Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16011)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen kun ei nähdä kohta pitkään aikaan?🥹
Teet aloitteen tietysti.
Oon kyllä tehnyt aika selkeän.😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse. Sen hän osaa. Jos olisi tahatonta, jossakin vaiheessa ymmärtäisi ja vaihtaisi suuntaa.
Mihin viittaat? On sulla outo kaivattu.
Ohittaminen on sun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kevät tekee sen että hormonit alkaa hyrrätä? Hirveä läheisyyden kaipuu.
Mulla alkoi jo talvella hyrrätä😘
Vierailija kirjoitti:
Jos jonkun antama huomio ahdistaa, kyllä sitä sitten välttää kaikin keinoin. Pysyy kokonaan poissa näköpiiristä eikä mene lähistöllekään norkoilemaan. Siis jos kyseessä on ihminen, jonka kanssa ei ole pakko viettää aikaa.
Kyllä se omien arvojen teeskentely laittaa ahdistamaan, samalla kun pitää peitellä salaisuuksia.
En kaipaa ketään. Ajattelen joskus häntä keneen rakastuin vuosia sitten ja harmittelen että mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Sitten tajuan, että eipä se tainnutkaan olla molemminpuolista ja jatkan elämääni. Vaikka kuinka tuntuu, että hänet on luotu minulle, en voi asialle mitään, joku toinen on varmasti luotu hänelle. Niin se vaan menee. t. yks nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajota ja hallitse. Sen hän osaa. Jos olisi tahatonta, jossakin vaiheessa ymmärtäisi ja vaihtaisi suuntaa.
Mihin viittaat? On sulla outo kaivattu.
Ohittaminen on sun juttu.
Jos oisit mun kaivattu niin älä höpötä. En tykkää ohitteluista itsekään, ja yritän pitää siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään. Ajattelen joskus häntä keneen rakastuin vuosia sitten ja harmittelen että mitään sen kummempaa ei tapahtunut. Sitten tajuan, että eipä se tainnutkaan olla molemminpuolista ja jatkan elämääni. Vaikka kuinka tuntuu, että hänet on luotu minulle, en voi asialle mitään, joku toinen on varmasti luotu hänelle. Niin se vaan menee. t. yks nainen
Silti olet tietyn teeman palstalla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen kun ei nähdä kohta pitkään aikaan?🥹
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että tämä olisi tietyn aiheen palsta. Tulin kirjoittamaan ihan muusta tänne. Yleensä ohitan tämän teidän huomionhaku ketjun sujuvasti. Nyt kävin kirjoittamassa tuon ja sitten tulin katsomaan miten kiusaajat siihen reagoi.n Huomionhakuiset kiusaajat viettää aikaansa täällä etsien kaipaajaa. Ei teitä oikeasti kukaan kaipaa. t yks nainen edelleen
En ole huomionhakuinen. Kateelliset sanovat näin, eivät pidä siitä että olen esillä. Minulla on valtaa ja nautin siitä.
Nautin siitä että saan nöyryyttää nyt vuorostani häntä. Typerys koko mies. Vasta havahtuu tähän Suomen akkavaltaan yhteiskunnallisella tasolla.
Odotan että pääsen kostamaan. Paras kosto olisi se minkä kaikki lopulta näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe että tämä olisi tietyn aiheen palsta. Tulin kirjoittamaan ihan muusta tänne. Yleensä ohitan tämän teidän huomionhaku ketjun sujuvasti. Nyt kävin kirjoittamassa tuon ja sitten tulin katsomaan miten kiusaajat siihen reagoi.n Huomionhakuiset kiusaajat viettää aikaansa täällä etsien kaipaajaa. Ei teitä oikeasti kukaan kaipaa. t yks nainen edelleen
Tämä ja seurannut kommentti
ei minun. x
Vierailija kirjoitti:
Odotan että pääsen kostamaan. Paras kosto olisi se minkä kaikki lopulta näkevät.
Etköhän sinäkin näppis ritari pääse vielä. Siihen asti pidä uhoa yllä.
Nautin tästä sisäisestä onnellisuudestani. Voi olla että olen kärsinyt ja se näkyy myös ulkoisesti mutta kun katselen ympärilleni, tiedän että olen edelleen vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että taisitkin olla ritaritar.
Mitkään køstopuheet eivät Een.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin, liian pitkä kärsimysten taival ja liian pitkä kärsimättömyydessä odotteleminen jo takana.
Teet aloitteen tietysti.