Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16090)
Jos on olemassa jonkinlainen tosielämän yhteys kaivattuun, niin miksi ihmeessä ei ole pyytänyt tältä yhteystietoja, mikäli on kuitenkin tarve kysellä täällä ananonyymipalstalla, että "nähtäiskö?". En vaan tajua. Auttakaa tajuamaan? 🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviää ajantaju sun seurassa. Siinä lähellä voisi olla pidempääkin ja useammin 🤗
Mulle on käynyt samoin. Normaalisti pysyn aikataulussa ja tiedostan koska pitää vaikkapa palata tauolta hommiin, mutta kaivatun kanssa on jo monta kertaa menty johonkin omaan madonreikään ja matkustettu tulevaisuuteen huomaamatta.
Mulla ei töihin ole vaikuttanut. Kyseessä ei ole työkaveri.
En tiedä riittäisikö hipaisu, jos lähekkäin oltaisiin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, oon rakastanut kaikki nämä vuodet, onneksi pian nähdään!
Niin minäkin rakastan sinua. Nää kaikki vuodet... Ei etäisyyskään tunteita ole haalistanut tippaakaan. Toivon todella että pian nähtäisiin. Kesälläkö?
Kesälle asti säästelet😅
Vierailija kirjoitti:
Jos on olemassa jonkinlainen tosielämän yhteys kaivattuun, niin miksi ihmeessä ei ole pyytänyt tältä yhteystietoja, mikäli on kuitenkin tarve kysellä täällä ananonyymipalstalla, että "nähtäiskö?". En vaan tajua. Auttakaa tajuamaan? 🤔🤔🤔
Ei ole tosielämän yhteyttä paitsi satunnaiset näkemiset joskus.
Psykologinen vaikuttaminen 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin rakastan sinua. Nää kaikki vuodet... Ei etäisyyskään tunteita ole haalistanut tippaakaan. Toivon todella että pian nähtäisiin. Kesälläkö?
Mä haluaisin niin kovasti nähdä, mut en uskalla edes enää ajatella tai toivoa näkemistä, kun pelkään, et petyn taas. Kun ei saada edes keskustelua ylläpidettyä oikeessa elämässä. Ja on vahvasti sellanen olo, ettei hän kuitenkaan musta tykkäis, jos livenä nähtäisiin. Kun enhän minäkään itsestäni tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesälle asti säästelet😅
Ei ei!!! Olen valmis vaikka heti. 😍 Hän sen taitaa päättää millon se tapahtuu. Ei ole vielä tullut viestiä. Millon nähtäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska varattuja.
No niin vähän arvelinkin.
Eli haluavat vähän pelailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska varattuja.
No niin vähän arvelinkin.
Eli haluavat vähän pelailla?
Sitä tarina ei kerro.
On se jännä että täällä on heti joku kyttäämässä että pääsee sotkemaan toisten viestit. Kohta ette pääse!!! Jäätte tänne trollit ulisemaan keskenänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin niin kovasti nähdä, mut en uskalla edes enää ajatella tai toivoa näkemistä, kun pelkään, et petyn taas. Kun ei saada edes keskustelua ylläpidettyä oikeessa elämässä. Ja on vahvasti sellanen olo, ettei hän kuitenkaan musta tykkäis, jos livenä nähtäisiin. Kun enhän minäkään itsestäni tykkää.
Ja sinäkään et tainnut olla ap vaan sotkit sivusta. PAINUKAA!!
Vierailija kirjoitti:
Haluan tasavertaisen parisuhteen tai en yhtään mitään.
Näin on
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että täällä on heti joku kyttäämässä että pääsee sotkemaan toisten viestit. Kohta ette pääse!!! Jäätte tänne trollit ulisemaan keskenänne!
Tämä ei minulta👋
Vierailija kirjoitti:
Ulinasi kantaa kauas. Koska ymmärrät että täällä anopalstalla ei kukaan sulle kirjoita? Sitten kun ymmärrät on mahdollisuus päästä lähemmäs todellisuutta.
Pitäisi kyetä altistamaan itseään vielä juttuihin, paikkoihin. Panostaa itseen vielä hetkeksi. Kääntää ne muutamat viimeiset kortit.
Tuli ihan mieleeni kun katsoin Instassa videoita joissa jotkut syövät hirveitä määriä ruokaa ja herkkuja että miten he pystyvät siihen, miksi syövät niin paljon kerrallakin ja jäin jopa miettimään että eikös noista eväistä olisi jaettavaksi köyhille ja lapsille? Tulee jo sellainen ähky katsoessakin että pahaa tekee.
Menee siis mielestäni jo vähän pahasti yli tuo syöminen. Tuntuu tuhlaamiseltakin.