Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen ja murheellinen olo.
Pahaa oot silloin tehnyt. Paha saa palkkansa.
Tuollainen lainalaisuus ei valitettavasti päde tässä maailmassa. -sivusta
Jep, ei edes raamatun mukaan : autuaita ovat murhelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
Hitto mitä moraalisaarnaamista ja ymmärtämätöntä kinaamista sun muuta moskaa taas koko ketjun päivä täynnä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dominoiva ihminen on hallitseva, siinä ei ole mitään pahaa.
Useimmiten on, kun toinen on alisteisessa asemassa.
Oikeaoppisessa asetelmassa toinen ottaa oman paikkansa ja tiedostaa olevansa hallitsevan henkilön kanssa dynamiikassa eikä varsinaisesti koe olevansa alisteisessa asemassa vaan asetelma tuntuu turvalliselta. Moni hakee tätä dynamiikkaa mutta sitä on vaikea löytää.
Oikeaoppisessa? Teillä varmaan toimii tämä sun oppi, mutta eiköhän ihmiset itse tiedä, mikä kustakin tuntuu hyvältä. Taidat olla itsekin vähän tossun alla.
Menikö sinulta jotain ohi? Toiset nimenomaan valitsevat ja haluavat tällaisen asetelman. He itse tietävät mistä pitävät ja tämä on se mistä he pitävät. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terkut
Sulla on ihana raspikurkkuääni. Uuuh.
Hoh hoijaa, ketju pelkkää törkyä. Täytyy skipata suosiolla. Saatte jatkaa mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
semmonen "konferenssi" sielläs sitten...
Oi. Siitä on jo aikaa...
Joka etsii hyvää, löytää onnen,
joka pahaan pyrkii, sen pahoin käy.
The website encountered an unexpected error. Try again later.
Vierailija kirjoitti:
hei rakas
Hei, rakas. Tehdään jotain kaunista.
Toivon, että pystyisit vähän levähtämään tunnemyrskysi keskellä 🥺💕🌱
Kysyin apua tulostusyhteyden palauttamiseen. Nyt toimii. Kiitos!
Olet minulle niin rakas vaikka en sitä mitenkään suoraan ilmaise. Toivottavasti tiedät sydämessäsi. Pelkään, että olen tuottanut pettymyksen. Toivon, että voin korjata kaiken. 🎀🧺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tapahtui?
Tuli vahva tunne, että kiinnostus ei ole molemminpuolista ja että mun yksipuolinen kiinnostus ahdistaa sua. Vahvistit käsityksen pitämällä taukoa siellä käymisestä ja nyt kohtelen sua parhaani mukaan kuin ilmaa ettet ahdistuisi uudestaan.
Tietääköhän kaivattu, että hän onkin nyt vain pelkkää ilmaa? Jos hän ei olosuhteiden takia päässytkään sinne ja kaikki jäi vielä auki.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle semmosta luksusta suoda. Lisää vettä myllyyn vaan. Tuleepahan loppu ja slaagi nopeammin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle niin rakas vaikka en sitä mitenkään suoraan ilmaise. Toivottavasti tiedät sydämessäsi. Pelkään, että olen tuottanut pettymyksen. Toivon, että voin korjata kaiken. 🎀🧺
Paskat.
Vierailija kirjoitti:
Toi on joku muu. En tiedä sun tunteista mitään.
Molempia löytyy ja jotain tyhmää myös