Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15852)
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää
Haluan, kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun täällä olis joskus jotain kaunista. Tämä oli kaunista: "Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta."
Koitan itse pitää yllä uskoa ja toivoa että rakkauskin sieltä vielä saapuu. En edes kaivannut ketään elämääni ennen kuin kohtasin hänet. Hän sai mut tajuamaan että kaipaan ihan valtavasti toista ihmistä ja kosketusta ja kaikkea.
Itse en enää toivo saavani kaivattuani. Tunteet on vain tunteita ja tiedän kun löydän sen oikean niin kaivattu unohtuu. Tällä hetkellä en vain näe ketään muuta kuin hänet. Ja mua sattuu ja ahdistaa ihan hemmetisti. Joku päivä tää kipu on ohi ja tilalla sellainen rakkaus että huhhuh. <3
Onpa harmi, että olet luopunut toivosta saada kaivattusi. Koska pystyt tekemään niin, et rakastanut häntä oikeasti. Mielestäni olet väärässä, tunteet eivät ole vain tunteita. Omasta mielestäni rakkaus on tärkeintä. Millään muulla ei ole niinkään väliä. Jos kaivattusi olisi ollut sinulle tärkeä, tietäisit sydämessäsi että hän se on. Rakkaus voi olla niin suuri, että ikäänkuin automaattisesti tajuaa, ettei kukaan muu voi olla kuin hän tai yllä samaan kuin hän. Ei sellaisen rakkauden tilalle voi tulla kukaan muu. En ymmärrä, miksi ylipäänsä päästi hänet pois luotasi? Olisiko virheesi ollut siinä? Onnea etsintään vaikka uskonkin, että petyt vielä ja silloin tajuat totuuden.
Joskus rakkautta on juuri se, että antaa olla. Vaikka se tekisi kipeää. 💔
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päivän poissa
Älä selitä. Aamulla hirveet kilarit ja nyt muina miehinä takas.🤣
muutama huulenheitto, lähinnä sivusta seurausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää
Otitko sinä? 🔔
Laitoin alulle
Ok, ei kiinnosta.
Ei tarvikaan kiinnostaa kun et oo kaivattuni. Minkä takia sitten urkit asioitani?
Kun lisäät mun kaikkien nimien ekoihin kirjaimn ”o”, niin tulee tunne jota tunnen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.
Joo, sitä on tehty aina. Joskus ne kopsaa tänne useita vuosia vanhoja juttuja, minunkin vanhoja viestejä on joku joskus kierrättänyt ominaan.
Jaa, ne on sitten niitä tosi köyhiä,kun sanatkin pitää varastaa.🤣
Sinä se jaksat pitää yllä samaa tyyliä ja HYMIÖTÄ!
Kaikki gen z käyttää huvittuessaan tota 🤣
Gen x ja y käyttää 😂
Alphat ja betat käyttää 😭 tai 💀
Et siis pysty tunnistamaan noista kyllä yhtään ketäänSivusta käytän noita kaikkia ja olen juuri ja juuri Z
Itse pyrin välttämään näiden käyttöä. Vaikka jossain kategoriassa minäkin noista olen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, helliä haleja ja pusuja sulle. Vietetään joskus vkl yhdessä jos saat sumplittua. Saisit nautintoa kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Nyt haluaisin hitaasti ja pitkään suudella sun kaulaa.
Jos olisin sun kaivattu, tuntisin itseni todella mitättömäksi. Tällaiset terveiset voi lähettää suoraan ihmisellekin, jos on irl yhteys olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan, kerro!
Jos hän laittaa viestin niin voin soittaa vaikka heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.
Joo, sitä on tehty aina. Joskus ne kopsaa tänne useita vuosia vanhoja juttuja, minunkin vanhoja viestejä on joku joskus kierrättänyt ominaan.
Jaa, ne on sitten niitä tosi köyhiä,kun sanatkin pitää varastaa.🤣
Sinä se jaksat pitää yllä samaa tyyliä ja HYMIÖTÄ!
Kaikki gen z käyttää huvittuessaan tota 🤣
Gen x ja y käyttää 😂
Alphat ja betat käyttää 😭 tai 💀
Et siis pysty tunnistamaan noista kyllä yhtään ketäänSivusta käytän noita kaikkia ja olen juuri ja juuri Z
Siinähän käytät, et sä silti pysty ketään niiden avulla tunnistamaan 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun täällä olis joskus jotain kaunista. Tämä oli kaunista: "Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta."
Koitan itse pitää yllä uskoa ja toivoa että rakkauskin sieltä vielä saapuu. En edes kaivannut ketään elämääni ennen kuin kohtasin hänet. Hän sai mut tajuamaan että kaipaan ihan valtavasti toista ihmistä ja kosketusta ja kaikkea.
Itse en enää toivo saavani kaivattuani. Tunteet on vain tunteita ja tiedän kun löydän sen oikean niin kaivattu unohtuu. Tällä hetkellä en vain näe ketään muuta kuin hänet. Ja mua sattuu ja ahdistaa ihan hemmetisti. Joku päivä tää kipu on ohi ja tilalla sellainen rakkaus että huhhuh. <3
Onpa harmi, että olet luopunut toivosta saada kaivattusi. Koska pystyt tekemään niin, et rakastanut häntä oikeasti. Mielestäni olet väärässä, tunteet eivät ole vain tunteita. Omasta mielestäni rakkaus on tärkeintä. Millään muulla ei ole niinkään väliä. Jos kaivattusi olisi ollut sinulle tärkeä, tietäisit sydämessäsi että hän se on. Rakkaus voi olla niin suuri, että ikäänkuin automaattisesti tajuaa, ettei kukaan muu voi olla kuin hän tai yllä samaan kuin hän. Ei sellaisen rakkauden tilalle voi tulla kukaan muu. En ymmärrä, miksi ylipäänsä päästi hänet pois luotasi? Olisiko virheesi ollut siinä? Onnea etsintään vaikka uskonkin, että petyt vielä ja silloin tajuat totuuden.
Joskus rakkautta on juuri se, että antaa olla. Vaikka se tekisi kipeää. 💔
Sivusta.
En ole samaa mieltä. Antaa ollan takana on syitä ja selityksiä, joissa on aina itsekäs motiivi. Rakkaudelle tärkeintä on rakkaus, rakkauden antaminen kohteelle.
Jos perheen naiselle tulee jostain kummasta syystä rahaa, hän käyttää sen itseensä. Mies taas käyttää rahan perheen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaheli paikka. Kirjoitin illalla pelon olevan tunne. Kaksplussalla joku vastasi siihen ja sanoi, että pelko on vaisto. Siihen tarttui joku sivullinen ja kysyi, mitä tämä tarkoittaa. Sitäkö, ettei pidä ottaa yhteyttä jne. Yksi viesti vie ja kuljettaa, kunnes siihen vastailevat ihan eri henkilöt omista tilanteestaan. Johtuu siitä, että mikään inhimillinen ei ole vierasta. Kommunikaatio kahden välillä täällä on kuitenkin moniäänistä.
Pelko todellakin on vaisto.
Tykitä nyt viimeiset minuutit 😍😜
Kihis on vissiin ns hoitovapailla
Vierailija kirjoitti:
Jos perheen naiselle tulee jostain kummasta syystä rahaa, hän käyttää sen itseensä. Mies taas käyttää rahan perheen hyväksi.
Miehenä tohdin epäillä tätä, muistan kuinka isäin käytti lapsilisät jotka sai miusta ja sisaruksistain.
Hätkähdin harmaan pakun kahta tuijottajaa tänään. Ei jäänyt huomaamatta.
Sivusta käytän noita kaikkia ja olen juuri ja juuri Z