Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14581)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät siedä sitä, että nainen ei ole hiljaa vaan sanoo näkemyksensä, vaikka se ei miestä miellytäkään. He itse kuitenkin saavat omasta mielestään haukkua, nälviä, vähätellä jne., mutta entäs jos nainen löisi? Olisiko se näille sankareille ok?
Kannattaa pysyä tollasista miehistä kaukana, on täällä vielä herrasmiehiäkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja viisaalle höspölle😘
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät siedä sitä, että nainen ei ole hiljaa vaan sanoo näkemyksensä, vaikka se ei miestä miellytäkään. He itse kuitenkin saavat omasta mielestään haukkua, nälviä, vähätellä jne., mutta entäs jos nainen löisi? Olisiko se näille sankareille ok?
Heitäkö kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta puhui juuri kohtaamistaan väkivallasta. Moni oikeuttaa väkivallan sillä, että kun toinen on ärsyttävä, joutaa saada turpaansa.
Väkivaltainen ja rikollinen toiminta oman maansa kansalaisia kohtaan on maanpetturuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitäkö kaipaat?
Juu, todennäköisesti yhtä olen kaivannut
"Tehdään jotain kaunista, tehdään jotain suurenmoista ja.."
Lopetetaan jankutus väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana kaikille: Tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Mils jauhatte jostain lyömisestä? Väkivalta ei kuulu kaipaukseen tai rakkauteen
Siksi että hän uhkaili väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, otin taas vahingossa liikaa hommia toukokuulle, burnout jo etukäteen. Ja jos tulee viel muutto niin huoh.
No älä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta puhui juuri kohtaamistaan väkivallasta. Moni oikeuttaa väkivallan sillä, että kun toinen on ärsyttävä, joutaa saada turpaansa.
Tee tälle oma ketju!!!!!!!
Myös assperger-jutuille.
Naisia, eläimiä, lapsia, vanhuksia huonosti kohtelevat miehet = piece on shit.
Voitteko sulkea tämän ketjun. Kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, otin taas vahingossa liikaa hommia toukokuulle, burnout jo etukäteen. Ja jos tulee viel muutto niin huoh.
No älä muuta.
Varasin jo asunnon, haluaisin vaihtaa aluetta, oon pyörinyt tällä alueella sattuneista syistä jo 20 vuotta. Paitsi jos kaivattu ilmottaa asuvansa mun naapurissa niin perun ton, vielä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Myös ohistuuba.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko sulkea tämän ketjun. Kiitos !
Siinä selainikkunassa on yläkulmassa pieni rasti, josta voit ihan itse sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ohistuuba.
Halusin vaan sanoa painavan sanasen vielä tuohon. Ei sen enempää aiheesta.
Ne on niitä sun penaalia ja pankkikorttia kyttääviä pummeja. Oopa varovainen niiden kanssa.
Kaipaan sinua silti. Rakastankin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuli kirjotusvirhe, koomista. Just kun ajattelin sanoa painavan lausahduksen.😂
Ihanaa kevätpäivää, muru 💛