Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16171)
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan mieleeni kun katsoin Instassa videoita joissa jotkut syövät hirveitä määriä ruokaa ja herkkuja että miten he pystyvät siihen, miksi syövät niin paljon kerrallakin ja jäin jopa miettimään että eikös noista eväistä olisi jaettavaksi köyhille ja lapsille? Tulee jo sellainen ähky katsoessakin että pahaa tekee.
Sietokyky kasvaa syödessä. Kehon kylläisyyden säätely hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan mieleeni kun katsoin Instassa videoita joissa jotkut syövät hirveitä määriä ruokaa ja herkkuja että miten he pystyvät siihen, miksi syövät niin paljon kerrallakin ja jäin jopa miettimään että eikös noista eväistä olisi jaettavaksi köyhille ja lapsille? Tulee jo sellainen ähky katsoessakin että pahaa tekee.
Sietokyky kasvaa syödessä. Kehon kylläisyyden säätely hajoaa.
Oliko nää terveiset kaivatulle?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että täällä on heti joku kyttäämässä että pääsee sotkemaan toisten viestit. Kohta ette pääse!!! Jäätte tänne trollit ulisemaan keskenänne!
Ulinasi kantaa kauas. Koska ymmärrät että täällä anopalstalla ei kukaan sulle kirjoita? Sitten kun ymmärrät on mahdollisuus päästä lähemmäs todellisuutta.
Sun mielipiteet ei paljoa hetkauta. Riittää kun itse tiedän totuuden
Onhan se vähän noloa, että yritin tosissaan esiintyä jonain maailmanparantajana.
Lähetän pupulle paljon suukkoja, jos hän sattuisi näitä lukemaan! Oot mulle 🧡
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän noloa, että yritin tosissaan esiintyä jonain maailmanparantajana.
Niinpä. Kyllä totuus tuli ilmi, mutta onneksi ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän pupulle paljon suukkoja, jos hän sattuisi näitä lukemaan! Oot mulle 🧡
En mä ny niin paloa ole sitä salaattia syöny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kyllä totuus tuli ilmi, mutta onneksi ajoissa.
Häh, miten niin?
Totuus pakenee, kun jokainen kertoo oman tarinansa ja samalla se tuo jokaisen tarinan kautta yksilölliset kokemukset esille. Minä harhailen ja tiedän että rakkaus on minulle totta. Samoin kuin kaikki se ihmeellinen, jota olen saanut kokea. Ihan sama, vaikka se pakenisikin nyt ulkoisesti minua. Se on tuoksuva kukka sisälläni, liekki joka palaa lempeydellä ja sitkeydellä tuoden esiin kaikki värit joita rakastan.
Ihanaa päivää, sytyttäjälle, suojelijalle ja opettajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.
Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.
Varsinkin naisten keskuudessa
Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.
Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos on olemassa jonkinlainen tosielämän yhteys kaivattuun, niin miksi ihmeessä ei ole pyytänyt tältä yhteystietoja, mikäli on kuitenkin tarve kysellä täällä ananonyymipalstalla, että "nähtäiskö?". En vaan tajua. Auttakaa tajuamaan? 🤔🤔🤔
Miksi sun pitää tajuta ja tietää muiden asioita?
Tosin näkemiset varmaan pystyy aina sopimaan muitakin reittejä kuin palstalla kysymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kato semmosia höhlä
On niitä ihan hauskakin välillä katsoa.
Nyt näytti olevan uutta kokeilua menossa, nutellaa ja kermavaahtoa. Sitten tätä yhdistelmää keksin tai leivän päällä esimerkiksi. Hedelmiä ja marjoja päälle yms.
Tunnen oloni usein turvattomaksi.
Eilisten galluppien spin-offina:
Meillä etunimien ja sukunimien kirjaimet yhteensä 32.
Muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanojen kanssa ei voi halata eikä helliä, sanojen kanssa ei voi yhdessä kelliä. Sanojen kanssa voi leikkiä ja pitää kielellä, mutta sanojen kanssa ei voi suudella.
Jotkut arvostavat sanoja enemmän kuin halaamista tai suutelua. Harvassa ovat hyvät keskustelijat.
Varsinkin naisten keskuudessa
Mun kokemus just päinvastainen, mutta sehän riippuu aina siitä mistä ja millä tasolla kukin itse haluaa keskustella.
Yhden "hyvä keskustelu" ei välttämättä ole toisen hyvä keskustelu. Jos on ihan "normifiksuja" keskustelukumppaneita, niin lopulta kyse on ehkä kemioista ja samanrytmisyydestä, eli yhden kanssa sujuu jouhevasti ja mielenkiintoisesti, toisen kanssa ei sitten millään. Toinen on siis vain sopivampi. Sivusta
Meillä taisi olla kaivatun kanssa sekä kemiaa että samanrytmisyyttä. 🥲
Kyllä on trolli taas vauhdissa. Kukahan niistä? Ei montaa vaihtoehtoa
Älä kato semmosia höhlä