Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15773)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä jos et tunnistaisi mua enää ollenkaan.
Ei hyvä, tunnistan kaukaakin sisäisellä tutkallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, kuinka kauan jaksat välitilassa olemista? Eikö ristiveto hajota? Toisaalta sulla on vakaa tilanne molempiin suuntiin, eikä mikään uhkaa.
Ei mikään helppo olotila ollenkaan. Asiat harkinnassa. mutta suunta pitää ensin varmistaa.
Ketä kaipaat?
Yhtä erityistä Miestä.
Ei E.
Ei voi mitään, että Bruno Marsin ja Lady Gagan duetto säväyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kesken iso juttu, joten siitäkin tiedän, että toivon turhaan.
Elämä ei konkreettisesti siltä tunnu että mitään olisi kesken. Jollain tasolla oli mutta se vaikuttaa menneen uomaansa. Monimutkaista vaan kaikki aina, elämä ja ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa muutes että mähän olin alunperin hänen kanssaan tämmösessä tilanteessa:
vingun, että haluan seksiä nyt
hän, että ei se nyt onnistu, vaihdetaan numerot
XDDDDD
Naurattaa eniten tuo, että aloin tosissani vinkumaan, että NIIN MUTTA MINÄ HALUAN NYT. Mun äänikin meni sellaseksi kun lapsi vinkuu jotain lelua kaupassa.
Ja tämän jälkeen en ole vinkunut tai kysynyt koskaan. Heittäydyin passiiviseksi. Tosin tuohonkin tilanteeseen oltiin päädytty hänen aloitteesta, en koskaan mennyt juttelemaan hänelle mitään. Aloin vain tuon yhden kerran vinkumaan, kun luulin ensin että saan ja sitten en saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin viikolla molemmat "poissa päivän", peräkkäiset.
Joo ohi. t. poissa
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa muutes että mähän olin alunperin hänen kanssaan tämmösessä tilanteessa:
XDDDDD
Naurattaa eniten tuo, että aloin tosissani vinkumaan, että NIIN MUTTA MINÄ HALUAN NYT. Mun äänikin meni sellaseksi kun lapsi vinkuu jotain lelua kaupassa.
No mä kelasin. Eteenpäin. Eli mitä sitten tapahtui. Tai kerrotko edes tuon viestin pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, kuinka kauan jaksat välitilassa olemista? Eikö ristiveto hajota? Toisaalta sulla on vakaa tilanne molempiin suuntiin, eikä mikään uhkaa.
Ei mikään helppo olotila ollenkaan. Asiat harkinnassa. mutta suunta pitää ensin varmistaa.
Ketä kaipaat?
Yhtä erityistä Miestä.
Nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?
aaa ja yksi muu vokaali👍🏻
Ostan vokaalin o. Sivusta vaan.
Rosvosektori😍😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ohi. t. poissa
=Peräkkäiset pyllyreiät poissa
Hyvän hellää yötä, nuku hyvin kaipaamani.
= PPP nyt voit käyttää tuota tunnisteena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Yhtä erityistä Miestä.
Ei E.
Tiedetään. E ei kaipaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?
aaa ja yksi muu vokaali👍🏻
Ostan vokaalin o. Sivusta vaan.
Rosvosektori😍😍😍😍
Ostin bulevardin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kesken iso juttu, joten siitäkin tiedän, että toivon turhaan.
Elämä ei konkreettisesti siltä tunnu että mitään olisi kesken. Jollain tasolla oli mutta se vaikuttaa menneen uomaansa. Monimutkaista vaan kaikki aina, elämä ja ajatukset.
Kaipaamallani on. Faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDDDDD
No mä kelasin. Eteenpäin. Eli mitä sitten tapahtui. Tai kerrotko edes tuon viestin pointin.
Ei siinä ollut pointtia :D Tuli vain mieleen, että aika naurettavaa käytöstä multa.
Mutta oikeestaan tuo oli vain hyvä, ei harmita. Koska en halua mitään basic bro -miestä, vaan haluan sellaisen jolla on kontrollia ja jonka kanssa mun ei tarvi olla minkäänlaisessa portinvartija-asemassa ikään kuin hyysäröimässä ja vahtimassa jotain luuseria miestä (kuten moni nainen tekee).