Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16202)
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi on mukava keskustella, mutta pelkään että nälkä kasvaa.
Mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.
Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.
Varsinkin naisten keskuudessa
Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.
Haluan tasavertaisen parisuhteen tai en yhtään mitään.
Siinä hetkessä, kun halasimme, tunsin kuin olisin löytänyt kotiin...tunne oli niin rauhoittava ja voimakas samaan aikaan. Tunsin ihosi lämmön ja voiman. Unissani olet vieraillut ja jatkanut siitä, mihin jäimme - suutelemalla kaulaani.
Jäin miettimään, oliko se sinulle vain voimahali vai tunsitko sinäkin hiljaisen mutta vahvan yhteyden, joka ei voi pukea sanoiksi?
Tämä tunne on niin kaunis ja herkkä, hauras ja koskematon. At last, love. En tule tekemään aloitetta, joten hiljaa toivon, että universumi kuiskaa meidät samaan suuntaan.
💙
Äskeinen oli naiselta miehelle
Vierailija kirjoitti:
Haluan tasavertaisen parisuhteen tai en yhtään mitään.
Sama ja olen mies.
S-miehelle. Kun seuraavan kerran nähdään, varmaan halataan. Voitaisko sisällyttää siihen viesti, mikä liittyy tunteisiin: vähän liian pitkään, vähän liian lähellä?
Rakastan sua, ikävöin sua, haluan sua, ja odotan, että nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö?
Sopis paremmin kuin hyvin. Ehdota aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö?
Sopis paremmin kuin hyvin. Ehdota aikaa!
Viideltä?
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähtäis?
Varmaan sitten kun ehdotat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä hetkessä, kun halasimme, tunsin kuin olisin löytänyt kotiin...tunne oli niin rauhoittava ja voimakas samaan aikaan. Tunsin ihosi lämmön ja voiman. Unissani olet vieraillut ja jatkanut siitä, mihin jäimme - suutelemalla kaulaani.
Jäin miettimään, oliko se sinulle vain voimahali vai tunsitko sinäkin hiljaisen mutta vahvan yhteyden, joka ei voi pukea sanoiksi?
Tämä tunne on niin kaunis ja herkkä, hauras ja koskematon. At last, love. En tule tekemään aloitetta, joten hiljaa toivon, että universumi kuiskaa meidät samaan suuntaan.
💙
Ei se sitä tee kun ei se tehnyt munkaan kohdalla. Turha mesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa vielä ihastuisi, edes yksipuolisesti. Saisi vielä tuntea elämän puraisun.
Ei sinuun ihastu kukaan, oot ruma.
Kerro ihan omin sanoin ,miksi pitää olla ilkeä tuntemattomille ihmisille? miksi?
sivusta
Koska muistutat minua entisestä poikaystävästäni.
Ihana mies, laita rohkeasti viesti. Siksi annoin numeroni.
Vierailija kirjoitti:
Höpisen itsekseni.
On asioita, joita en ehkä syvällä sisimmässäni usko, mutta haluan silti kertoa teille.
Hei älä outtaa mua siitä tuolleen. Jos sana yhtään leviää niin oon pulassa 😇 t. Aloituksen sotkija (sori taas aloittaja, kikkeliviestit eivät päästä otettaan kauniista aloituksestasi 🙃)