Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16142)
Vierailija kirjoitti:
Pikkulauantain suunnitelmia ?
Vedän askin norttia ja karaokea laulamaan. Naiset käy ihan kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Jostain varmaan löytyy tilastot, moniko abortti on tehty koska sterilisaatio petti. Veikkaan alle 1% aborteista.
Mä voisin näyttää hänelle kaikki tilastot😘
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa😉🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että pystyisit vähän levähtämään tunnemyrskysi keskellä 🥺💕🌱
Toi on joku muu. En tiedä sun tunteista mitään.
Just levähdän.Jos nää ei oo tunteita, niin mitä helvettiä sitten😘 -sivusta
Jos jonkun antama huomio ahdistaa, kyllä sitä sitten välttää kaikin keinoin. Pysyy kokonaan poissa näköpiiristä eikä mene lähistöllekään norkoilemaan. Siis jos kyseessä on ihminen, jonka kanssa ei ole pakko viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osallistunut mihinkään aamun tai päivän juttuihin. 🌻
En minäkään👍
En minäkään -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haittaako auktoriteettiasema mukamas 😏
Auktoriteettiasema tuskin haittaa, mutta asemassa oleva lähestyy tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitän pitää aina vähän olla
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun antama huomio ahdistaa, kyllä sitä sitten välttää kaikin keinoin. Pysyy kokonaan poissa näköpiiristä eikä mene lähistöllekään norkoilemaan. Siis jos kyseessä on ihminen, jonka kanssa ei ole pakko viettää aikaa.
..mutta voi olla myös ihan muita syitä, jos tyyppiä ei näy. Ei siitä kannata vetää johtopäätöstä, että olisi ahdistunut. 😍
Auktoriteetiasema ei saa korostua suhteessa kuitenkaan. Siinä ollaan tasavertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos kyseessä on työpaikka tai muu paikka jossa käy muiden syiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan harrastaa seksismiä kanssasi 😘
rukoilen
Syystäkin... taivas varjele kun kaluni tulee ja täyttää sinut!
Voi, jospa joskus -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain varmaan löytyy tilastot, moniko abortti on tehty koska sterilisaatio petti. Veikkaan alle 1% aborteista.
Mä voisin näyttää hänelle kaikki tilastot😘
No joo o, näen jo sieluni silmin miten makoilen pää kaivatun sylissä ja hän näyttää ja kertoo eri tilastoista.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mahdat olla parisuhteessa? Oletkohan dominoiva persoona vai leppoisa.
Molempia, en anna alistaa itseäni
Oon aika leppoisa. Huonosta partnerista kannattaa erota, ettei joudu rähjäämään turhan päiten kaikesta mahdollisesta. Ja sellainen on pidemmän päälle hyvin kuluttavaa.
Eksän kanssa jouduin muutaman kerran huutamaan pää punaisena kuin mielipuoli kersantti keskellä Sommen taistelua aivan yksinkertaisistakin asioista, enkä sellaista halua toiste kokea. Pitää valikoida miehet vähän tarkemmin, eikä huolia mitään juoppoja. Nykyisen kanssa riidelty ehkä kaksi kertaa kolmen vuoden aikana.
Liiankin leppoisa olen minä -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu rakkauteen mitenkään.
Tarkoitinkin työn puolesta enkä rakkauden
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla on koulutukseen (ja luonteeseen) perustuvaa auktoriteetti, mulla luonteeseen perustuvaa. En ole koskaan liikoja kumarrellut auktoriteetteja, ne on tarpeellisia vain yhteiskunnan toiminnan kannalta. Ihan balanssissa ois homma.
Sama tilanne täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa😉🔥🔥🔥
Onko tänään keikka?
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi jännittää niin paljon, että jänistää ja välttelee välillä siksi, vaikka oikeasti haluaisi mennä paikalle...
Haluutko nainen tulla sylkkyyni katsomaan vaikka kauniita ja rohkeita? Voin hieroa sun hartioita samalla.
joo
eri