Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20884)

Vierailija
15341/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu kuristaa kurkkua. 

Kyllä, oikein vahvin käsin, melkein itku pääsee. Ulkoilemaan vaihteeksi, että jaksaa tehdä huomenna pitkän ajomatkan.

Vierailija
15342/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos hän ei anna tilaisuutta puhua asioista ja anteeksi, hän ei taida olla sinua varten."

Ehkä tämä pätee meihinkin. 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipuu kuristaa kurkkua. 

Miksi?

Kaipuu jonnekin missä olisi hyvä olla. 

Vierailija
15344/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nuorena sutinaa yhden kanssa. Sitten tuli kaverin kanssa kuningasidea, että menen yhden toisen pojan kanssa ihastukseni työpaikalle. Sehän aiheuttaa kuhinaa ihastuksessa. Kyllä aiheuttikin, mutta ei toivotunlaisa. Ihastuksesta näki, ettei hän pitänyt ideasta ja sutina loppui siihen. Lapsellisen typerä ja ilkeäkin temppu minulta, vaikka en hölmöillyt muuten mitenkään. Ei tullut mieleen, että tuollainen voi tuntua aika pahalta.

Klassinen "katotaan alkaaxe tappelee must/juokseeks perää" xD 

Toksista hölmöilyä! 

Ei, vaan nuoren ihmisen ymmärtämättömyyttä.

Niinhän se toksinen hölmöily on. Jotkut motiivithan siinä oli taustalla.

Vierailija
15345/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?

aaa ja yksi muu vokaali👍🏻

Ostan vokaalin o. Sivusta vaan.

Vierailija
15346/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?

Naan

Vierailija
15347/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anni

Meillä Nina 

Vierailija
15348/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiii

merkki kai tuokin

Vierailija
15349/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän pidätkö musta yhtään. 

Vierailija
15350/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustumalla

Vierailija
15351/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oioi

Vierailija
15352/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään tosirakkaus ei kompastu kömpelöyteen tai muihinkaan alkuongelmiin.

Tämä!

Vierailija
15353/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän paljon ja haluaisin näyttää sen jotenkin. Enemmänkin, jos tuntisin paremmin.

Vierailija
15354/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaipaan miestä, terveiset 💓

Vierailija
15355/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin. 

Saitko tilaisuuden?

Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.

Oletko noin varma? Oletko yrittänyt korjata tilannetta?

Ihmiset ovat usein paljon kivempia kuin alkuun luulee. Mä olen saanut monesti anteeksi, kun olen pyytänyt. Olen kertonut miksi olin kohtuuton ja inhottava. Asia on sovittu, paiskattu kättä ja jätetty asia taakse.

Ehkä teistä ei tule paria, mutta voihan asiat silti selvittää. Sekin varmasti helpottaa oloa.

En usko että tekojani voi antaa anteeksi. Sössein pahasti 😭. Pilasin elämäni. Jos olisi mahdollista, tarttuisin joka ainoaan oljenkorteen, jonka näkisin. 

Vierailija
15356/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin sulle siellä, koska oon kiinnostunu susta ja haluan tutustua suhun. Jos siis jäi jotenkin epäselväks.

Vierailija
15357/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile, miten kiinnostuneisuus näkyy kaivatussasi ja miten osoitat kiinnostustasi hänelle?

Vierailija
15358/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, miten kiinnostuneisuus näkyy kaivatussasi ja miten osoitat kiinnostustasi hänelle?

Tosi semmonen kiinnostunut on. 

Vierailija
15359/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin. 

Saitko tilaisuuden?

Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.

Oletko noin varma? Oletko yrittänyt korjata tilannetta?

Ihmiset ovat usein paljon kivempia kuin alkuun luulee. Mä olen saanut monesti anteeksi, kun olen pyytänyt. Olen kertonut miksi olin kohtuuton ja inhottava. Asia on sovittu, paiskattu kättä ja jätetty asia taakse.

Ehkä teistä ei tule paria, mutta voihan asiat silti selvittää. Sekin varmasti helpottaa oloa.

En usko että tekojani voi antaa anteeksi. Sössein pahasti 😭. Pilasin elämäni. Jos olisi mahdollista, tarttuisin joka ainoaan oljenkorteen, jonka näkisin. 

Lisään vielä että myös häpeä on valtava.

Vierailija
15360/20884 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi? 

Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?

Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊

Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.

Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina. 

Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia. 

Mistä alapeukut. Olen tottunut, että kissaksi sanovat ovat odottaneet vain seksiä. Minulla ei muuta väliä. En hae seksiä.

Tässä syy sille miksi olet kaipausketjussa.

Minua seksin aikana kissaksi sanonut roikkui perässä monta vuotta, ja pommitteli soitoillaan niin, että kaverini joutui soittamaan hänelle ja puhumaan tiukasti siitä, että jättää minut nyt oikeasti rauhaan. 

Mutta varmaan se oli seksin perässä kuitenkin, ei se minusta mitään muuta edes tiennyt. Oli vaan pahan päähänpinttymän ja pakkomielteen kourissa. 

Skitsofreenikko, joka haaveilee siitä, että häntä kutsutaan kissaksi

:D :D Oli niin lollero juttu, että naurahdin ääneen.

Aurinkoista päivää sullekin, jolla palstajutut menee noin ihon alle!

Katsoin sinua kuin idioottia, katselin naurettavia yrityksiäsi syyttää ja arvostella toisia ylimielisellä sävyllä, ja muuten vain kiusoitellakseni sinua, tekopyhä hullu. Miksi yritän jatkuvasti provosoida ja suututtaa muita? Sinä säälittävä kurja, joka peittelet katkeran vihasi naurulla.

Ja taas naurahdin. Enkä ole yrittänyt ketään provosoida tai suututtaa, tulkitset aivan totaalisen väärin - jos nyt edes tosissasi olisit! Mutta pura vaan nyt ärsytystäsi vaikka noin, ei tosiaan haittaa vaan tuntuu lähinnä vähän huvittavalta.

Heh, vain kärsivä tietää sydämensä katkeruuden. Jokainen näkee selvästi, ketä iso mulkku ei rakasta. En ole se nainen, joka teeskentelee olevansa vahva ja itsenäinen muiden edessä, mutta itkee yksin koiransa kanssa joka ilta.😍😛😍😛😍😛

Selvä pyy :D Onneksi ei tarvi itse iltaisin itkeä koiran kanssa tai muutenkaan, eikä kaivata kenenkään mulkkua - ei sen enempää isoa, pientä kuin keskikokoistakaan.

Voi, miksei mies, joka kaipaa naista? Esimerkiksi nainen, joka itkee joka yö ja kaipaa miestä, jolla on iso penis, saattaakin kaipata toista naista?