Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15850)
AHDISTUSPERÄISTÄ "ELÄMÄÄ" JO VUODESTA 1993 LÄHTIEN
Tuo olisi elämänkertani nimi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän juttu on kesken ja sellaiseksi taitaa jäädäkin. Keskeneräinen rakkaus.
Ei ole kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda identiteettiä
Luo itsesi uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kesken.
Jaa. Nytkö se on loppu?
Jeesus kohtasi naisia heidän sosiaalisesta asemastaan tai menneisyydestään huolimatta kunnioittavasti ja antoi heille usein anteeksi tai kehui heidän uskoaan. Raamatun mukaan Jeesus osoitti naisille sellaista kunnioitusta ja vapautta, joka oli poikkeuksellista hänen aikanaan.
Teoblogi
Tässä on keskeisiä kohtia ja sanoja, joita Jeesus osoitti naisille:
Synnin anteeksiantaminen ja hyväksyminen: Aviorikoksesta tavatulle naiselle Jeesus sanoi: ”En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä”. Syntiselle naiselle, joka voiteli hänen jalkansa, Jeesus sanoi: ”Kaikki sinun syntisi on annettu anteeksi”.
Uskon kiittäminen: Verenvuodosta kärsineelle naiselle, joka kosketti häntä, Jeesus sanoi: ”Rohkaise mielesi, tytär; sinun uskosi on tehnyt sinut terveeksi”. Foinikialaiselle naiselle hän sanoi: ”Suuri on sinun uskosi, nainen! Tapahtukoon niin kuin tahdot”.
Tehtävän antaminen: Ylösnousemuksen jälkeen Jeesus ilmestyi Maria Magdalenalle ja sanoi: ”Mene sinä viemään sanaa veljilleni”.
Opetus ja keskustelu: Jeesus keskusteli opista ja elävästä vedestä samarialaisen naisen kanssa kaivolla, mikä oli sosiaalisesti ennakkoluuloton teko.
Avioliitto ja tasa-arvo: Opettaessaan avioerosta Jeesus korosti, että sekä mies että nainen voivat rikkoa avioliiton, mikä asetti heidät vastuun suhteen tasavertaiseen asemaan.
Raamattu +6
Jeesus ei kohdellut naisia toisen luokan kansalaisina, vaan heillä oli merkittävä rooli hänen palvelutyössään ja seuraajajoukossaan.
Vierailija kirjoitti:
Palsta aforismeja kyvyttömyyteen edistää asioita 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nainen täällä nyt.
Mitäpä siellä?
Halaisin, suutelisin, riisuisin...
Onhan sulla vaimo sitä varten?
No selvästi se ei halua sit halailla, suudella ja riisua just sitä vaan tätä toista. Onhan sullakin naapuri, mikset mene halaamaan, suutelemaan ja riisumaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda identiteettiä
Luo itsesi uudelleen
Vaihto olisi kuin likaisen sukan vaihto puhtaaseen pariin kaapista. Kohta sekin likaantuu, mutta pesun jälkeen olisi kuitenkin raikkainta.
Sä tykkäät vanhemmista ja mä nuoremmista. Ei meistä ois koskaan tullut mitään. So long 😘
Vierailija kirjoitti:
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi.
En ole siinä koskaan ollutkaan, ja sinä itse perässäni aloit juosta. Mielipiteesi vaihtuvat nopeammin kuin tuuli kääntää suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sä tykkäät vanhemmista ja mä nuoremmista. Ei meistä ois koskaan tullut mitään. So long 😘
Huomiseen 👋
Vierailija kirjoitti:
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi.
Mieluummin ruma naama kuin ruma sydän ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kesken.
Jaa. Nytkö se on loppu?
Tämä oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen 👋
Mul on huomenna muita suunnitelmia. Eikä menny E:lle.
Sun kans pärjää, kun sopeutuu siihen, mitä herra milloinkin tahtoo. Auta armias, jos sanoo omat toiveensa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Sun kans pärjää, kun sopeutuu siihen, mitä herra milloinkin tahtoo. Auta armias, jos sanoo omat toiveensa ääneen.
No mut hei. Älä sano.
Menin taas vähän rikki. Reality check.
Nainen, helliä haleja ja pusuja sulle. Vietetään joskus vkl yhdessä jos saat sumplittua. Saisit nautintoa kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Nyt haluaisin hitaasti ja pitkään suudella sun kaulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kesken.
Jaa. Nytkö se on loppu?
Tämä oli tässä.
Taitaa olla 34. kerta, jos laskuissa olen pysynyt.