Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14301)

Vierailija
13101/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle Päiville terveiset.

Vierailija
13102/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele järkipuhetta. On olemassa joku joka ei petä luottamusta. Häpeä rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13103/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiskalle terveiset pulttiboihin.

Vierailija
13104/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi ei ole yksikään minun

tuttava/frendi. Muita P-naisia

kyllä. E

Vierailija
13105/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan että pääsen kostamaan. Paras kosto olisi se minkä kaikki lopulta näkevät.

Etköhän sinäkin näppis ritari pääse vielä. Siihen asti pidä uhoa yllä.

Toivotaan näin, liian pitkä kärsimysten taival ja liian pitkä kärsimättömyydessä odotteleminen jo takana.

Mitä pahaa sulle on tehty,että koston päättymätön tie kutsuu?

Vierailija
13106/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että pääsen kostamaan. Paras kosto olisi se minkä kaikki lopulta näkevät.

Niinpä! On rankkaa odottaa kärsivällisesti että muut mokaa jotta pääsisi kostamaan. Kärsimystä. Oon odottanut jo 55 vuotta. Sitten kostan tämän kärsimyksen kunnolla ja saavatpa tuntea nahoissaan! 

Vierailija
13107/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivoisin että tietyt asiat olisivat julkisempia. Pyörittelen asioita joskus (lue aina) liikaa, ja se kieltämättä ahdistaa. 
Kokemukseni on että kun tulee se tietty olo, niin se on monesti oikea. Kunpa osaisin kysyä oikeat kysymykset, mutta kun en osaa. Tai sitten pelkään vastauksen olevan se, jota en halua kuulla. Toivottavasti ymmärrät mun hölmön tavan ajatella. 

Vierailija
13108/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita itsestäsi sitten. =)

Vierailija
13109/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin toivoisin että tietyt asiat olisivat julkisempia. Pyörittelen asioita joskus (lue aina) liikaa, ja se kieltämättä ahdistaa. 
Kokemukseni on että kun tulee se tietty olo, niin se on monesti oikea. Kunpa osaisin kysyä oikeat kysymykset, mutta kun en osaa. Tai sitten pelkään vastauksen olevan se, jota en halua kuulla. Toivottavasti ymmärrät mun hölmön tavan ajatella. 

Lisään vielä että kirjoitinkin aiemmin että terapiaankaan ei tohdi mennä, koska terapeutti haluais vaihtaa paikkaa jo pintaraapaisun jälkeen.🤭

K

Vierailija
13110/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sinäkin näppis ritari pääse vielä. Siihen asti pidä uhoa yllä.

Toivotaan näin, liian pitkä kärsimysten taival ja liian pitkä kärsimättömyydessä odotteleminen jo takana.

Mitä pahaa sulle on tehty,että koston päättymätön tie kutsuu?

Kaikki mahdollinen varmasti. En silti tee pahaa kenellekään vaan ajattelin vain elää ja näyttää kuka minä olen.

Vierailija
13111/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat asioista julkisempia niin tee niin, koska kukaan muu sun puolesta ei voi sellaista päättää. Tuskinpa rakentavassa keskustelussa on pelättävää. 

Vierailija
13112/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! On rankkaa odottaa kärsivällisesti että muut mokaa jotta pääsisi kostamaan. Kärsimystä. Oon odottanut jo 55 vuotta. Sitten kostan tämän kärsimyksen kunnolla ja saavatpa tuntea nahoissaan! 

En odota tuollaisia, olen vain odottanut että pääsen omasta kärsimyksestäni jo eteenpäin kunnolla.

Vierailija
13113/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain varmaan löytyy tilastot, moniko abortti on tehty koska sterilisaatio petti. Veikkaan alle 1% aborteista.

Mä voisin näyttää hänelle kaikki tilastot😘

No joo o, näen jo sieluni silmin miten makoilen pää kaivatun sylissä ja hän näyttää ja kertoo eri tilastoista.😌

Wau onpas kuumaa 😒 sivusta

Vierailija
13114/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita itsestäsi sitten. =)

Odotan että tämä itsestäni aloittaminen loppuisi ja pääsisi eteenpäin. 

Onko ihan tavatonta ihminen joka kärsii paljon muiden takia?

Vierailija
13115/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sinusta, mutta "when I get that feelin' I need"

Vierailija
13116/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea
Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää sain ja unohtaa...``

Voi mies miten kaipaan sinua vaikka tapaammekin välillä ,ehkä tällä viikolla kuten kerroit.😊

Vierailija
13117/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoriin kysymyksiin saa suorat ja rehelliset vastaukset.

Vierailija
13118/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat asioista julkisempia niin tee niin, koska kukaan muu sun puolesta ei voi sellaista päättää. Tuskinpa rakentavassa keskustelussa on pelättävää. 

Ei se pelosta ole kiinni, koska en pelkää juurikaan. Varmaan kaikki muut tunteet on kyllä pinnassa joka taas näyttää ulospäin ristiriitaiselta. Enkä minä voi kertoa hänen luottamuksellisia asioita kenellekään muulle, vaan toivoisin että hän kertoisi itse. Hitto että voi aikuinen ihminen olla hukassa.

Vierailija
13119/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoriin kysymyksiin saa suorat ja rehelliset vastaukset.

Vain suorilta ihmisiltä.

Vierailija
13120/14301 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä teen kun ei nähdä kohta pitkään aikaan?🥹

Miksi ei?

Niin miksi ette? Aiotko tehdä jotain, että näkemisessä on jatkumo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi