Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan pöllö. Voitais olla hyviä kavereita (jos et vaan tuijottaisi mun persettä). =)
Voin täysin nähdä tuon että oltais hyviä kavereita, tosin näen myös realistisia ongelmia siinä pidemmän päälle. Sen lisäksi tietty että olisin just se kaveri jonka mielestä olis yhtäkkiä hyvä idea tuijottaa ties mitä ja viattomasti lääppiä, koska se raja murrettu jo, ja sitten todeta, että haha sorisorisori meen kotiin rauhoittumaan. Oisin aika paljon kestettäväksi kaverina.
Mullekin kelpais kaveruus! Voisin toimia hänen mentorinaan elämässä, oisin tosi hyvä siihen. Joskus muinoin mietin että mun ois pitänyt adoptoida hänet.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haravoin jo valmiiksi yrityksiä/
palveluntarjoajia, jotka mahdollistavat
naispuolisen osaajan palkkaamisen.
Naisen kotiin päästäminen tuntuu täysin
toiselta kuin tuntemattoman
miehen. Ei voi samana päivänä edes
verrata. Nimenomaan aika-aspekti:
remppa-asioissa käynti ei ole piipahdus, vaan kertakeikka vie tunteja. Jopa koko
päivän. -E-
Ymmärrän täysin!😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkakarvoista puhumattakaan.
Mun kaivatulla on todella karvaiset jalat.
Näkisitpä. Mulle eräs mies on sanonut joskus, että mulla on karvasemmat jalat kuin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sulle ärsyttävä akka. Tunnistan kuvion lapsuudestani. Veljeni ei sietänyt, kun en ollut hiljaa vaan kerroin näkemykseni häntä kumartelematta. Sain turpaani, koska en alistunut hänen meilivaltaansa. Muiden kanssa vastaavaa ei ole ollut.
Lukisitko ketjun otsikon!
Sinun kannattaa opetella lukemaan. Kirjoitin kaipaamalleni henkilölle.
Adoptioteemaa:
Minut olisi adoptoitu hyvin toimeentulevan
lääkäripariskunnan perheeseen toiseen Pohjoismaahan, jos äitini puheentuotto/
kävelykyky/muu kognitiivinen toiminta
ei olisi palautunut massiivisen aivoverenvuodon post kuntoutuksen jälkeen.
Näin edesmennyt viisas äitini kertoi.
Hän oli pedanttina suunnitellut asian jo kuntoutuksensa aikana. Isovanhempani olivat jo aivan liian iäkkäitä ja 'loppuun koluttuja' pienokaisen vanhemmuuteen kahdeksan oman lapsen jälkeen.
Kummivanhemmiltani tai muulta suvulta en ole koskaan asiasta tiedustellut; miksei heidän luokseen pääsyä ollut. Kyllä näitä aikuinen joskus kelailee mielessään.
-E-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomenkieliset deittailusivustot hyviä?
En tiedä, mut jossain vaiheessa pitäis kai johonkin kirjautua, kun ei kukaan tuu kotoa hakemaan, vaikka kuinka istuis ikkunassa odottamassa.
Mä tulisin, mutta en tiedä huoliiko eräs tällästä pikku toukkaa. 🥺
Mikäs susta toukan tekee?
12 km sunnuntaikävely teki terää. Olispa kaivattu ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Saisitko kaivatultasi turpaan?
En. En luo suhdetta, jossa toisella on hoitamaton päihderiippuvuus. Narsismia. Henkistä tai taloudellisesta väkivaltaa. Nimittelyä, vähättelyä, mitätöimistä, toisen sivuuttamista tms.
En myöskään itse toimi noin.
Mä en suomalaista miestä
ole etsimässä, lol. Älkää te minun
miesasioistani murehtiko.
Olen kaverilleni kyllä tehnyt
todella hyvän dateprofiilin, joka
veti kuin häkä. Itselleni en ole
tehnyt. Aika absurdia. E
Vierailija kirjoitti:
Adoptioteemaa:
Hän oli pedanttina suunnitellut asian jo kuntoutuksensa aikana. Isovanhempani olivat jo aivan liian iäkkäitä ja 'loppuun koluttuja' pienokaisen vanhemmuuteen kahdeksan oman lapsen jälkeen.
Kummivanhemmiltani tai muulta suvulta en ole koskaan asiasta tiedustellut; miksei heidän luokseen pääsyä ollut. Kyllä näitä aikuinen joskus kelailee mielessään.
-E-
Ei Suomessa vanhemmat sitä adoption tai sijaiskodin antajaa päätä, nyt pikkasen liikaa leffoja tullut katsottua sulla.
Kaksi kuumakallea ei sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptioteemaa:
-E-
Ei Suomessa vanhemmat sitä adoption tai sijaiskodin antajaa päätä, nyt pikkasen liikaa leffoja tullut katsottua sulla.
Mitä sä palstatuntematon
tiedät mun äitini ystävyyssuhteista.
None of your business. x
Lisätään aikaisempaan tiedotukseen tilannepäivitystä: uusi miespelle taas ilmestyi perään. Nyt siis jo 8 kpl samasta muotista tehtyä pelleä ollut perässä.
En omista televisiota. Se leffoista. x
Tai pitäisi ainakin kehittää keinot, etteivät tilanteet eskaloidu hallitsemattomiksi. Se tarkoittaisi yhteisesti sovittuja sääntöjä, joihin kumpikin sitoutuisi, kuten esimerkiksi jos jommallakummalla lämmöt nousee, pitää poistua tilasta tms.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään aikaisempaan tiedotukseen tilannepäivitystä: uusi miespelle taas ilmestyi perään. Nyt siis jo 8 kpl samasta muotista tehtyä pelleä ollut perässä.
Tämä ei E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Saisitko kaivatultasi turpaan?
En. En luo suhdetta, jossa toisella on hoitamaton päihderiippuvuus. Narsismia. Henkistä tai taloudellisesta väkivaltaa. Nimittelyä, vähättelyä, mitätöimistä, toisen sivuuttamista tms.
En myöskään itse toimi noin.
Kaikki väkivalta on turn off ja red flag, henkinen ja fyysinen. Myös sellainen, jossa muut hoitavat likaisen työn toisen puolesta. Fyysisen väkivallan uhrin kannattaa lähteä ekasta iskusta eikä antaa anteeksi tai jäädä odottamaan seuraavaa, se nimittäin tulee. Kun rajat on ylitetty ilman mitään rangaistusta, niistä tulee häilyviä eikä lopulta ole mitään kynnystä väkivallalle, iskuja voi sadella ihan yleisön edessä ilman, että väkivallan tekijä häpeää käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kuumakallea ei sovi yhteen.
Mut jos toinen on kylmäkalle?
Mun kaivatulla on todella karvaiset jalat.