrin olla arvostettu ihan ihmisenä. Kuka ehtii sanoa sen ekana? Aika alkaa N Y T nyt! Antaa mennä mammat, näyttäkää mistä olette!
Vierailija kirjoitti:
Olisit juuri sopiva.
Sama, puoitutulle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ehkä just jotain 20 o ihan vaan sua ajattelemalla.
TMI
Musta on kiihottavaa ajatella kaivattua hinkkaamassa itseään ja tuntemassa hyvää samalla kun ajattelee mua. Lisää tällaista informaatiota siis kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Sydänsuruissa on hyvätkin puolensa.
Millaisia?
G: Kaivatun ja sinun silmien yhteenlaskettu määrä ja värisekoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viestit yleensäkin saa trolliarmeijan paikalle. Joku ei kestä
Koska on tavallaan mielenkiintoista olla vuorovaikutuksessa jonkun kaltaisesi mielenterveysongelman kanssa.
Sinähän olet nokkela. Harmiksesi et saanut kuitenkaan verenpainettani nousemaan ollenkaan. Olen jo oppinut käsittelemään kaltaisiasi kiusaajia. Niiden kanssa kun joutuu pakostakin törmäyskurssille aina välillä. Osaan jättää omaan arvoonsa. Tasapainoinen tunneälykäs ihminen tunnistaa tästäkin ihan mainitsematta sitä erikseen kumpi kärsii mielen ongelmista.
G: Kaivatun varpaankynsien happoluku?
Haha, hyvin demonstroitu, eli tästäkö nyt pitäisi sitten sivutolkulla itkeä? T. The real shady (Ap)