Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi en anna. Karma hoitaa ennemmin tai myöhemmin.
Minä en toivo mitään karmaa niille, jotka ovat joskus minua jotenkin loukanneet/tehneet väärin/epäoikeudenmukaisesti ja joille olen joskus vaikka ollut katkera.
Minua ei aidosti kiinnosta.
En minäkään toivo muuten mutta on oikeus ajatella että joku todella paha ihminen kärsisi oppiaksensa. En kuitenkaan ole jäänyt ihmettelemään toisten elämiä, keskityn omaani lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja minähän en anna anteeksi" 😁🔥😅
Et ole edes anteeksiannon arvoinen.
Lähtisin lounaalle, jos nainen hakisi kotiovelta.
Ihmisillähän on erilaisia lapsuustaustojakin, niihinkin voisi jäädä jumimaan ja vertailemaan, että toisella oli tuollaista ja meillä oli tällaista jne.
Kautta aikojen on tapahtunut aivan hirveitä asioita, joista ihmiset on vaan jatkaneet elämäänsä. Ei se toki sitä tarkoita, etteikö nuo asiat olisi niihin ihmisiin vaikuttaneet, mutta ei niissä kannata määräänsä enemmän muhia ja jumia, vaan keskittyä elämän parempiin puoliin ja niihin asioihin joihin voi vaikuttaa.
Tuo lounas viittasi työpaikalle, ja alkaa ensi viikosta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En anna anteeksi. Kitukoot tuskissaan kuoliaiksi, kun karma kostaa. Silmiäni en räpäytä.
Jos te ette anna toisille anteeksi, ei teidän taivaallinen isänne anna teille anteeksi 😁 siinä sulle karmaa, kidut itse kuoliaaks kuoleman jälkeen 🔥😅
Tuolla vaan viitataan siihen, ettei lähdetä kostamaan. Tai no, oikeastaan pitäisi katsoa alkukielestä mitä sanoja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillähän on erilaisia lapsuustaustojakin, niihinkin voisi jäädä jumimaan ja vertailemaan, että toisella oli tuollaista ja meillä oli tällaista jne.
Kautta aikojen on tapahtunut aivan hirveitä asioita, joista ihmiset on vaan jatkaneet elämäänsä. Ei se toki sitä tarkoita, etteikö nuo asiat olisi niihin ihmisiin vaikuttaneet, mutta ei niissä kannata määräänsä enemmän muhia ja jumia, vaan keskittyä elämän parempiin puoliin ja niihin asioihin joihin voi vaikuttaa.
Lässynlää. Karma kostaa sinullekin. Ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Karma kostaa sinullekin. Ennemmin tai myöhemmin.
Kyllä se on kostanut jo sen mitä on :D Lisää en ole kerännyt.
Mitä luulet, kuinka kauan jaksat välitilassa olemista? Eikö ristiveto hajota? Toisaalta sulla on vakaa tilanne molempiin suuntiin, eikä mikään uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin lounaalle, jos nainen hakisi kotiovelta.
Mä voisin hakea, kun tietäisin mikä ovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.
Jos olet oikein nopea, saattaa vielä onnistua. 😃
Et taida ymmärtää riskejä?
Joku ei ymmärrä huumoria. Kukaan ei hyppää suhteesta toiseen ja hankkiudu raskaaksi ensitöikseen, ellei tule tilaamatta.
Älä yleistä.Tunnen useamman.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, kuinka kauan jaksat välitilassa olemista? Eikö ristiveto hajota? Toisaalta sulla on vakaa tilanne molempiin suuntiin, eikä mikään uhkaa.
M? Ettei mee sekasin.
En edes minä, kun vain pitää muurin muodossaan. 🥺
Karma on muutakin kuin rangaistuksia pahoista teoista.
Karmaa on kaikki elämässä.
Vahingoniloiset typerykset eivät vain ymmärrä asioita.
Vierailija kirjoitti:
En edes minä, kun vain pitää muurin muodossaan. 🥺
Kyllä se pysyy muodossaan. Älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M? Ettei mee sekasin.
Hän ei kysele kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.
Jos olet oikein nopea, saattaa vielä onnistua. 😃
Et taida ymmärtää riskejä?
Joku ei ymmärrä huumoria. Kukaan ei hyppää suhteesta toiseen ja hankkiudu raskaaksi ensitöikseen, ellei tule tilaamatta.
Älä yleistä.Tunnen useamman.
Selvä. Minä en.
Puhdistamme myös esimerkiksi sukukarmaa hyvin vahvasti taas tässäkin ajassa.
Pelkäät vain pahantekijänä puolestasi. Sietääkin pelätä.