Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14581)
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan pöllö. Voitais olla hyviä kavereita (jos et vaan tuijottaisi mun persettä). =)
Voin täysin nähdä tuon että oltais hyviä kavereita, tosin näen myös realistisia ongelmia siinä pidemmän päälle. Sen lisäksi tietty että olisin just se kaveri jonka mielestä olis yhtäkkiä hyvä idea tuijottaa ties mitä ja viattomasti lääppiä, koska se raja murrettu jo, ja sitten todeta, että haha sorisorisori meen kotiin rauhoittumaan. Oisin aika paljon kestettäväksi kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tullaan törmäilemään tulevina viikkoina 😘
Voipi olla, hänen kanssa😘
Vierailija kirjoitti:
Ihanko huollon ammattilainen kirjoittaa täällä vihjaavia panohaaveitaan? Älä päästä ketään asuntoosi edes huoltotoimiin.
Eiliset kirjoitukset olivat hävyttömiä.
Kiitos huolenpidostasi.
Naisisännöitsijän kanssa sopimus.
Kukaan ei tule ilman häntä. E
Mies voit luottaa siihen, että en koskaan lopeta rakastamasta sua, odotan sua vaikka loppu elämän 💕
Onko suomenkieliset deittailusivustot hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Juu, mun wa on ihan hyvä. Suosittelen kokeilemaan, ei sitoutumispakkoa, ei maksuja, nopeat vastaukset.
Jonkun aikaisempaa viestiä mukaillen: rakastaminen tuskin loppuu, mutta en ole kai missään vaiheessa odottanut mitään. Enemmänkin vain ihmetellyt, miten ihminen voidaan yllättää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut jossain vaiheessa pitäis kai johonkin kirjautua, kun ei kukaan tuu kotoa hakemaan, vaikka kuinka istuis ikkunassa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mun wa on ihan hyvä. Suosittelen kokeilemaan, ei sitoutumispakkoa, ei maksuja, nopeat vastaukset.
Ei ole Riikka lähestynyt. Eikä kukaan muukaan vapaa nainen. Näillä mennään! 💔
Ameebat on loppujenlopuksi aika älykkäitä, kun vertaa näihin ohistelijoihin.
Terveiset tärkeälle ja älykkäälle ukkelille💗
Mulla toukokuu näyttää aikas mukavalta🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näemme useammin, huomaan että en pidäkään sinusta niin paljon.
Ei mulla ainakaan tunteet muutu noin.
Ei kukaan kyllä voi ennalta sitä tietää, hiipuuko tunteet paremmin tutustuessa vai ei. Et edes sinä. Tiedät sen sitten vasta paremmin tutustuessa.
Henkilöhän voi olla aivan erilainen kuin mitä oletit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut jossain vaiheessa pitäis kai johonkin kirjautua, kun ei kukaan tuu kotoa hakemaan, vaikka kuinka istuis ikkunassa odottamassa.
Mä tulisin, mutta en tiedä huoliiko eräs tällästä pikku toukkaa. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään outoa. Täysin normaaleja reaktioita epänormaalin kohtelun seurauksena. Ajatellaan vaikka kaltoinkohdeltua eläintä, joka ajetaan nurkkaan tai joka on tilanteessa, jossa toistuu jokin aiemmin koettu, vaikka ei sisältäisi samaa uhkaa. Eläin joko lamaantuu tai hyökkää täysin kontrolloimattomasti. Ei me ihmiset lopulta niin paljon erilaisia olla.
Ollaan eläimiä, mutta ei ole oikeutta käyttäytyä kuten eläin. On yhdessä sovitut säännöt, että väkivaltaa ei saa ihmissuhteissa käyttää.
Miksi neuvotte täällä eläimistä, kun ette selvästi tiedä niistä mitään. Eläin ei tee joko tai, sillä on aina neljä eri keinoa kohdata uhka: fight, flight, freeze ja flirt. Ei siis pelkkä lamaantuminen tai hyökkäys.
Ihmiset useimmiten käyttävät tuota flirt, eli keskustelevat ja mielistelevät itsensä umpikujasta.
Eikä liity kaipausketjuunkaan niin mitenkään nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tullaan törmäilemään tulevina viikkoina 😘
Voipi olla, hänen kanssa😘
Me ei ainakaan tänään törmäillä hänen kanssaan, vaikka kuinka haluaisin😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät siedä sitä, että nainen ei ole hiljaa vaan sanoo näkemyksensä, vaikka se ei miestä miellytäkään. He itse kuitenkin saavat omasta mielestään haukkua, nälviä, vähätellä jne., mutta entäs jos nainen löisi? Olisiko se näille sankareille ok?
Kannattaa pysyä tollasista miehistä kaukana, on täällä vielä herrasmiehiäkin olemassa.
Eihän tuon välttämiseen tarvitse edes herrasmiestä etsiä, ihan tavallinen ihminen riittää.
Haravoin jo valmiiksi yrityksiä/
palveluntarjoajia, jotka mahdollistavat
naispuolisen osaajan palkkaamisen.
Naisen kotiin päästäminen tuntuu täysin
toiselta kuin tuntemattoman
miehen. Ei voi samana päivänä edes
verrata. Nimenomaan aika-aspekti:
remppa-asioissa käynti ei ole piipahdus, vaan kertakeikka vie tunteja. Jopa koko
päivän. -E-
Ennen partakarvoja oli korkeintaan 2. Nyt niitä on 5 isoa karvaa. Olen nainen.
Jalkakarvoista puhumattakaan.
Ei OgE. Tahallinen typo trölliltä?