Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16082)
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu välillä väsyny et kun keitän kahvia niin unohdan laittaa vettä sinne säiliöön ja sit ihmettelen 5min päästä miksi kahvi ei tipu. No joo, ei liity mihinkään mutta että en nyt pysy välttämättä kärryillä kaikista asioista.
No, itsehän olen esim kävellyt suojatiellä roskapussien kanssa. Ja se johtuu kaivatusta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tapahtui?
Tuli vahva tunne, että kiinnostus ei ole molemminpuolista ja että mun yksipuolinen kiinnostus ahdistaa sua. Vahvistit käsityksen pitämällä taukoa siellä käymisestä ja nyt kohtelen sua parhaani mukaan kuin ilmaa ettet ahdistuisi uudestaan.
Tietääköhän kaivattu, että hän onkin nyt vain pelkkää ilmaa? Jos hän ei olosuhteiden takia päässytkään sinne ja kaikki jäi vielä auki.
Sivusta
Varmasti huomasi etten antanut huomiota entiseen malliin.
Gallup naisille. Mikä drinkki miehen tarjoamana baarissa/terassilla piristää päivääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kerro tiettyjä asioita manipulointi tarkoituksessa. Tuntunut siltä jo pidempään.
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
En kerro asioita, mutta tuntuu että hän kusettaa kympillä. Voi olla toki oma tutkapallokin huonosti kalibroitu, mutta en koe voivani luottaa.
Käännä ja väännä miten lystäät. Mutta luottamuksesta aika turha viestiä anonyymisti, kun et tiedä taustoja millekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kerro tiettyjä asioita manipulointi tarkoituksessa. Tuntunut siltä jo pidempään.
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
En kerro asioita, mutta tuntuu että hän kusettaa kympillä. Voi olla toki oma tutkapallokin huonosti kalibroitu, mutta en koe voivani luottaa.
Ok. Vaikea tietää mitä koskee, mutta mulla ainakin on välillä sen verran erikoinen tapa kertoa asioita etten tiedä sitten millasia mielikuvia niistä voi saada. Tarkotuksella on en kuseta, jos on joku syy niin jotain voi jäädä "piiloon" ettei sitä voi sanoa, mutta en mitenkään johda harhaan tarkotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluutko nainen tulla sylkkyyni katsomaan vaikka kauniita ja rohkeita? Voin hieroa sun hartioita samalla.
Pitää olla pienten kanssa nyt.
Saat olla.Ne on pieniä vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
Käännä ja väännä miten lystäät. Mutta luottamuksesta aika turha viestiä anonyymisti, kun et tiedä taustoja millekään.
Kuulostat kyllä häneltä.🤣 vänkäri
Sivu
Hajota ja hallitse. Sen hän osaa. Jos olisi tahatonta, jossakin vaiheessa ymmärtäisi ja vaihtaisi suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
Ok. Vaikea tietää mitä koskee, mutta mulla ainakin on välillä sen verran erikoinen tapa kertoa asioita etten tiedä sitten millasia mielikuvia niistä voi saada. Tarkotuksella on en kuseta, jos on joku syy niin jotain voi jäädä "piiloon" ettei sitä voi sanoa, mutta en mitenkään johda harhaan tarkotuksella.
Eikö osatotuudet ole nimenomaan manupulointia?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun antama huomio ahdistaa, kyllä sitä sitten välttää kaikin keinoin. Pysyy kokonaan poissa näköpiiristä eikä mene lähistöllekään norkoilemaan. Siis jos kyseessä on ihminen, jonka kanssa ei ole pakko viettää aikaa.
Joskus voi jännittää niin paljon, että jänistää ja välttelee välillä siksi, vaikka oikeasti haluaisi mennä paikalle...
Tää on kylläkin aikuisten K-18 palsta
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse. Sen hän osaa. Jos olisi tahatonta, jossakin vaiheessa ymmärtäisi ja vaihtaisi suuntaa.
Mihin viittaat? On sulla outo kaivattu.
Miksi kevät tekee sen että hormonit alkaa hyrrätä? Hirveä läheisyyden kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
Sivusta
Ei automaattisesti. Riippuu asiasta. Kyllä mä pyrin rehellisesti kertomaan jos hän kysyisi jostain, mutta en nyt tosiaan tiedä että mihin asioihin tuossa viitataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Millasia jos saa kysyä?
Sivusta
Ei automaattisesti. Riippuu asiasta. Kyllä mä pyrin rehellisesti kertomaan jos hän kysyisi jostain, mutta en nyt tosiaan tiedä että mihin asioihin tuossa viitataan.
Kiitos tästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan mulle vihainen.
En osaa olla, mutta tietäis vaan mistä pitäis olla vihainen. Hämmentynyt vain.
Vierailija kirjoitti:
Gallup naisille. Mikä drinkki miehen tarjoamana baarissa/terassilla piristää päivääsi?
Ihan vaikka lonkero mutta ei keneltä tahansa mieheltä. Mieskin riittää, voin ostaa juomani itse terassillakin.
Mitä mä teen kun ei nähdä kohta pitkään aikaan?🥹
Vierailija kirjoitti:
vihreä tee taikka sitten joku raikas drinkki
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään kaikki väsyttää, kahvia kiitos!
Ei se ole kenelle tahansa.